Onko mun miehen seksitoiveet enää kohtuullisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja meillä oli seksiä kahtena iltana peräkkäin. Silloin mies kehui kovasti kuinka mukavaa oli jne.. no sitten seuraavana iltana mies sanoi että hänellä on nyt fyysisesti jo todella ahdistunut ja paha olo koska ei ole saanut toteuttaa mieltymyksiään. Sanoin, että katso niitä videoita joita ollaan tehty niin se ei riitä kuulemma. pitäisi saada oikeaa tai sitten uusia videoita. Ja tuntuu niin älyttömältä kun meillä on muutenkin ihan tarpeeksi huolia! :(

Muuhun en ota kantaa, mutta mun mies myös pitää noita kenkiä erittäin tärkeenä sänkyhommissa. Olen sitten taipunut siihen, että korkkarit on jalassa makuuhuonehommissa, kun kerran toinen niistä käy niin kuumana. Vuosia on homma pysynyt samana eikä mtenkään pervommaksi muuttunut kuten jotkut täällä vihjailee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja meillä oli seksiä kahtena iltana peräkkäin. Silloin mies kehui kovasti kuinka mukavaa oli jne.. no sitten seuraavana iltana mies sanoi että hänellä on nyt fyysisesti jo todella ahdistunut ja paha olo koska ei ole saanut toteuttaa mieltymyksiään. Sanoin, että katso niitä videoita joita ollaan tehty niin se ei riitä kuulemma. pitäisi saada oikeaa tai sitten uusia videoita. Ja tuntuu niin älyttömältä kun meillä on muutenkin ihan tarpeeksi huolia! :(

Ei toi ole normaalia käytöstä, et mies varmaankin huomaa susta, et sä et pidä niistä jutuista, mut silti painostaa sua siihen. Pakkomielteinen tms., mut ei sun tarvitse tuollaiseen suostua..

Osta sellainen seksinukke, pumpattava barbara miehellesi.
Ilmaa siihen sisälle ja puet sen korkkareihin ja sukkiksiin.

Asettelet sänkynnepäälle ja sanot miehelle, että ei kun hommiin.
Ja menet itse tekemään omia juttujasi.

Saa miehesi purettua korkkari fetissinsä rauhassa ja niin moneen kertaan kuin haluaa, se ilmakaveri ei väsähdä.