Onko mun mies ihan täys pälli??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ikäpäivänä veisi lapsiani paikkaan jossa viinan kanssa läträtään. Tuskin se jää siihen että otetaan ruokaviini. Häistäkin me lähdemme viimestään siinä vaiheessa pois kun alkaa boolitarjoulu jatanssi, hetken voidaan olla mutta ei todellakaan pikkutunneille.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Eikö sun mies voi jäädä aikuisten kesken juhlimaan jos on juhlatuulella? Mullakin oli ennen äitiys/hoitovapaata sellainen työ että oli la/su vuoroja, eikä silloin tosiaan ollut edellisenä iltana kovin juhlafiiliksiä kun oli työpäivä edessä, enkä jättäisi lapsiani krapulaisten hoitoon..

No kuulemma ei, kun se ei käy hänen työkaverilleen. En tiiä miks.

Tule sellainen asia mieleen, että onko miehesi työkaverilla yksi lapsi ja hän kutsui miehesi juhliin vain ja ainoastaan sen takia, että hänen lapsensa saa lapsikavereita, ettei sen tarvi yksin olla kännisten aikuisten joukossa
ja miehesi ei voi tulla yksin, koska häntä ei oikeastaan kaivata työkaverinsa Vaimon juhlissa

Heillä on pari muksua, samoin meillä. Ja ilmeisesti tulee muitakin perheitä, joissa lapsia. Fiddu, mä en oikeesti jaksa tajuta. Ja mies lähti kellariin murjottamaan. Ei puhu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinäkö raahaisit lapsesi katsomaan kännisten örvellystä ellei sulla olisi työvuoroa??? Eiköhän lasten paikka ole aivan jossakin ihan muualla.

Sanotaan näin, että oisin voinu jäädä sinne yöksi ja olla ite kunnossa. Illalla ja aamulla. Muksut menee sen verran ajoissa maate et ilta jäis näkemäti kyllä heiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinäkö raahaisit lapsesi katsomaan kännisten örvellystä ellei sulla olisi työvuoroa??? Eiköhän lasten paikka ole aivan jossakin ihan muualla.

Sanotaan näin, että oisin voinu jäädä sinne yöksi ja olla ite kunnossa. Illalla ja aamulla. Muksut menee sen verran ajoissa maate et ilta jäis näkemäti kyllä heiltä.

Muttei kuulematta. Olen alkoholistiperheen lapsi enkä todellakaan vie lapsiani lähellekään aikuisten ryyppyjuhlia, itse olen sen verran paljon sellasta kuunnellut.

Mentiin. Ja tulin yksin lasten kanssa pois. Aivan sama missä mies ja milloin tulee. Jos kerran kaljankiskomisen pani meidän edelle. Jääköön sinne, jos ei kelvannu selvää reissua tehdä.

Yhteistyössä