onko mun mies outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulapalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulapalla

Vieras
Onko teidän muiden miehillä tapana puhua teidän seksielämästä vieraille? Mun mies puhuu useinkin seksistä oli sitä tai ei... tuntuu että joka toinen lause ystävien seurassa viittaa seksiin tai sen harrastamiseen.
Nyt olo on jotenkin loukattu, meillä on ollut pieni väli seksistä koska mies on loukannut mua pahasti. Nyt sitten sanoi kaverilleen et meillä ei oo seksiä vähään aikaan näkyny... Olin vaan ihan hiljaa ja tuntu et voisin alkaa poraan.. Onko toi teidän mielestä normaalia käytöstä vai onko mun mies idiootti/sekasin tai muuten vaan jotenkin vajaa? Mitä teen et se lopettaa, kun tuntuu et se vaan halventaa ja pilkkaa mua noilla jutuillaan.

Toisilla miehillä tuntuu olevan tapana huutaa ääneen makuukamari asiat et tuskin miehes ihan älyttömän epänormaali on. Mitäs jos keskustelisitte et sua loukkaa tuommonen käytös?

Oon monesti sille sanonutkin että olis puhumatta meidän välisistä asioista mut moukkahan tuo on eikä muista sitä enään kun joku tulee kylään...
Tuo tuntuu vaan niin loukkaavan kun mies huomauttaa että seksiä ei ole vaikka juuri on itse loukannut niin pahasti että tietää sen olevan syy... joskus mietin että onko tuollaisen vihjailun takana se että mies koittaa puolustella joitain tekojaan sillä...

Tyhmä sun mies ainakin on! Jos toi on jatkuvaa, niin mieti nyt tarkkaan mitä tuollaisesta moukalta idiootilta saat miksi olette yhdessä. Loukkaukset ja nolaamiset eivät ole yhdessäpitävä voima.

no ei ole epänormaali, mieheksi.. noin ja vielä pahemmin keskenään ne puhuu seksistä ja naisista, olen kuullut mieheltäni. mieheni ei niihin osallistu ja usein käskee muita miehiäkin hieman rajoittamaan puheitaan, ja sanoo että eivätkö he ymmärrä että nuo loukkaa ja alistaa naisianne. mun mies siis ei halua eikä puhu meidän seksijutuistamme muille, ainakaan mitään negatiivista tai tarkkaa. uskon kyllä sitä.

Yhteistyössä