onko mun mies teiän mielestä hyvä isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta tuo luvan pyytäminen ja antaminen / kieltäminen kuulostaa hirmu epätasa-arvoiselle vallankäytölle. Tai sanotaan niin, että jos mun pitäisi anoa mieheltäni poistumislupaa omasta kodistani, että pääsen kavereitani tapaamaan - niin joisin minäkin pääni täyteen enkä ihan heti talaisin kotiin tulisi.

ai, musta taas on ihan kiva kun ees lupa kysytään kun lapsiakin on.. kyllä mäkin kysyn et saanko mennä tänään sit ku meen.. mut ei meil yleensä muihin kysytä lupaa.. kyl mä tietty ilmotan silleen et hei, meen tänään lenkille sen ja sen kassa.. johon sitten sanoo et mee vaan jos ei oo mitään estettä..

mun mielestä ois aika kornia jos joku vaan menis eikä kyselis lupaa ja menis vaan..siis mun mielestä..

Ilmeisesti hyvä isä, mutta juomisen osalta paska mies.

Minä en hyväksyisi.

Oma puolisoni on koti-isä, ja siivoaa, leikkii lasten kanssa jne. ilman, että pitää välillä nollata aivoja alkoholilla. Näkee paljon kavereitaan, mutta useimmitan ihan meillä kotona ja siis selvinpäin.

Mielestäni saa toki viikonloppuna nauttia siitä omasta ajasta, mutta pahalta kuullostaa jos täytyy joka viikonloppu vetää perseet ja välillä venyy seuraavaankin iltaan. Vaikuttaa jo alkoholiongelmalta. Vaikka kuinka on ihana mies arkena jne. niin ei sillä korvata sitä, että viikonloput on epäluotettava. Pahinta on siis tosiaan tuo juominkien venyminen, saahan tuota alkoholia ottaa jos jokseenkin järki pysyy päässä. Joka toinen viikonloppu pitäisi kyllä olla tarpeeksi, jotkut saunakaljat sitten erikseen, niitä voi ottaa vaikka viikollakin. Ei pienten lasten vanhempien tarvitse kuitenkaan alituiseen juosta umpitunnellissa "nollaamassa arkea". Olisi korkea aika löytää jotain muutakin mielekästä tekemistä vapaa-ajalleen.

Saiko ap itse mennä mihinkään viikonloppuisin ja halusitko edes?