No ei kai sun mikään pakko ole. Mutta musta on käsittämätöntä, ettei suhteessa sen verran luottoa ole, että miehen voisi laivalle päästää. Mun puolesta mies saa mennä ihan vaan, katsoa saa mitä ja ketä vaan mutta ei koskea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni mielestä laivallaristeily on niin vapauttava kokemus, että hän vehtaili erään naisen kanssa aivan silmieni edessä, eräällä risteilyllä jolla oltiin koko perheen voimin =) Ei, minun mieheni ei lähtisi työ-, eikä kaveriporukoiden kanssa todellakaan mihinkään risteiilyille =)
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja e:Se on kyllä pakko sanoa ihan omasta kokemuksesta että laivaristeily on kyllä maailman helpoin tapa pettää. Baaripettäminen, ruokatuntipettäminen tms. vaatii huomattavasti enemmän järjestelyjä ja sisältää paljon enemmän riskejä kiinnijäämiseen.
Ja sanon tämän siis omasta kokemuksesta sillä, että itse olen pettänyt miestäni kerran laivalla humalassa. Selvinpäin en olis ikinä tietenkään pettänyt, enkä myöskään kännissä esim. baarissa, koska sieltähän pitäis lähteä johonkin panemaan ja kynnys siihen olisi todella suuri, plus siitähän jäisi kiinni jos ei tulisi yöksi kotiin. Laivahytit on kuitenkin tosi lähellä ja laivalla on ÄÄRETTÖMÄN helppo pettää, jos vain haluaa.
Ei baaripettäminen jne mitään järjestelyjä vaadi sen enempää kuin laivapettäminenkään.
Jos haluaa pettää tekee sen missä vain ja koska vain.Siihen merkillisyyksiä tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja T:Laival on irstas meno. Viime kerralla yks mies kävi 2 kertaa vingumassa, sormus sormessa, loppujen lopuksi päädyin nuoremman kollinkaa, joka kerto et muija kotona vauvan kanssa. Miehet on sitten ihanii.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja T:Laival on irstas meno. Viime kerralla yks mies kävi 2 kertaa vingumassa, sormus sormessa, loppujen lopuksi päädyin nuoremman kollinkaa, joka kerto et muija kotona vauvan kanssa. Miehet on sitten ihanii.
Ja sinä itse ihanista ihanin...
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No ei kai sun mikään pakko ole. Mutta musta on käsittämätöntä, ettei suhteessa sen verran luottoa ole, että miehen voisi laivalle päästää. Mun puolesta mies saa mennä ihan vaan, katsoa saa mitä ja ketä vaan mutta ei koskea.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Kysyikö mies nyt lupaa mennä vai onko automaattisesti menossa, kun on työporukan matka?
Jokinsorttinen luottamuspula teillä kyllä on. Meillä ei ole tollasia sopimuksia. On mies laivalla työnpuolesta ollutkin. Tosin reittimatkalla, matkustivat siis laivalla/autolla. Risteilylle se tuskin edes lähtis, sais tietty mennä jos haluais, sillä luotan siihen ja luotan itseenikin. Mä menisin mielelläni työporukan kanssa ja oisin ihmeissäni, jos mies sitä multa kieltämässä olis.
Alkuperäinen kirjoittaja T:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja T:Laival on irstas meno. Viime kerralla yks mies kävi 2 kertaa vingumassa, sormus sormessa, loppujen lopuksi päädyin nuoremman kollinkaa, joka kerto et muija kotona vauvan kanssa. Miehet on sitten ihanii.
Ei sitä mun syyksi voi vetää. Miehet ne aloitteen tekee, en minä. Ei kaikilla niitä sormuksia aina oo
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja T:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja T:Laival on irstas meno. Viime kerralla yks mies kävi 2 kertaa vingumassa, sormus sormessa, loppujen lopuksi päädyin nuoremman kollinkaa, joka kerto et muija kotona vauvan kanssa. Miehet on sitten ihanii.
Ei sitä mun syyksi voi vetää. Miehet ne aloitteen tekee, en minä. Ei kaikilla niitä sormuksia aina oo
Ja sunhan on aina pakko olla jonkun "kaa" riippumatta siitä onko varattu vai ei. On multakin "vinguttu", mutta sitä ole pakko antaa!
Alkuperäinen kirjoittaja T:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja T:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja T:Laival on irstas meno. Viime kerralla yks mies kävi 2 kertaa vingumassa, sormus sormessa, loppujen lopuksi päädyin nuoremman kollinkaa, joka kerto et muija kotona vauvan kanssa. Miehet on sitten ihanii.
Ja sunhan on aina pakko olla jonkun "kaa" riippumatta siitä onko varattu vai ei. On multakin "vinguttu", mutta sitä ole pakko antaa!
Sanoinko et teen aina niin, en. Elämästä pitää nauttiakkin. Kokeile joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies haluaisi lähteä "kun kaikki muutkin lähtee". Aiemmin ei näillä risteilyillä ole ollut.
Jotenkin tuntuu pahalle, kun on nähnyt mitä se meno siellä laivalla on. Ja kyllä se pettäminen on siellä tosi paljon helpompaa. vaikka eihän se sitä sano, että pettää jos sinne menee. Mutta moni sitä tekee ja nuo miehen kommentit ja tiedossa oleva tyytymättömyys ei asiaa paranna.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kaksi pientä lasta ja meneillään oleva raskaus ei just saa mua parantaan tätä asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras::headwall: missä on palstan aikuiset?