Onko mun "tyttöolo" aitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seeela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seeela

Vieras
Vähän huono otsikko tuli kun en keksinyt parempaa... Eli olen raskaana rv 34 ja on jatkuva "tyttöolo". Minulla on ennestään kaksi lasta, poikia, ja molemmista on ollut "poikaolo". Nyt olen ainakin 90% varma, että tämä tulokas on tyttö ja olen jopa ostanut kirppareilta jo tyttöjen vaatteita. Mutta nyt tuli mieleen, että mitäs jos tulokas onkin poika? Ihan yhtä haluttu lapsi hän on, mutta nyt mietin että onko mun tyttöolo sitä että alitajuisesti haluaisin tytön poikien jälkeen vai onko aidosti aavistus sukupuolesta?

Miten teillä on mennyt? Onko aavistus pitänyt paikkansa? Onko koskaan ollut niin voimakasta aavistusta, että sen perusteella on uskaltanut tehdä hankintoja?

Ekasta toivoin poikaa, tuli tyttö. Tokasta oli olo et tulee tyttö, tuli poika. Kolmannesta olin ihan varma et on tyttö, tuli poika. Neljännen uumoilin olevan poika (vähän toivoin tyttöä), tuli tyttö.

Mut ku sulla on jo kahdesti osunu "olo" oikeaan niin ehkä sit osuu tälläkin kertaa. Ihan varma ei silti kannata olla.

Ekaa ajattelin pojaksi, tuli tyttö. Toka raskaus oli ihan samanlainen, joten ajattelin että tulis toinen tyttö, mutta poikahan se oli. Ei ole ollut siis mitään luotettavaa "oloa" tai fiilistä.

Ekalla kerralla olin varma,että poika tulee. Ultrassakin oli selvä poika. Ja poika se olikin.
Toisella kerralla toivoin tyttöä, joten odotinkin sitä. Ultrassa oli selvä poika. Ja poika se oli myös.
Kolmannella kerralla olin sata varma,että se on tyttö (ja toivoinkin sitä). Ultrassa todennäköisesti tyttö. Ja tyttö oli.
Neljännestä ei ole vielä viboja, kun on niin alussa...

Mä uskon, että tuntemuksiin vaikuttaa melkoisen paljon omat toiveet...

Mulla oli esikoisesta ihan täysin poikaolo. Kaikille tutuillekin puhuin että ihan varmasti on tulossa poika.
Mutta ultrassa rv 36 kerrottiin että tyttö sieltä tulee :D että eipä pitänyt mun oloni paikkaansa yhtään.

Myös kuopuksen raskaudessa oli poikaolo. Kun aloitti mylläämisen kohdussa jo niin aikaisin ja mun teki koko ajan mieli syödä kaikkee rasvaista ja suolaista. Ja poikahan sieltä sitten syntyikin =)

Yhteistyössä