E
ensimmäinen vauva tulossa
Vieras
oon nyt ehkä viikolla 7 ja tähän mennessä on ollu suht vähän mitään oireita,sillon tällön mahasta vähän nippassu mut tänään on ollu nippailuja enemmän,ei mitään sietämätöntä kipua eikä sellasta etteikö pystyis olemaan,aikalailla menkkakivun tapasia...normaalia? eikä satu koko aikaa ja nyt ku istahdi ni loppu nippailut....