Onko naisen kokemattomuudesta haittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maija-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maija-

Vieras
Mitä miehet ajattelevat kokemattomasta naisesta? Onko kokemattomuudesta haittaa? Arvostavatko miehet vielä sitä, vai ovatko ajat muuttuneet? Haluaisin vastauksia miehiltä sekä myös naisilta, joilla on jotain kerrottavaa tästä aiheesta. Jos ajatellaan, että kyseessä on 22-25-vuotias nainen.

Mikäli kokemattomuus seksissä ja seurustelussa on haitaksi tai hyväksi, niin perusteluita kiitos.

Kun löytää samalla tavalla ajattelevan ja käyttäytyvän miehen, niin kummastakaan tilanteesta ei ole haittaa. Mutta kovin erilainen seksuaalihistoria voi olla iso ongelma.

Ei ole haittaa. Hämmästystä se kyllä saattaa herättää jos 22-25 ikäinen nainen vielä on kokematon. Nykyäänhän jo teinitytöistä suurin osa on naitu puhki.

itse pääsin neitsyydestä eroon 21-vuotiaana. Mies sanoo, ettei haittaa,mutta kyllä se minusta helvetin nolo asia on edelleen. Normaalit ihmiset menettävät neitsyytensä siinä joskus 15 vuotiaana.
Itsellä johtui ujoudesta ja siitä, ettei pojat huolineet.

Alkuperäinen kirjoittaja burb!:
itse pääsin neitsyydestä eroon 21-vuotiaana. Mies sanoo, ettei haittaa,mutta kyllä se minusta helvetin nolo asia on edelleen. Normaalit ihmiset menettävät neitsyytensä siinä joskus 15 vuotiaana.
Itsellä johtui ujoudesta ja siitä, ettei pojat huolineet.

Ole onnellinen ettet nuoruuden huumassa antanut kenelle tahansa. Itse typeryyttäni itseäni vanhemmalle pojalla juuri kun 14v täyttänyt...

Nykyinen mieheni on ensimmäinen seksikumppanini. Olin 19-vuotias menettäessäni hänelle neitsyyteni.

Hyvä puoli on se, että ensimmäinen kertani oli aivan mahtava. Ei tarvinnut menettää neitsyyttä 14-vuotiaana kännissä kotibileissä tai jollekin nobodylle. Hetki oli lämmin ja luotin häneen.

Huono puoli on ollut se, että kaipaisin enemmän kokemuksia seksistä. Muista viesteistä voitkin lukea, mitä seksielämälleni nykyisin kuuluu, joten en mene niihin nyt tässä. Mutta minulle olisi ollut suuri apu, jos olisin nykyisen mieheni kanssa jo alusta asti tiennyt, mikä minua kiihottaa ja mikä ei. Kuvittelin vuosikaudet, että ehkä se seksi ei vain ole minun juttuni, kun se ei oikein tunnu miltään. Enhän voinut tietää muusta, kun en ollut koskaan kenenkään kanssa ollut. Sitten "petin" miestäni (ei rakkaussuhde, vaan eron kynnyksellä hankkiuduin tietoisesti sänkyyn toisen miehen kanssa, jotta saisin oman raunioituneen itsetuntoni ja rappeutuneen seksuaalisuuteni jotenkin kasaan tai edes selville, miltä muulta se voisi ehkä tuntua). Ihminen ei voi tietää mitä haluaa ennen kuin tietää, mitä kaikkea on olemassa. Lopulta onneksi saimme kriisimme sovittua mieheni kanssa, joten kaikki on taas hyvin. Tämä sivusuhde oli kultaakin kalliimpi. Hän sai minut taas uskomaan siihen, että olen kaunis ja haluttava, eikä minussa ole mitään vikaa. Hän sai minut uskomaan, että minulla ei ole minkään valtakunnan kostumisongelmaa, ja hän sai minut vihdoin tuntemaan alapäälläni jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja SensuElli:
Nykyinen mieheni on ensimmäinen seksikumppanini. Olin 19-vuotias menettäessäni hänelle neitsyyteni.

Hyvä puoli on se, että ensimmäinen kertani oli aivan mahtava. Ei tarvinnut menettää neitsyyttä 14-vuotiaana kännissä kotibileissä tai jollekin nobodylle. Hetki oli lämmin ja luotin häneen.

Huono puoli on ollut se, että kaipaisin enemmän kokemuksia seksistä. Muista viesteistä voitkin lukea, mitä seksielämälleni nykyisin kuuluu, joten en mene niihin nyt tässä. Mutta minulle olisi ollut suuri apu, jos olisin nykyisen mieheni kanssa jo alusta asti tiennyt, mikä minua kiihottaa ja mikä ei. Kuvittelin vuosikaudet, että ehkä se seksi ei vain ole minun juttuni, kun se ei oikein tunnu miltään. Enhän voinut tietää muusta, kun en ollut koskaan kenenkään kanssa ollut. Sitten "petin" miestäni (ei rakkaussuhde, vaan eron kynnyksellä hankkiuduin tietoisesti sänkyyn toisen miehen kanssa, jotta saisin oman raunioituneen itsetuntoni ja rappeutuneen seksuaalisuuteni jotenkin kasaan tai edes selville, miltä muulta se voisi ehkä tuntua). Ihminen ei voi tietää mitä haluaa ennen kuin tietää, mitä kaikkea on olemassa. Lopulta onneksi saimme kriisimme sovittua mieheni kanssa, joten kaikki on taas hyvin. Tämä sivusuhde oli kultaakin kalliimpi. Hän sai minut taas uskomaan siihen, että olen kaunis ja haluttava, eikä minussa ole mitään vikaa. Hän sai minut uskomaan, että minulla ei ole minkään valtakunnan kostumisongelmaa, ja hän sai minut vihdoin tuntemaan alapäälläni jotain.

Käy ahkerasti vieraissa,siitä alapääsi on mielissään.

Alkuperäinen kirjoittaja SensuElli:

Sitten "petin" miestäni (ei rakkaussuhde, vaan eron kynnyksellä hankkiuduin tietoisesti sänkyyn toisen miehen kanssa, jotta saisin oman raunioituneen itsetuntoni ja rappeutuneen seksuaalisuuteni jotenkin kasaan tai edes selville, miltä muulta se voisi ehkä tuntua). Ihminen ei voi tietää mitä haluaa ennen kuin tietää, mitä kaikkea on olemassa. Lopulta onneksi saimme kriisimme sovittua mieheni kanssa, joten kaikki on taas hyvin. Tämä sivusuhde oli kultaakin kalliimpi. Hän sai minut taas uskomaan siihen, että olen kaunis ja haluttava, eikä minussa ole mitään vikaa. Hän sai minut uskomaan, että minulla ei ole minkään valtakunnan kostumisongelmaa, ja hän sai minut vihdoin tuntemaan alapäälläni jotain. [/quote]

Vai "petit" miestäsi? Ei rakkaussuhde, vaan seksisuhde?? Ja sekö ei ole pettämistä? Käsittämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja raitapaita:
Hommatkaa nyt tuolle Maijalle kunnolla munaa, niin löystyy se kireä nutturakin vanhanpiian päästä.

Onko siinä jotain tiukkapipoisuutta, jos ei hyväksy pettämistä?!

Meinaan että tuo kirjoittaja ei kokenut pettäneensä, koska kyseessä oli seksisuhde eikä rakkaussuhde...

Yhteistyössä