onko naiseni vakavissaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 070
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

070

Vieras
Tapasin naisen 1.5kk sitten ja hän esitti ensitapaamisella asiat suoraan että haluaa olla minun kanssani ja haluaa perheen.Puhuimme asiat ja mikäs siinä,yhdessä ollaan oltu.Hänellä kova vauvakuu-
me,hän alkoi puhumaan jospa alettaisiin koittaa lasta,sitä on koitettu
mitä tässä ajassa voi koittaa.Nyt minä olen alkanut miettimään ja pohtimaan,syynä on meidän suhde.Se ei ole minun mielestäni sillä tasolla kuin sen kuuluisi,olen tullut epävarmaksi ja sen myötä lapsen tekeminen ei tunnu nyt hyvältä ajatukselta,olen lyönnyt jarrua.Tuntuu aika oudolta on paljon asioita mitä voi 1kk yhdessäolon jälkeen tehdä,olen pyytä-
nyt naistani syntymäpäiville tai esittäytymään vanhemmilleni ja hänen vanhemmille tai yms..naiseni
ei ole suostunut,hänen mielestä olemme olleet niin vähän aikaa yhdessä.Naiseni on välillä perunut sovittuja tapaamisia ja hieno ilmaissu ettei kerkiä viikolla nähdä mutta kuitenkin naiseni on kerinnyt
muita ihmisiä tapaamaan sekä ei ole tehnyt niinkuin hän minulle on puhunut.Suhteemme ei ole
edenny vaan menemme tapaamistasolla ja tunnen olevani hänelle vieras hänen luonaan lähinnä yöseuralaisena kun hänelle sopii.Vaikka meillä suhde onkin kumminkin elämme täysin omaa elämäämme.Olen kekustellu näistä asioista mutta en ole saanut sellaista vastakaikua,tuntuu enem-
mäkin selittelyltä.Nyt meilä on tilanne päällä kun ilmoitin suhteen jatkuvan ehkäisyllä kun meidän suhde ei ole sitä mitä sen pitäisi olla. Mielestäni jokin mättää,puheet ja teot eivät kulje rinnakkain.Tuntuu että naiseni pelaa vain omaan pussiin....

Nainen tahtoo sinulta vain siittiöitä. Jos hän tulee raskaaksi, hän joko jättää sinut heti, tai sitten, kun olet tunnustanut isyyden, jotta hän saa sinulta elatusmaksut kynittyä. Hankkiudu eroon naisesta, jollet halua joutua kiipeliin. ei ikinä lapsia noin lyhyen tuttavuuden jälkeen!!!!

Nyt jalat alle ja nopeasti! Eiköhän tuo ola ihan selvää mitä hänellä on mielessä ja valvo nyt niitä kortsuja, ettei niihin ole paineltu reikiä. Juokse villi lapsi, juokse henkesi edestä.

Et tunne häntä kuin juuri ja juuri ulkonäöltä. Ehkäpä hän yrittää tuota vauvajuttua monen muunkin kanssa. Seksitauteja saa niiltäkin ihmisiltä, jotka yrittävät saada sen suloisen pienen vauvelin niiiin.

Siitossonnina toimiminen ja sen seurauksena lapsi, johon tuskin saat tutustua, mutta elatusmaksuihin sitäkin enemmän. Sekö on tulevaisuudenhaaveesi?

Ei ole naisella kaikki kotona, jos ensi tapaamisella jo kertoilee haluavansa perustaa perheen kanssasi yms. Vaikuttaa epätoivoiselta, joka puhuu samaa muillekin tapaamilleen miehille. Varmaan jonkun kanssa tuolla konstilla tärppääkin ja elatusavun maksaja on kiikissä. Juokse siis kun vielä voit.

Eihän kukaan täysjärkinen halua alkaa lastentekoon 1,5 kk suhteen jälkeen, saati aikaisemmin. Toisaalta hyvin hyvin harva mies suostuisi alkamaan siihen lastentekoon tuossa vaiheessa joten ehkä vakka on löytänyt kantensa. :)

Hahhah! Olipa hauska juttu :D Sain kunnon naurut :DD Ei kai nyt kukaan voi 1.5 kuukauden seurustelun jälkeen olla jo muka noin vakavissaan, eihän siinä ajassa edes ole ehtinyt toiseen tutustumaan.

Jos juttu on kuitenkin tosi, niin nainen joka hehkuttaa jo ensi tapaamisella tahtovansa "perheen", eli vauvan, etsii vain jotain epätoivoista hyypiötä, keltä saa lypsettyä siittiöitä niin kauan, kunnes tärppää ja tulee raskaaksi.

Ei oo kyllä kaikki inkkarit kotona, niin ap:lla kuin sillä naisellakaan. Onko joku mies oikeasti noin tyhmä? Ikää taitaa olla jotain 17v?

Kyllähän tuon aloittajan kirjoitustyylikin jo kertoo, ettei kaikki ole kaalissa kohdallaan muutenkaan. Ei niinsanotusti äly päätä pakota. Jättäisin omaan arvoonsa koko höpinän.

Yhteistyössä