Onko naiset jotenki luotettavampia kun miehet vai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sprite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sprite

Aktiivinen jäsen
18.08.2007
9 748
1
36
Tuli tämmönen asia mieleen tuolla pettämisketjussa, kun joku mainitsi, että pettäminen on niin täysin omia periaatteita vastaan..

Että miksi näissä pettämiskeskusteluissa aina on ihan ymmärretty asia, että naisella on tälläinen periaate (siis että ei koskaan aio pettää puolisoaan) ja se pitää. Mutta miehellä ei voi sellasta olla, tai ainakaan ei voi koskaan olla varma että se pitää...
Mistä moinen?

Miksi se naisen sanomana on ihan uskottava asia, mutta jos sanon että mun mies ei koskaan tule mua pettämään, jengi haukkuu naiiviks ja sinisilmäiseksi.
Eikö miehellä voi olla periaatteita josta se pitää kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Tuli tämmönen asia mieleen tuolla pettämisketjussa, kun joku mainitsi, että pettäminen on niin täysin omia periaatteita vastaan..

Että miksi näissä pettämiskeskusteluissa aina on ihan ymmärretty asia, että naisella on tälläinen periaate (siis että ei koskaan aio pettää puolisoaan) ja se pitää. Mutta miehellä ei voi sellasta olla, tai ainakaan ei voi koskaan olla varma että se pitää...
Mistä moinen?

Miksi se naisen sanomana on ihan uskottava asia, mutta jos sanon että mun mies ei koskaan tule mua pettämään, jengi haukkuu naiiviks ja sinisilmäiseksi.

Ei naisten mielestä mieheen ole luottamista

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:

Mistä moinen?

Ei naisten mielestä mieheen ole luottamista

No ilmeisesti ei niin :/

Mun mies on sanonut, ettei se oo koskaan pettänyt ketään, eikä tule koskaan pettämään.

Ja syy miksi mä uskon sitä on se, että silloin kun oon sitä ekan kerran yrittänyt iskeä se oli varattu (en tiennyt tätä) ja se sanoi mulle, että "mulla on kotona ihana tyttöystävä, jota mä rakastan, enkä aio koskaan pettää sitä". :D Että siihen jäi mun iskuyritykset :D

Pari vuotta myöhemmin sitten onneksi tavattiin, kun oli vapailla markkinoilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Miksi mies ei voisi olla yhtä luotettava kuin nainen? :o
kyllä ne naisetkin pettää.

No pointtihan tässä nyt oli se, että kun joka ikinen kerta kun joku erehtyy toteamaan, että voi olla varma ettei mies petä, niin alkaa hirveä huuto siitä että KOSKAAN ei voi olla varma ja sellanen ajattelu on naiivia ja sinisilmäistä.

Mä haluaisin vaan tietää, että miksi naisella voi olla periaatteita joista se pitää kiinni, mutta miehellä ei?

Siis että nainen kun päättää ettei koskaan petä puolisoaan, niin se on ok ja se pitää. Mutta jos mies päättää saman, siihen ei pidä uskoa, koska "koskaan ei voi tietää pettääkö se, kuka tahansa voi pettää". Tätä täällä aina hoetaan.

Missä ne kaikki vänkääjät nyt on??

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Miksi mies ei voisi olla yhtä luotettava kuin nainen? :o
kyllä ne naisetkin pettää.

No pointtihan tässä nyt oli se, että kun joka ikinen kerta kun joku erehtyy toteamaan, että voi olla varma ettei mies petä, niin alkaa hirveä huuto siitä että KOSKAAN ei voi olla varma ja sellanen ajattelu on naiivia ja sinisilmäistä.

Mä haluaisin vaan tietää, että miksi naisella voi olla periaatteita joista se pitää kiinni, mutta miehellä ei?

Siis että nainen kun päättää ettei koskaan petä puolisoaan, niin se on ok ja se pitää. Mutta jos mies päättää saman, siihen ei pidä uskoa, koska "koskaan ei voi tietää pettääkö se, kuka tahansa voi pettää". Tätä täällä aina hoetaan.

Missä ne kaikki vänkääjät nyt on??

Saman olen huomannut ja sellaisen ryöpyn minäkin olen tällä palstalla saanut silmille kun erehdyin sanomaan että mun mies ei ole pettävää sorttia.

Ihan lähiaikoinakin on tullut kaksi tapausta ilmi, joissa juuri nainen on pettänyt. Mä luotan jopa enemmän miehiin kuin naisiin tässä asiassa.

On käsitys, että miehen seksivietti olisi vahvempi. Mutta eipä taida paikkaansa pitää. Ja jotenkin, että mies ei muka saa mitenkään hillittyä viettiään, kun paikalle tulee se ovela ja ilkeä naapurin hekumallinen nainen esittelemään avujaan. :p

Ja että mies pettää, koska on niin tyhmä ja tavallaan lapsi, mutta jos nainen pettää, niin nainen on paha, kostonhimoinen, tai vailla rakkautta.

Pöh, ei se mistään sukupuolesta ole kiinni..tunnen yhtä paljon naisia kuin miehiäkin sillä tasolla että salaisuudet jaetaan, oon huomannut että ihan yhtä paljon niin miehissä kuin naisissakin on pettäjiä/epäluotettavia.

Itseasiassa tutkitusti miehet ovat epäluotettavimpia parisuhteessa vanhemmalla iällä, eli keski-iällä jne. Ja naiset taas nuorena, parikymppisenä.

Ja tutkimuksen bongasin Laasasen blogista (googleta), en muista enää mistä siellä..mutta sieltä löytyy tai googlettamalla lisää.

Nyt ei ollutkaan kyse siitä, mikä on keskivertopettäjän ikä, tai miten iso prosentti ihmisistä yleensäkin pettää, tai miksi.

Vaan siitä, että jos miehellä on periaate, siis mies on päättänyt ja itselleen luvannut, ettei KOSKAAN tule pettämään puolisoaan, voiko se teidän mielestänne pitää?
Ja jos ei, niin miksi naisen sanomana sama on ihan uskottavaa? Vai onko se?

Kun mun miehellä on tällänen periaate. Se ei ole sitä koskaan, 30 elinvuotensa aikana tehnyt, eikä koskaan aio tehdä.
Miksi mä en luottaisi tuohon periaatteeseen? Olenhan mä itsekin päättänyt, etten koskaan tee hänelle niin.

Yhteistyössä