Onko nla-täti pakko päästää kotiin kun on kotiutunut vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikä se vaan kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu juu , seleväks tuli kyllä =) Jos sen ongelmalliseks kokee niin ei pidä sitten suostua. Tuossa vaan yritin ihan omaa näkökantaa kertoa, että minäpä en kokenut asiaa ongelmaksi ja toosaa on katsottu.

Hyvä sitten. Toivon mukaan selvisi muillekin :).

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Varmaan aika harva kehtaa kieltäytyä, jos täti sanoo, että tarkastetaanpa nyt. Vaikka tuntuisi kuinka kiusalliselta. Uskoisin, että suurin osa vaan ajattelee, että se kuuluu asiaan ja on pakko kestää.

Aivan :) Näin minulla ainakin, vaikka täällä tuo toinen harmaa kovasti koettaakin kehitellä asiasta jotain seksifantasiaa vähintäänkin. Mulle oli samantekevää onko asialla se neuvolan täti, joten siksi en kieltäyytynyt kun ei haitannut.

Varmaan aika harva kehtaa kieltäytyä, jos täti sanoo, että tarkastetaanpa nyt. Vaikka tuntuisi kuinka kiusalliselta. Uskoisin, että suurin osa vaan ajattelee, että se kuuluu asiaan ja on pakko kestää.

No näinhän moni ajattelee monesta muustakin kiusallisesta/huonosti perustellusta lääketieteellisestä toimenpiteestä. Hyvänä esimerkkinä papakoe, jonka moni nainen otattaa kerran vuodessa ihan sen takia kun luulee että se "kuuluu asiaan". Puhumattakaan synnytyksessä tapahtuvista jutuista...

Ai. No se on oma tyhmyys.

Yritti neuvolantäti minultakin urkkia tulevan lapsen nimiä sairaalan papereihin (hätäkastetta varten ) ja kun sanoin, että selvillä ne kyllä on olleet jo vaikka miten kauan, mutta kelleen en niitä kerro ennen ristiäisiä, täti tokaisi, että kyllä ne nyt vaan papereihin tarvii laittaa ja synnytyssairaala lähettää paperit takaisin neuvolaan, ellei hätäkastenimiä ole papereihin laitettu.
Sanoin, että jos niin huono tuuri käy, että vauva menehtyy, hän menehtyy sitten nimettömänä.

Noh...Eipä ole papereita palautelty synnäriltä vaikka ilman nimiehdotuksia ne sinne lähetettiinkin ;).

Minä ainakin kieltäydyn kohteliaasti, jos neuvolaneukko alapäätutkimusta ehdottaa. Minun omalääkäri kyllä hoitaa jälkitarkastuksen :).

No näinhän moni ajattelee monesta muustakin kiusallisesta/huonosti perustellusta lääketieteellisestä toimenpiteestä. Hyvänä esimerkkinä papakoe, jonka moni nainen otattaa kerran vuodessa ihan sen takia kun luulee että se "kuuluu asiaan". Puhumattakaan synnytyksessä tapahtuvista jutuista...

Papakoe kyllä oikeastaan jokaiselle itsestään välittävälle ihmiselle kuuluu. Se on niitä harvoja syöpiä tuo kohdunkaulansyöpä jota voidaan ennakkoon hoitaa, ettei tule kun papakoe näyttää uhkaavia lukuja, voidaan jo suoraan poistaa pahat solut. On suht. nuorten naisten syöpä ja yleinen sellainen.

Aivan :) Näin minulla ainakin, vaikka täällä tuo toinen harmaa kovasti koettaakin kehitellä asiasta jotain seksifantasiaa vähintäänkin. Mulle oli samantekevää onko asialla se neuvolan täti, joten siksi en kieltäyytynyt kun ei haitannut.

No en koita :). Huvittaa vaan kun osa synnyttäneistä naisista hävittää kaikki omanarvontuntonsa ja ovat valmiit levittelemään vaikka naapurin ajokoiralle, jos se sitä vaatii :whistle:.

SAA näyttää, sitä ei liene kukaan tässä ketjussa kiistänyt, mutta mitenkään pakollista se ei missään nimessä ole. USKOMATONTA, että näinkin yksinkertaista asiaa on niin tolkuttoman vaikia käsittää :D.

Hyvänä esimerkkinä papakoe, jonka moni nainen otattaa kerran vuodessa ihan sen takia kun luulee että se "kuuluu asiaan".

No minusta on ihan tervettä järkeä otattaa papakoe kerran vuodessa. Sillä voi ennaltaehkäistä paljon! Vaikkei toimenpide mitenkään henkeäsalpaavan ihana ole, on se pieni hinta omasta terveydestä.

Jos jotain poikkeavaa huomataan, se saadaan hoidettua ajoissa kuntoon :).

No en koita :). Huvittaa vaan kun osa synnyttäneistä naisista hävittää kaikki omanarvontuntonsa ja ovat valmiit levittelemään vaikka naapurin ajokoiralle, jos se sitä vaatii :whistle:.

SAA näyttää, sitä ei liene kukaan tässä ketjussa kiistänyt, mutta mitenkään pakollista se ei missään nimessä ole. USKOMATONTA, että näinkin yksinkertaista asiaa on niin tolkuttoman vaikia käsittää :D.

Kyllä mä ainakin käsitin jo ensimmäisen viestisi jälkeen mihin sinä et ole valmis, sulla vaan on jokin kumma kuvitelma tässä jankata samaa asiaa ihan kuin uho päällä ja käsittää toisten kirjoittamat kommentit hieman omalla tavallasi :D Tuli vaan mieleen,että taidatte olla raskaana? Ja kyllä mulla on omanarvontuntoa niiiin paljon, ettei sitä kyllä mikään raskausaika vienyt ja en kokenut mitenkään kiuisallisena ihan minulle luontaisia juttuja.

Kyllä mä ainakin käsitin jo ensimmäisen viestisi jälkeen mihin sinä et ole valmis, sulla vaan on jokin kumma kuvitelma tässä jankata samaa asiaa ihan kuin uho päällä ja käsittää toisten kirjoittamat kommentit hieman omalla tavallasi :D Tuli vaan mieleen,että taidatte olla raskaana? Ja kyllä mulla on omanarvontuntoa niiiin paljon, ettei sitä kyllä mikään raskausaika vienyt ja en kokenut mitenkään kiuisallisena ihan minulle luontaisia juttuja.

Kukakohan täällä jankuttaa :whistle:...

Pakko näyttää, pakko näyttää, kyllä minun ainakin piti näyttää, tarvitsee kyllä näyttää...Tehän olette kuin rikkinäinen raadio :D.

Tiedoksi vaan kaikille; EI TARVITSE NÄYTTÄÄ KENELLEKÄÄN KELLE EI HALUA! :D

Normaali ihminen kokee alapäätutkimukset hieman kiusallisina. Ei ole normaalia, että suhtautuu alapään ronkkimiseen (muun kuin oman miehen taholta ) kuin hampaiden pesuun. Se kuuluukin olla pikkuisen kiusallista ;). Sorry!

Kukahan tässä on käsittänyt väärin ja kenen kommentit...:whistle:

Hyvänä esimerkkinä papakoe, jonka moni nainen otattaa kerran vuodessa ihan sen takia kun luulee että se "kuuluu asiaan".

No minusta on ihan tervettä järkeä otattaa papakoe kerran vuodessa. Sillä voi ennaltaehkäistä paljon! Vaikkei toimenpide mitenkään henkeäsalpaavan ihana ole, on se pieni hinta omasta terveydestä.

Jos jotain poikkeavaa huomataan, se saadaan hoidettua ajoissa kuntoon :).

I rest my case. Olen todella monelta lääkäriltä kuullut ja lukenutkin luotettavista lähteistä, että jos papakokeessa ei ole ollut löydöksiä ja jos seksikumppani ei ole vaihtunut, niin papakokeen voi otattaa 3-4 vuoden välein. Mutta naiset luulee, että vuoden välein on otettava - satoi tai paistoi. Sama juttu tämän terkkarin tarkastuksen kanssa. Asioihin ei paneuduta itse, vaan luullaan että näin se vain on.

I rest my case. Olen todella monelta lääkäriltä kuullut ja lukenutkin luotettavista lähteistä, että jos papakokeessa ei ole ollut löydöksiä ja jos seksikumppani ei ole vaihtunut, niin papakokeen voi otattaa 3-4 vuoden välein. Mutta naiset luulee, että vuoden välein on otettava - satoi tai paistoi. Sama juttu tämän terkkarin tarkastuksen kanssa. Asioihin ei paneuduta itse, vaan luullaan että näin se vain on.

Tämä tuli minulle yllätyksenä. Kiitos tiedosta. Pitääpi tiedustella asiaa terveydenhoitajalta kun seuraava kutsu kokeisiin tulee. Aina parempi, jos ei tarvitsisi ottaa joka vuosi =).

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Pakko kysyä vähän alkuparäisen aiheen vierestä. Mutta otetaanko jossain papa kerran vuoteen ja tuleeko siitä aina ihan kutsu? Mä olen elämässäni saanut yhden kutsun papaan. Mutta on niitä toki useamin otettu kuin kerran.

Missä olet käynyt papassa? Minulle tulee aina tuolta terveyskeskuksen puolelta kutsu papaan, mutta en nyt kyllä muista onko se joka vuosi...Ei kai.

Yleensä kun olen pillerireseptiä uusinut, on siinä uutta hakiessa ollut liitteenä lappu, että "ota yhteys ehkäisyneuvolaan"...eli luultavasti katsovat sieltä koneelta kaunako viimeisimmän papan ottamisesta on ja sen mukaan kutsuvat sitten kokeisiin =).

Pakko kysyä vähän alkuparäisen aiheen vierestä. Mutta otetaanko jossain papa kerran vuoteen ja tuleeko siitä aina ihan kutsu? Mä olen elämässäni saanut yhden kutsun papaan. Mutta on niitä toki useamin otettu kuin kerran.

Missä olet käynyt papassa? Minulle tulee aina tuolta terveyskeskuksen puolelta kutsu papaan, mutta en nyt kyllä muista onko se joka vuosi...Ei kai.

Yleensä kun olen pillerireseptiä uusinut, on siinä uutta hakiessa ollut liitteenä lappu, että "ota yhteys ehkäisyneuvolaan"...eli luultavasti katsovat sieltä koneelta kaunako viimeisimmän papan ottamisesta on ja sen mukaan kutsuvat sitten kokeisiin =).
Mä olen aikuisiällä asunut kolmessa eri kaupungissa ja missään ei ole tullut kutsua. Paitsi viime vuonna kun täytin 35v niin tuli joukkoseulontakutsu. Muistelen että on sanottu ainakin jossain kaupubgissa että itse pitää tilata aika.

Ja siis yleensä olen käynyt äitiysneuvolassa papassa, jälkitarkastuksen yhteydessä. Mutta en joka aina joka vuosi, enkä välttämättä joka toinenkaan vuosi.

Pakko näyttää, pakko näyttää, kyllä minun ainakin piti näyttää, tarvitsee kyllä näyttää...Tehän olette kuin rikkinäinen raadio :D.

Normaali ihminen kokee alapäätutkimukset hieman kiusallisina. Ei ole normaalia, että suhtautuu alapään ronkkimiseen (muun kuin oman miehen taholta ) kuin hampaiden pesuun. Se kuuluukin olla pikkuisen kiusallista ;). Sorry!

Hmm, en mä kyllä ole tainnut missään sanoa että on pakko, mistähän senkin taas keksit :D Mä kun en ole oikeastaan sinun kommentteihisi viitannut missään kunhan ihan puhtaasti omasta päästä vastannut tälle ap:lle ihan ikiomia ajatuksiani ja sittemmin jollekin toiselle :D Sä sensijaan olet ilmeisimmin vastannut jokaiseen viestiin ihan tuota samaa asiaa itsestäs ja kääntänyt joka lauseen jotenkin itseesi liittyen. Mulle on edelleen selvä, ettet ilkeä alapäätäsi näytellä tälle teidän hoitajalle, hei ihan tosi, mä uskon ja sun ei tarvii :hug:

Mä olen aikuisiällä asunut kolmessa eri kaupungissa ja missään ei ole tullut kutsua. Paitsi viime vuonna kun täytin 35v niin tuli joukkoseulontakutsu. Muistelen että on sanottu ainakin jossain kaupubgissa että itse pitää tilata aika.

Tuossa varmasti syy siihen, miksei kutsua ole tullut, kun olet muuttanut ja jollet muuten ole tkssa joutunut asioimaan. Oletko siis käynyt yksityisellä papassa vai ihan tkssa?

Kannattaa sanoa sinne terveyskeskukseen, että toivon kotiin kirjettä kun papakoe olisi hyvä ottaa...Näin sitä ei tarvitse itse muistella, että koska on viimeksi käynyt.

Minulla on terveyskeskuksen hammaslääkärissä sama juttu, että lähettävät kotiin kutsun kerran vuodessa =).

Sä sensijaan olet ilmeisimmin vastannut jokaiseen viestiin ihan tuota samaa asiaa itsestäs ja kääntänyt joka lauseen jotenkin itseesi liittyen.

Edelleen oikonut faktoina esitettyjä asioita pakollisesta ja joutumisesta.
Sorry, jollei se sinua miellytä :hug:

Hmm, en mä kyllä ole tainnut missään sanoa että on pakko, mistähän senkin taas keksit :D Mä kun en ole oikeastaan sinun kommentteihisi viitannut missään kunhan ihan puhtaasti omasta päästä vastannut tälle ap:lle ihan ikiomia ajatuksiani ja sittemmin jollekin toiselle :D Sä sensijaan olet ilmeisimmin vastannut jokaiseen viestiin ihan tuota samaa asiaa itsestäs ja kääntänyt joka lauseen jotenkin itseesi liittyen. Mulle on edelleen selvä, ettet ilkeä alapäätäsi näytellä tälle teidän hoitajalle, hei ihan tosi, mä uskon ja sun ei tarvii :hug:

Niin eikä täällä kyllä kukaan muukaan ole sanonut, että olisi pakko. Itse kirjoitat joka viestiisi, että "minähän en näytä neuvolassa" "minähän en sille akalle.." "en muuten minä näytä, ei oo pakko , eihän oo pakko, ei oo pakko, mikään pakko ei oo, ei oo neuvolantädille pakko.." "yksityislääkärille menen" blaa blaa blaa.
Sulle sekin on ollut niin ihmeellistä että mulle se ei ole häiritsevä toimitus :D Ja lisäksi se on sairasta ja epänormaalia ja hirveää ja ihan omanarvontunnotonta, kamalaa että ei oudoksu sitä neuvolan hoitajaa, hmmp.

Kertaalleen sanoinkin jo tähän muistaakseni keskustelun puolvivälissä, että jos sen todella ongelmaksi kokee niin kannattaa kieltäytyä. Olen todennut jo tässä keskustelussa toiselle, että edes neuvola ei ole pakollista.

Niin eikä täällä kyllä kukaan muukaan ole sanonut, että olisi pakko. Itse kirjoitat joka viestiisi, että "minähän en näytä neuvolassa" "minähän en sille akalle.." "en muuten minä näytä, ei oo pakko , eihän oo pakko, ei oo pakko, mikään pakko ei oo, ei oo neuvolantädille pakko.." "yksityislääkärille menen" blaa blaa blaa.
Sulle sekin on ollut niin ihmeellistä että mulle se ei ole häiritsevä toimitus :D Ja lisäksi se on sairasta ja epänormaalia ja hirveää ja ihan omanarvontunnotonta, kamalaa että ei oudoksu sitä neuvolan hoitajaa, hmmp.

Kertaalleen sanoinkin jo tähän muistaakseni keskustelun puolvivälissä, että jos sen todella ongelmaksi kokee niin kannattaa kieltäytyä. Olen todennut jo tässä keskustelussa toiselle, että edes neuvola ei ole pakollista.

Luetunymmärtämisessä vikaa? ;);)

Eka sivulta;

"Kuulin, että alateitse synnyttäneet joutuvat näyttämään värkkiään sille neuvolantädille omalla sängyllään. Yäk. Mä en olisi todellakaan halunnut niin intiimiä suhdetta neuvolantädin kanssa, joka oli raskauden aikana käynyt jo tosi tutuksi."

Toiselta sivulta;

"no itseasias ei oo legendaa, mä ainaki jouduin näyttää :X"

Eka sivulta;

"Kuulin, että alateitse synnyttäneet joutuvat näyttämään värkkiään sille neuvolantädille omalla sängyllään. Yäk. Mä en olisi todellakaan halunnut niin intiimiä suhdetta neuvolantädin kanssa, joka oli raskauden aikana käynyt jo tosi tutuksi."

Toiselta sivulta;

Joista edelleenkään kumpikaan eivät ole minun kommenttejani, vaikea ymmärtää? :D

Missä vaiheessa olen sanonut, että minulle on ihmeellistä, jos sinä levität anoppisi, neuvolan eukkosi, aviomiehesi tai sen lähikaupan lihanleikkaajan edessä??? :o

Levitä kenen edessä tykkäät.

Kommentti lähti ALUNPERIN ensimmäisellä sivulla erheellisesti väitetyn perusteella, että olisi pakko näyttää neuvolantädille tämän kotivierailun yhteydessä.

Ei ole pakko :).

Eka sivulta;

Toiselta sivulta;

Joista edelleenkään kumpikaan eivät ole minun kommenttejani, vaikea ymmärtää? :D

"Niin eikä täällä kyllä kukaan muukaan ole sanonut, että olisi pakko. "

Joka on sinun kommenttisi. Vaikea ymmärtää? :D

Missä vaiheessa olen sanonut, että minulle on ihmeellistä, jos sinä levität anoppisi, neuvolan eukkosi, aviomiehesi tai sen lähikaupan lihanleikkaajan edessä??? :o

Levitä kenen edessä tykkäät.

Kommentti lähti ALUNPERIN ensimmäisellä sivulla erheellisesti väitetyn perusteella, että olisi pakko näyttää neuvolantädille tämän kotivierailun yhteydessä.

Ei ole pakko :).

Oma kommenttini:

"jos on revennyt tai tehty välilihaan leikkaus synnytyksessä,että on tikkejä käytetty niin kyllä ne katsottu on."

Sinun kommenttisi: "Täyttä legendaa on kirjoittaa; "joutuvat näyttämään värkkiään..." Kukaan ei vasten tahtoaan joudu leväyttämään toosaansa tasan kelleen. Turha moista kukkua puhuakaan."

----(en ole väittänytkään muuta )

EllaDonna:

"Mun kaverilta se oli kyllä tarkastanut välilihan tikkien tilanteen. Ja myöhemmin poistanut ne tikit. "

Sinä:

"Joutuvat näyttämään värkkiään"...Kukaan ei JOUDU näyttämään värkkiään YHTÄÄN kenellekään, ellei halua. Sorry :D!"

(elladonnakaan ei ole niin väittänyt?)

sinä päätit vielä jatkaa aiheesta keskenäsi:

"Voin kertoa, että minä en oman odotusaikaisen neuvolaneukon edessä tule tässä elämässäni revaani leväyttämään.
Jälkitarkastuksesssa käyn ihan omalla tutulla yksityislääkärillä.
Kukin tyylillään ja SAA levittää vaikka naapurin Jorman edessä jos hotsittaa, sitä ei liene kukaan kieltänyt...;)"

ja messuusi vastasin sitten

"Okei..:) Mulle oli ihan luonnollista käydä äitiysneuvolassa raskausaikana ja synnytyksen jälkeen, täällä ne katsoo kyllä "revan" jo raskausaikana :D"

johon sinä yllättäen vastasit:

"alapäätäni en odotuspuolen neukkatädille vilauttele. Piste." ja mihin se piste unohtui? kun asia vielä jaaatkuu ja jaaatkuu.
"Kai sitä lootaansa nyt saa levitellä vaikka joka viikko jos sen aiheelliseksi katsoo. Minä en ole katsonut."

tässä välissä vielä elladonnalle kommentoit

"No peesi. Äläkä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan. Mikään pakko ei ole neuvolanterkalle römpsäänsä näyttää. Minullakin sen asian hoitaa lääkäri."

sitten kommentoit vielä jolelkulle toiselle

"Tartyuin tuohon ED:n lausahdukseen että alateitse synnyttäneet joutuvat näyttämään värkkiään neuvolantädille omalla sängyllään.

Eivät tasan JOUDU. Saavat kyllä vaikka kulkea koko neukkatädin kyläilyn ajan pillu paljaana jos haluavat, mutta mikään pakko ei ole ;). "

Johon itse jo hieman huvittuneena vastasinkin:

"Äsh, taitaa joulustressi ja väsymys purkautua nyt vähän levottomuutena joillakin....ei mulla ole ainakaan mitään estoja, että pitäisin sitä jotenkin ylitsepääsemöttömänä ajatuksena. "

johonka sinä ylläri pylläri kommentoitkin pitkän ukaasin "alan alapäätäni siinä IMETTÄESSÄ eukolle esittelemään, tai ylipäätään muutenkaan :headwall:.

Toisilta näköjään katoaa synnytettyään KAIKKI estot :o!!
"
JA TÄSSÄ TULEE SE PARAS KOMMENTTISI:

"Taidatte oikein nauttia siitä, kun joku vieras urkkii alapäätänne.
Minä sain synnärillä ihan tarpeeksi esitellä toosaani kätilöille, kun monta kertaa päivässä tulivat tarkistamaan alapään tilanteen. En enää kotiintultuani kaivannut neuvolantätiä nokka pitkällä kuikuilemaan toosaani."

Eikä päästykään kuin 2 sivun puoliväliin. Että kylläpä tuo ihmeelliseltä tuntuu sulle. Et vaan taida nähdä tuota omaa messuamistasi sillätavalla kuin muut. Jos alkuunsa kaksi ihmistä on kirjoittanut sanan "pitää näyttää" niin sinä oletkin siitä kolme sivua jaaritellut, vaikkei tässä minä eikä enää muukaan asian hänelle oikaissut ole niin missään sanonut. Ja olet monessakin kohtaa kirjoittanut, että skyseinen toimitus on jotain halua levitellä alapäätään tms.

Jatketaas nyt vielä kun ihan naurattaa :D Pakko tallentaa tämäkin ketju tulevaisuudeksi huumoripläjäykseksi... ja pistää ehkä linkkiä jonnekin riemurasiaan naureskeltavaksi muillekin :)

kun itse vastasin sulle että

"Jep jep :) Mä en vaan tajua miten tästäkin jaksaa aikuiset vouhkata sitten jos ei mitään estoja ole :D Ja tuo viimeinen kappale tekstiä varsinkin, ei HYVÄÄ päivää."
Johon sinä vielä jatkoit "Teitä taitaa nyt vaan harmittaa, kun olette moiseen suostuneet, ettekä ole tajunneet, että mikään pakollinen homma se ei todella ole :hug:.

Minä en halua, että osotusaikainen neuvolantätini katsoo värkkiini, jos muut haluatte niin siitä vaan. Kyllä se varmasti katsoo jos niin toivotte :)."

Vastaus sulle:
"Juu juu , seleväks tuli kyllä =) Jos sen ongelmalliseks kokee niin ei pidä sitten suostua. Tuossa vaan yritin ihan omaa näkökantaa kertoa, että minäpä en kokenut asiaa ongelmaksi ja toosaa on katsottu.

MakaPaka kirjoitti:

"Kyllä miulla vaan katto. "

Sinä päätit vieläkin selittää ja jaaatkaaa:

"En yhtään epäile, etteikö katsoisi. Sehän kuuluu sen työhön. Varmasti katsoo jos haluat että katsoo. Mikä tässäKIN asiassa nyt taas on niin kamalan vaikeaa ymmärtää?!?

Samallahan se menee siinä, kuin vauvankin tutkiminen. Mitmnkään pakollista se ei ole. EDELLEENKÄÄN. "

"Minä ainakin kieltäydyn kohteliaasti, jos neuvolaneukko alapäätutkimusta ehdottaa. Minun omalääkäri kyllä hoitaa jälkitarkastuksen :)."

Tässä välissä kerkesit minullekin vielä jankuttamaan vaikken sulle enää kommentoinutkaan juurikaan mitään, että

"Huvittaa vaan kun osa synnyttäneistä naisista hävittää kaikki omanarvontuntonsa ja ovat valmiit levittelemään vaikka naapurin ajokoiralle, jos se sitä vaatii :whistle:.

SAA näyttää, sitä ei liene kukaan tässä ketjussa kiistänyt, mutta mitenkään pakollista se ei missään nimessä ole. USKOMATONTA, että näinkin yksinkertaista asiaa on niin tolkuttoman vaikia käsittää :D."

vastasin, että:

"Kyllä mä ainakin käsitin jo ensimmäisen viestisi jälkeen mihin sinä et ole valmis, sulla vaan on jokin kumma kuvitelma tässä jankata samaa asiaa ihan kuin uho päällä ja käsittää toisten kirjoittamat kommentit hieman omalla tavallasi :D "

johon sinä:

"Tiedoksi vaan kaikille; EI TARVITSE NÄYTTÄÄ KENELLEKÄÄN KELLE EI HALUA! :D" "Kukahan tässä on käsittänyt väärin ja kenen kommentit...:whistle: "

Johon edelleen vastasin: "
Hmm, en mä kyllä ole tainnut missään sanoa että on pakko, mistähän senkin taas keksit :D Mä kun en ole oikeastaan sinun kommentteihisi viitannut missään kunhan ihan puhtaasti omasta päästä vastannut tälle ap:lle ihan ikiomia ajatuksiani ja sittemmin jollekin toiselle :D Sä sensijaan olet ilmeisimmin vastannut jokaiseen viestiin ihan tuota samaa asiaa itsestäs ja kääntänyt joka lauseen jotenkin itseesi liittyen. Mulle on edelleen selvä, ettet ilkeä alapäätäsi näytellä tälle teidän hoitajalle, hei ihan tosi, mä uskon ja sun ei tarvii :hug:"

HEH HEH :D toivottavasti naurattaa jo itseäsikin.

en jaksanut koko ketjua lukea. mutta mä olisin toivonut että neuvola täti olis käynyt meillä. se oli ihan kamala lähteä viikko synnytyksestä (kauheat kivut ja repeämät) neuvolaan.

Yhteistyössä