Onko noloa käyttää imetysvaatteita jos ei imetä ja lapsi on jo 3?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasm

Vieras
Siis lähinnä mekkoja?
Mulla on paljon kauniita imetysmekkoja, joista ei mielestäni mitenkään heti näy, että on imetysvaate jos ei tiedä. Ne on ihania ja maailman mukavimpia mutta kehtaako niitä enää käyttää kun imetys on ohi ja lapsi jo 3-vuotta...?

Totta kai kehtaat. Vai lukeeko selässä "imetysmekko"? Itse tykkään imetyspaidoista, niiden leikkaukset on jotenkin kivoja. Vaikka maku on mennyt, kun vuoden niitä käyttää putkeen+jotain räsytoppeja :D Mutta aion kyllä käyttää myöhemmin taas ;)

Niin, ei toki lue imetysmekko mutta onhan siinä etumuksessa se sellanen imetysluukku mistä näkee että on imetysmekko... No, ehkei se ole outoa..

Esim tää http://www.pientenparhaaksi.fi/product_details.php?p=1687

Niin, ei toki lue imetysmekko mutta onhan siinä etumuksessa se sellanen imetysluukku mistä näkee että on imetysmekko... No, ehkei se ole outoa..

Esim tää Pienten Parhaaksi - Boob Nursing dress Simone - imetysmekko luomupuuvillaa -25%

Mä en kyllä näkisi tuostakaan (vaikka olen imettävä äiti), enkä todellakaan katsoisi muiden mekkojen perään että että onko imetysmekko vai ei.

Käytä ihmeessä niitä vaatteita jos itse vaan haluat.

Voi käyttää. Enkä minäkään tuosta kuvasta huomaa ainakaan että on imetysmekko. Mulla on käytössä yks imetyspaita, josta ei kyllä huomaa että on imetyspaita, ja en ole 5 vuoteen imettänyt.

Yhteistyössä