Onko normaalia..hätäsektio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuoriäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä se siitä:
Voihan hätäsektionkin jälkeen kulkea bikineissä jos muuten ei ylilihava. Jokainenhan ymmärtää miksi se arpi on. Timmiin kun toon voi päästä sektionkin jälkeen.
Ihan tyytyväinen olen kroppaani neljä alakautta ja yksi sektio.
Ja onnea pienestä vauvasta:) Oliko hän kuinkakin pieni? Omani painoi 2040 eli ihan hyvän kokoinen v36

Kiitos!! vauva oli 1650g rv 31. Kovasti yritän saada itseni kuntoon, tuntuu että sektion jälkeen vaikeampi saada vatsaa timmiksi kun paikat vedetty "poikki" minulla takana siis normaali alatiesynnytys myös.

Menee oma aikansa, ennekuin sopeudut täysin vartalon muutoksiin ja hyväksyt arven. Sektiosta on vasta vähän aikaa, sinulla on pieni lapsi ja elimistösi ei ole vielä täysin toipunut. Asiat näyttäytyvät eri mittakaavassa nyt kuin vuoden kuluttua. Elämässäsi on tapahtunut suuria muutoksi.
Itse märehdin ja murehdin pahaa repeämääni synnytyksen jälkeen. Luultavasti siihen samaan syssyyn kärsin jonkin asteisesta masennuksesta. Ajan kuluessa mieli piristyi ja ei se repeämäkään niin pahalta enää tunnu, vaikka pysyvän haitan jättikin. Mutta kyllä siinä ainakin puoli vuotta meni, ennenkuin kaikki alkoi näyttää paremmalta.
Kyllä se siitä :hug:

Yhteistyössä