onko normaalia rvlla 15?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen ilona

Vieras
Vatsa menee yhtäkkiä kovaksi ja tuntuu kuin supistaisi. Ei satu, mutta tämä oltila on kohta kestänyt tunnin. Vatsa myös ehkä hivenen tavallista enemmän turvoksissa ja heikko olo...liittyykö se sitten tähän vai johonki muuhun...

Kyllä mullakin kovettui vatsa toisen isomman pojan pojan kanssa. >Hommasin äityisliivit niin pystyi kävelemään mutta aina sängystä noustessa, asentoa muuttaessa vatsa kovettui. Syntyi laskettuna päivänä ja niin helppo.

Alkuperäinen kirjoittaja iloinen ilona:
Vatsa menee yhtäkkiä kovaksi ja tuntuu kuin supistaisi. Ei satu, mutta tämä oltila on kohta kestänyt tunnin. Vatsa myös ehkä hivenen tavallista enemmän turvoksissa ja heikko olo...liittyykö se sitten tähän vai johonki muuhun...

Jostain luin aivan äskettäin, että jos supistukset jatkuvat tunnin ja ovat kivuliaita, pitäisi mennä tarkastettavaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja rv19+6:
Alkuperäinen kirjoittaja iloinen ilona:

Jostain luin aivan äskettäin, että jos supistukset jatkuvat tunnin ja ovat kivuliaita, pitäisi mennä tarkastettavaksi...

Ei ole kivuliaita. Ei ekassa raskaudessa tälläistä ollut, ainakaan näin aikaisin niin nyt mietityttää.

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mulla tais alkaa rv 18 nuo harjoitussupparit. Nyt viikolla 38 niitä on edelleen samaan malliin. Kivuttomia ovat ja raskaus on mennyt ihan kuten pitääkin.

mulla muuten sama mut alko rv 15 ja nyt rv35 ja koko ajan on ollut. lekurissa ravasin aika tiuhaan ja ihan turhaan. viidettä ootan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mulla samat viikot ja iloisesti supistellu jo viikkoja, myös kipeästi :kieh: sairaslomalla tekemättä mitään.
Edellinen meinas syntyä liian aikasin niin nyt ottaavat varmanpäälle.

Millai sulla on tuntunu ei kipeät supparit?

täällä supistellut pitkään samaantyyliin, ja jos vaikka kävelee tavallista enemmän ja rasittaa itseään, kurkottelee, tai istuu paikallaan pidempään, maha kovettuu kovaksi, mut ei ole kipeä, saattaa kyllä vihlaista satunnaisesti. ja mulla on rv 18+5

Yhteistyössä