M
Mari -76
Vieras
Tajusin just että mun kaikki raskausoireet on kadonneet tässä viime viikon aikana. Ensi viikon alussa tulee 15 viikkoa täyteen. Rinnat ei oo enää kipeät (on ne ehkä kuitenkin vielä vähän tavallista isommat, vaikka oon kyllä lihonutkin), ei ole pahoinvointia, ei nipistele alavatsaa ja olo on muutenkin ihan tavallinen. Vatsa on kyllä kasvanut ja jossain vaiheessa tuntui muka vähän liikkeitäkin mutta en ole varma oliko ne niitä. Ei niitä nyt taas ole vähään aikaan selvästi tuntunut.
Onko muillakin kadonneet oireet jossain vaiheessa kuin tuhka tuuleen? Etenkin toi rintojen arkuuden katoaminen hirvittää. Ne on olleet ihan alusta asti kipeät ja turvoksissa, nyt ne tuntuu pelottavan normaaleilta...
(En tajua miksen voi vaan relata... Neuvola parin viikon päästä, pari viikkoa sitten oli nt-ultra, kaikki oli hyvin. Miksi mä en pääse tästä huolehtimisesta eroon, en tajua... )
Onko muillakin kadonneet oireet jossain vaiheessa kuin tuhka tuuleen? Etenkin toi rintojen arkuuden katoaminen hirvittää. Ne on olleet ihan alusta asti kipeät ja turvoksissa, nyt ne tuntuu pelottavan normaaleilta...
(En tajua miksen voi vaan relata... Neuvola parin viikon päästä, pari viikkoa sitten oli nt-ultra, kaikki oli hyvin. Miksi mä en pääse tästä huolehtimisesta eroon, en tajua... )