Raskausoireet kadonneet, viikko 15?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari -76

Vieras
Tajusin just että mun kaikki raskausoireet on kadonneet tässä viime viikon aikana. Ensi viikon alussa tulee 15 viikkoa täyteen. Rinnat ei oo enää kipeät (on ne ehkä kuitenkin vielä vähän tavallista isommat, vaikka oon kyllä lihonutkin), ei ole pahoinvointia, ei nipistele alavatsaa ja olo on muutenkin ihan tavallinen. Vatsa on kyllä kasvanut ja jossain vaiheessa tuntui muka vähän liikkeitäkin mutta en ole varma oliko ne niitä. Ei niitä nyt taas ole vähään aikaan selvästi tuntunut.

Onko muillakin kadonneet oireet jossain vaiheessa kuin tuhka tuuleen? Etenkin toi rintojen arkuuden katoaminen hirvittää. Ne on olleet ihan alusta asti kipeät ja turvoksissa, nyt ne tuntuu pelottavan normaaleilta...

(En tajua miksen voi vaan relata... Neuvola parin viikon päästä, pari viikkoa sitten oli nt-ultra, kaikki oli hyvin. Miksi mä en pääse tästä huolehtimisesta eroon, en tajua... )

Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Tajusin just että mun kaikki raskausoireet on kadonneet tässä viime viikon aikana. Ensi viikon alussa tulee 15 viikkoa täyteen. Rinnat ei oo enää kipeät (on ne ehkä kuitenkin vielä vähän tavallista isommat, vaikka oon kyllä lihonutkin), ei ole pahoinvointia, ei nipistele alavatsaa ja olo on muutenkin ihan tavallinen. Vatsa on kyllä kasvanut ja jossain vaiheessa tuntui muka vähän liikkeitäkin mutta en ole varma oliko ne niitä. Ei niitä nyt taas ole vähään aikaan selvästi tuntunut.

Onko muillakin kadonneet oireet jossain vaiheessa kuin tuhka tuuleen? Etenkin toi rintojen arkuuden katoaminen hirvittää. Ne on olleet ihan alusta asti kipeät ja turvoksissa, nyt ne tuntuu pelottavan normaaleilta...

(En tajua miksen voi vaan relata... Neuvola parin viikon päästä, pari viikkoa sitten oli nt-ultra, kaikki oli hyvin. Miksi mä en pääse tästä huolehtimisesta eroon, en tajua... )

No ei ne raskausoireet jatku koko raskautta. mm. pahoinvointi loppuu jossain vaiheessa! nauti"

Ihan normaalia että ne oireet katoaa noilla viikoilla... istukka alkaa toimimaan rv7 tienoilla ja se saa aikaan hormonimyrskyn mikä aiheuttaa ne pahoinvoinnit sun muut. Noille viikoille mennessä ehtii hormonit tasaantumaan. Lakkaa murehtimasta vaan, kohta alkaa liikkeetkin tuntumaan. :)

Itselläni tulee huomenna rv 15 täyteen ja välillä oireet katoaa kokonaan. Se on kyllä ihan normaalia, yleensä keskiraskaus on oireetonta ja energisempää aikaa :) Nauti vain siitä oireettomuudesta, jos ultrassakin kaikki on just ollut kunnossa. Siinä lopussa ehtii kyllä vielä oireita tulla vähän liikaakin :D

Mulla kesti oireet rv:lle 18 ja sen jälkeen loppuivat! On kai niitäkin naisia joilla oireet kestää melkein koko raskauden ajan. Naatiskele nyt olostasi kun ei enää öklötä! ;)

ja vaikka oisitkin jo liikkeitä tuntenut niin on täysin normaalia ettei ne tunnu jokapäivä. voi olla pitkiäkin taukoja. pienellä on nyt vielä tilaa mesota ilman että tunnet sitä.
sä oot jo toisella kolmanneksella niin on täysin normaalia että pahoinvointi loppuu.
mulla on kaikista tuota vatsan nippailuakin ollut vaan ekalla kolmanneksella ja sitten ei oo kipuillu ennen loppua.

Yhteistyössä