Onko normaalia seksifantasiaa? Miten tää homma oikeen menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OutoTyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OutoTyttö

Vieras
Olen 19v nuori nainen, eli en ole elämää nähnyt aikuinenaikuinen, joten anteeksi mahdollisesta tyhmyydestäni. :)
Aikaisemmin kuvittelin että seksifantasia on sitä, että tahtoo harrastaa seksiä autossa tms. Nyt tajusin, että ilmeisesti voi fantasioida monistakin asioista, jopa sellaisista joita ei tahtoisi oikeassa elämässä tapahtuvan missään nimessä. Meneekö se noin?

No miksi ihmeessä ei voisi? Fantasioida voi mistä vain. Monet fantasiat onkin juuri sellaisia, että ne jää vain fantasian tasolle, eikä niitä oikeasti tahdokaan toteuttaa.

Ok, eli en ole ainoa. :) Yhtäkkiä iski paniikki kun tajusin, et kiihotun "sopimattomista" ajatuksista. Jotka ei siis tosi elämässä mua kiihottaisi vaan ällöttäisi tai muuten vaan eivät kiihottaisi yhtään. Vaikea selittää. :)

[QUOTE="vieras";25517254]Se on varmaasti ihan yleistä, ei hätää.[/QUOTE]

Heh, toi nyt ei jotenkin lohduta. :D

Tää juttu ihan tosissaan ahdisti mua tänään. Luulin oikeasti tulleeni hulluksi tai jotakin. Toivottavasti näin ei ole. :)

No mikä sua sitten lohduttais? Ihmisten seksifantasiat nyt vaan on oikeesti vähän mitä sattuu, eikä niitä kaikkia ole tarkoituskaan toteuttaa. Se on ihan normaalia, että on myös sellaisia fantasioita, joita ei oikeassa elämässä haluaisi koskaan kokea. Mielikuvituksen tuotettahan ne on, eikä niistä tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa, koska pelkän fantasian asteelle jäävät jutut ei ketään vahingoita. Esimerkiksi raiskausfantasiat on suhteellisen yleisiä naisilla, mutta ei kukaan silti OIKEASTI halua tulla raiskatuksi.

Joskus nuorena tuntui ahdistavalta jos mieleen tuli "outoja" fantasioita. Nyt vanhempana tietää, että ne ovat aivan normaaleja, eivätkä vahigoita ketään. Meillä on ajattelun vapaus.

Kiitos teille. :) Kyllähän mä itsekkin tajuan, että ajatella voi mitä vaan eikä niitä ole tarkoitus toteuttaa välttämättä. Mutta kun nyt ekaa kertaa ajattelin asioita, joita en ole ennen tässä mielessä ajattellut. Säikähin vaan sitä, ehkä joku muukin on kokenut näin ekoja kertoja ajatellessaan? :) Oon varmasti nuori ja kovin hölmö näissä asioissa vielä. :)

Parhaat seksifantasiani ovat aika kaukana todellisuudesta. Supersankarisarjakuvia harrastavalle vaan tulee mieleen kaikkia juttuja, joiden toteuttaminen tosielämässä olisi, no, mahdotonta.

You do the math :D

Mä tulen kyllä oman pääni kanssa toimeen. Tiedän kyllä, että nuo jutut ovat vain pääni sisällä eivätkä (toivottavasti koskaan) toteudu. :) Silti vaan iski paniikki siitä, onko tämä normaalia. Ehkä kaikilla ei ole ollut samaa ja he eivät voi näin ollen ymmärtää tätä. Mutta kuitenkin sain rauhan tämän asian kanssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja OutoTyttö Ap;25517369:
Mä tulen kyllä oman pääni kanssa toimeen. Tiedän kyllä, että nuo jutut ovat vain pääni sisällä eivätkä (toivottavasti koskaan) toteudu. :) Silti vaan iski paniikki siitä, onko tämä normaalia. Ehkä kaikilla ei ole ollut samaa ja he eivät voi näin ollen ymmärtää tätä. Mutta kuitenkin sain rauhan tämän asian kanssa. :)

Älä tulevaisuudessa hukkaa aikaasi normaaliuden miettimiseen, niin kauan kun et vahingoita muita niin se on suhteellisen se ja sama mikä sinun kellon saa tikittämään.

Älä tulevaisuudessa hukkaa aikaasi normaaliuden miettimiseen, niin kauan kun et vahingoita muita niin se on suhteellisen se ja sama mikä sinun kellon saa tikittämään.

Jep, näin teen. :)

Mutta meneekö kuitenkin jossakin raja? Jos fantasioi jostakin, jota ei kuitenkaan aio toteuttaa? Vai onko tosiaan ihan kaikesta kiihottuminen normaalia kunhan ei todellisuudessa (oikeassa elämässä) kiihotu aiheesta? Vai onko siis ihan kaikki sallittua oman pään sisällä? :D Nyt kun rupesin pohtimaan asiaa, niin järkytyin jotenkin lisää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja OutoTyttö Ap;25517396:

Mutta meneekö kuitenkin jossakin raja? Jos fantasioi jostakin, jota ei kuitenkaan aio toteuttaa? Vai onko tosiaan ihan kaikesta kiihottuminen normaalia kunhan ei todellisuudessa (oikeassa elämässä) kiihotu aiheesta? Vai onko siis ihan kaikki sallittua oman pään sisällä? :D Nyt kun rupesin pohtimaan asiaa, niin järkytyin jotenkin lisää. :D

suurin osa ihmisistä ymmärtää kuvitellun ja oikean elämän eron, näin ollen se on aivan se ja sama mikä sinut saa laukeamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja OutoTyttö Ap;25517396:

En tiedä lohduttaako tämä mutta kerronpa yhden oman fantasian. Tai en koko fantasiaa mutta sen, että siinä toisena osapuolena on sarjakuvan hahmo. Joka on ihmis-eläin -hybridi. Eli puoleksi ihminen ja puoleksi eläin.

Edellämainittu ei siis luonnollisesti voisi toteutua tosielämässä, mutta on ajatuksena varsin innostava. Enkä pidä itseäni mitenkään kieroutuneena, mutta se ehkä kertoo enemmän minusta erityisesti kuin fantasioista ylipäätään :P

Joka tapauksessa, fantasiat ovat kyllä yksi turvallisimmista muodoista toteuttaa seksuaalisuuttaan. Ei tauteja, ei pettymyksiä, ei hylkäämisiä, ei epätoivottuja raskauksia.

Mielikuvitusrakastaja on aina valmiina, juuri sinua varten. Enjoy, sister :D

suurin osa ihmisistä ymmärtää kuvitellun ja oikean elämän eron, näin ollen se on aivan se ja sama mikä sinut saa laukeamaan.

Juu, ymmärrän tän. Mut kun tosiaan rupesin ajattelemaan tätä asiaa nyt jotenkin ihan liikaa, että mitä jos jollakin ihmisellä ne ajatukset ovatkin oikeasti sairaita. Kuten pedofiliaa tai muuta kamalaa, onko sekin normaalia, kuhan sitä ei toteuta? Omat ajatukset tuntuvat hyvin oikeilta ja normaaleilta tuon rinnalla. Tai kun jos joku mulle kertoisi ajattelevansa pikkulapsia seksin aikana, niin en vaan sitä kokisi normaalina. Vaikka se olisikin vaan ajatus pään sisällä.

Paitsi jos on kyse esim. Omasta koirasta tai sukulaisesta :D

ei, ei se edelleenkään haittaa ketään jos pään sisällä on fantasioita vaikka omasta appiukosta. jokainen käyttäköön sitä materiaalia mikä itselleen sopii, samoin kuin jokainen pysyköön poissa muiden fantasioiden arvostelusta, toki sellaisille jotka ei erota fantasiaa ja tosielämää olisi parempi etteivät sitten fantasioisi mitään koskaan.

En tiedä lohduttaako tämä mutta kerronpa yhden oman fantasian. Tai en koko fantasiaa mutta sen, että siinä toisena osapuolena on sarjakuvan hahmo. Joka on ihmis-eläin -hybridi. Eli puoleksi ihminen ja puoleksi eläin.

Edellämainittu ei siis luonnollisesti voisi toteutua tosielämässä, mutta on ajatuksena varsin innostava. Enkä pidä itseäni mitenkään kieroutuneena, mutta se ehkä kertoo enemmän minusta erityisesti kuin fantasioista ylipäätään :P

Joka tapauksessa, fantasiat ovat kyllä yksi turvallisimmista muodoista toteuttaa seksuaalisuuttaan. Ei tauteja, ei pettymyksiä, ei hylkäämisiä, ei epätoivottuja raskauksia.

Mielikuvitusrakastaja on aina valmiina, juuri sinua varten. Enjoy, sister :D

No sun fantasian mä kokisin ihan normaaliksi, vaikka ei mun makuun olekkaan. :D Tää koko homma on mulle niin uus juttu, että en oo ihan kerennyt tätä edes miettimään. Mun nää uudet fantasiat on enemmän maan pinnalta, eli ne voisivat oikeasti tapahtua, mutta en haluaisi niiden tapahtuvan kuitenkaan. Tosi outoa. :/ Aikaisemmin haaveilin asioista, joiden tahdoin tapahtuvan. Mutta sitten ne kai kuluivat loppuun.

ei, ei se edelleenkään haittaa ketään jos pään sisällä on fantasioita vaikka omasta appiukosta. jokainen käyttäköön sitä materiaalia mikä itselleen sopii, samoin kuin jokainen pysyköön poissa muiden fantasioiden arvostelusta, toki sellaisille jotka ei erota fantasiaa ja tosielämää olisi parempi etteivät sitten fantasioisi mitään koskaan.

Mä en tahtoisi muiden fantasioita arvostella, mutta en vaan voisi hyväksyä tosiaan jonkun fantasioita juurikin esim. lapsista. Jotenkin en vaan voisi hyväksyä sellasta, edes ajatuksen tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja OutoTyttö Ap;25517426:
Mä en tahtoisi muiden fantasioita arvostella, mutta en vaan voisi hyväksyä tosiaan jonkun fantasioita juurikin esim. lapsista. Jotenkin en vaan voisi hyväksyä sellasta, edes ajatuksen tasolla.

Mutta esimerkiksi ajatuksen tasolla jos joku haluaisi tappaa toisen, se taas olisi ihan ok fantasiana? Fantasioita ei pidä arvostella tai lähteä puimaan juuri sen takia koska ne on mielikuvitusta, jokaisen pään sisällä olevia asioita, se on kristillishuuhaata se että ajatuksen tasolla on jo tehnyt väärin, ikäänkuin ei saisi edes miettiä mitään mikä ei ole soveliasta jollekkin toiselle osapuolelle. Teot on rangaistavia, ei ajatukset, kannattaa tutustua ajatuspoliisi käsitykseen, se on oikeasti ajattelevan yksilön pahimpia vihollisia että yritetään arvoilla ja painostuksella sanoa mitä saat ajatella ja mitä et. Toki se kauhistuttaa ihmistä tietää mitä toinen voi ajatella, mutta ei se anna oikeutta toisen ajatuksiin kumminkaan. Ajatus ei ole sama asia kuin teko, jos olisi puoliakaan ihmiskunnasta ei olisi olemassa pelkkien tappojen takia. Puhumattakaan muista asioista.

Mutta esimerkiksi ajatuksen tasolla jos joku haluaisi tappaa toisen, se taas olisi ihan ok fantasiana? Fantasioita ei pidä arvostella tai lähteä puimaan juuri sen takia koska ne on mielikuvitusta, jokaisen pään sisällä olevia asioita, se on kristillishuuhaata se että ajatuksen tasolla on jo tehnyt väärin, ikäänkuin ei saisi edes miettiä mitään mikä ei ole soveliasta jollekkin toiselle osapuolelle. Teot on rangaistavia, ei ajatukset, kannattaa tutustua ajatuspoliisi käsitykseen, se on oikeasti ajattelevan yksilön pahimpia vihollisia että yritetään arvoilla ja painostuksella sanoa mitä saat ajatella ja mitä et. Toki se kauhistuttaa ihmistä tietää mitä toinen voi ajatella, mutta ei se anna oikeutta toisen ajatuksiin kumminkaan. Ajatus ei ole sama asia kuin teko, jos olisi puoliakaan ihmiskunnasta ei olisi olemassa pelkkien tappojen takia. Puhumattakaan muista asioista.

No ei mun mielestä ole ihan normaalia halluta tappaa toinen, edes ajatuksissaan. :D Siis että fantasioisi jonkun tappamisesta... Hiukan oudon kuuloista mun korvaan, mut kukin tavallaan.

Ja tosiaan en tahdo muiden ajatuksia kritisoida, se ei ollut tän homman idea. Olen itse nuori ja tosiaan ekaa kertaa näiden uusien ajatuksieni kanssa tekemisissä, siksi tahdoin mielipiteitä. :) Mun seksielämäni on vasta alkutekijöissään, joten hiukan on opittavaa vielä aiheesta ja paljon ihmeteltävää...

Yhteistyössä