Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onks tää ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus käy niin, ettei nainen voi käyttää ehkäisynä mitään, mistä saa hormonia. Sivuoireet voivat olla niin pahat, ja silloin on pakko käyttää kondomia. Onhan tuossa kierukassakin hormonia, eikö totta?

Kyllä minä ainakin tiedän monia vakituisesti seurustelevia pareja, jotka käyttävät ehkäisynä kondomia. Itsekin olen tällaisen parin ""jäsen"". Miksei se olisi yhtä normaalia kuin mikä tahansa ehkäisymuoto?

Ei sinullakaan ole helppoa. Meilläpäin on näin että vaimo käytti aikaisemmin kierukka mutta se poistettiin koska oli jatkuvasti ongelmia. Nyt hän ei käyttää pillereitä koska ei sovi hänelle, ainakin hän näin väittää. Jos meillä on seksiä niin kortsu on ainoa ehkäisy. Ongelma on siinä ettei vaimo pidä kortsusta vaan haluaa paljaana. Vaimo on monesti ruikkuttanut että haluaisi vielä lapsen mutta minä en. Luulen että meidän kompastuskivi on juuri siinä ja sen takia seksi on hyvin harvoin en edes mustan koska oli viimeksi. Voidaan kysyä että onko meidän (seksi)suhde sitten normaali?

jos ihan tosissaan tuon kirjoitit, niin ei tarvitse olla Einstein päätelläkseen että tuossa ""kuumeessa"" mikä tahansa ehkäisymenetelmä on naiselle liikaa- halu saada lapsi on niin kova

kyllä minä ainakin miehelleni annan vaikkei huvittaisikaan, pitäähän mies pitää tyytyväisenä.. enkä muuten ole niin kroppaanikaan tyytyväinen mutta seksi on kivaa silti.

oletko ap näyttänyt aikeesi hyvin seksin suhteen, josko et yritä tarpeeksi..? haluaako vaimo kenties että ottaisit hänet ""väkisin""?

Olenhan minä monesti yrittänyt ja kertonutkin että haluan hänet mutta ei se auta. Joskus ollaan sekstailtu mutta se on ollut ilman ehkäisyvälineitä ja kun olen tulossa niin vedän itseni ulos. Vaimo kyllä on saanut orkkuja ja on tyytyväinen mutta ei se pitkällä juoksulla tuntuu hyvältä. Silloin kun vaimoni haluaa niin hän (tietysti) toivoo että otan hänet melkein väkisin ja päästän spermat häneen sisään, mutta kun minä en haluaa enää lisää lapsia. Joku ratkaisu on tehtävä, mutta mitä?

siis kaikki johtuu siitä että sinä et halua ja vaimo haluaa lisää lapsia.. vaimo on loukkaantunut siitä ja seksi alkaa taas sujua hyvin jos suostut lapsen tekoon.
onko teillä raskausaikanakin ollut runsaasti seksiä?

Eskobar käy steriloimassa itsesi. Silloin ei vaimon tarvitse miettiä ehkäisyjä. Montako lasta teil on? Ja tartteehan sun olla varma ettet enää halua. Puhu miujalles tästä vaihtoehdosta, meillä se ainakin kävi kunhan saatais se kolmas... Viimeksi tuli keskenmeno eli sai lykkäystä tää toimenpidekkin=) Tosin yhteisymmärryksessä ollaan näin päätetty.

Aivan, vaimo haluaa mutta minä en, koska meillä on jo kotona 3 lapsia. Sitä olen kertonut jo hänelle.
Niinpä, eli jos teen niin että hän tulee raskaaksi niin silloin hän antaa vaikka joka päivä. Ennen viimeistä lasta niin meillä oli seksiä joka toinen päivä jopa raskausaikanakin tosi paljon. Tilanne ei ole mitenkään mukava.

Eskobarin probleema hoituu sillä, että hän kaväisee itse katkaisuttamassa munanjohtimensa. Tehdään poliklinikalla, pieni ja vaivaton, ei sairaslomaa edes. Vaimolle vastaava toimenpide on vähän isompi operaatio. Jos mies on varma, että lapsiluku riittää, mene veikkonen. Kuukauden kuluttua, kun viimeisetkin siemenet ovat kuoleutuneet, ei ole mitään vaaraa tulla enää isäksi, mutta homma toimii kuten ennenkin ja vaimo on tyytyväinen.

Ap:lle tämä ei käy, todennäköisesti paukkuja tarvitaan vielä lapsen tekoon, jos perhe ei ole vielä koossa. Joten neuvoja kysymään.

""Ongelma on virallisesti se, että itse en kondomista nauti eikä vaimo hyväksy mitään muuta.
Tuntuu oudolta. Onkohan normaalia, Mitä voin tehdä?.""

Ala käyttämään sitä kondomia, niin ei tarvi vetää tumppuun ja vinkua täällä.

Eskobar tuskin voi käydä katkaisemassa munanjohtimiaan, ne kun on vaan naisilla :D :D :D

Mutta eskobarin tilanteessa piuhojen poikki laittaminen olisi varmaan hyvä ratkaisu. En tosin tiedä onko hänen vaimonsa samaa mieltä... Entäs Eskobar, voisitko kuvitella tulevasi isäksi vielä joskus myöhemmin?

aikuinen mies. jos et halua enää lisääntyä niin piuhat kiinni, ei tartte kertoa vaimolle. jos olet siis tehnyt selväksi ettet halua lapsia enää. Vai onko niin ettet siltikään vielä tiedä vaikka myöhemmin mieli muuttuisi?

minäkin käytän vain kondomia. lääkäri totesi syöpäriskini liian suureksi hormonaalisen ehkäisyn käyttöä ajatellen. kuparikierukkaa en ole kokeillut, koska en halua mitään vieraita esineitä pysyvästi kehooni. yksi kysta (hyvänlaatuinen) minulta on leikattu ja säikähdys oli sen verran kova, että ennemmin elän vaikka selibaatissa kuin kuolen syöpään muutaman panon takia. kysta leikattiin kun olin 20, nyt olen 26.

yhden poikaystävän kanssa meni poikki siksi, että hän ei suostunut kumin käyttöön kirveelläkään, ja joskus kun yritimme sitä hartaasta toiveestani, hänellä lerpahti saman tien kun kumi saatiin päälle. no, siitä tuli ero... onneksi suurin osa tuntemistani miehistä on suostunut ilman muuta kumin käyttöön, ja viimeisimmän sellaisen kanssa olen nyt menossa naimisiin.

Ohoh ja oh. Sis oikeastiko sinä olet mielummin ilman seksiä, kuin käytät kondomia, oletko ihan kipiä. Meillä on ollut 2 ½ vuotta käytössä kondomi, ei ole minkään sortin ongelma tuo.

Kyllä miehellä luulisi sen verran olevan haluja, ettei seksi kondomin takia jää pois päiväjärjestyksestä.

Ap:n vaimo ei ole juuri synnyttänyt, jos lapsi on jo 1,5 v, vanha. Synnytykseen vetoaminen on aika heppoinen syy. Luulisi jo naisenkin hyppivän seinille puutteesta, jos siis on hiukkaakaan normaali nainen normaaleine tarpeineen.

Raskaus ei ole mikään syy keskeyttää seksuaalista kanssakäymistä, asentoja voi vaihdella kumpaakin tyydyttäviksi ja melko pian raskauden jälkeenkin voi taas jatkaa. Kunhan haavat ovat umpeutuneet ja vuoto lakannut, mitään estettä ei ole.

Taidatte vaan kumpikin mieluummin runkkailla kuin olla keskenänne?
Joku muu asia tässä nyt mättää ja helppo tekosyy löytyi raskaudesta.
Toisistaan kiinnostuneet ja toisiaan puoleensa vetävinä pitävät puolisot eivät vaan voi pitää näppejään erossa. Konstit on monet, niin ehkäisyyn kuin muutenkin, jos vaan halua löytyy.

Voit olla oikeassa, mutta myös väärässä.

Raskaus ja synnytys ovat oikeita syitä siihen, että naiselta menee halut joksikin aikaa. Sen saa aikaan hormonimuutos. Yleensä tämä tila palautuu itsestään normaaliksi sitten, kun lapsi on muutaman kuukauden-vuoden ikäinen. Luonto säätelee näin liian tiheiltä raskauksilta, ennenkuin äiti on taas voimissaan ja jaksaa huolehtia seuraavasta jälkeläisestä. Olemme me nykyihmiset vain niin unohtaneet luonnonmukaisen järjestyksen, että luonnolliset asiat ovat muuttuneet epäluonnollisiksi.

Toiset naiset aktivoituvat seksuaalisesti entistä vireämmiksi raskausainanaan, mutta lähes jokaisella on hiljukainen vaihe synnytyksen jälkeen. Se saavat aikaan "vauvahormonit". Puolison pitää kestää tämä vaihe, onhan lapsi hänenkin. Pitää muistaa tärkeysjärjestys.

Yhteistyössä