[QUOTE="erin";29541821]Mä ymmärrän ap että sua ahdistaa

Miten oot hoitanu ripulia tähän asti? Onko sulla kuumetta? Pystytkö syömään tai juomaan? Onko vatsakipu jatkuvaa tai se ripuli? Oksennatko? Suosittelisin että soitat terveysneuvontaan ja juttelet siellä asiantuntijan kanssa. Saat hyviä neuvoja ja osaavat ehkä kertoa missä vika

[/QUOTE]
Soitin kyllä terveyskeskukseen, mut sain vaan voivottelua ja ihmettelyä et kuin tää niin kauan on jo kestäny. Mut et vasta ens viikolla sais aikaa lääkärille jos ei oo menny ohi. Niin ja Precosaa suositteli kokeilemaan. Ei kyllä suoraan sanottuna, paljon lohduttanu se puhelu..
En oksenna (vielä, koko ajan tuntuu enemmän ja enemmän et just lentää), ei oo kuumetta ja pystyn juomaan ja syömään vähän. Mut sit alkaa sattuun enemmän ja oksettamaan. Tänään oon syöny yhen jogurtin ja vähän puuroa, juonu vettä. Ripulia tulee niinku koko ajan vähän. Ravaan koko aika vessassa ja sitä tulee vähän kerrallaan. Sekin on minusta outoa. Mul ei oo koskaan ollu tällästä tautia, vaik oon sairastanu kymmenet vatsataudit :/
Ai niin, ja maitohappobakteereilla oon "hoitanu" itteäni, mut tk:ssa mulle sanottiin et se on ripulla vaan pahentava juttu

Oon kyllä aina luullut et se on sillon just hyvä?! No, jätin sit nekin varmuudeks pois..