onko nyt vatsatautia liikkeellä?

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
mulla on ollut nyt 2 päivää vatsa ihan sekaisin, mitään ei pysy sisällä, tai eilen illalla alkoi vähän helpottaa ja ruoka pysyi sisällä mutta yöllä paheni taas.
En ole oksentanut vielä ja ruoka maistuu kyllä (ei vaan pysy sisällä ), mutta mistäköhän tää johtuu? oonkohan syönyt jotain sopimatonta vai onko tämä alkavaa oksennustautia?

Ärsyttää mulla on synttärit lauantaina enkä halua olla kipeä silloin |O

mulla oli kans keväällä tuota ettei mikään...ei siis mikään pysyny sisällä..
maha oli hemmetin kipee...en suorassa voinut seistä..
söin ihan normaalisti mutta melko liukkaasti ku tuli hätä niin piti olla pöntöllä tai sit se oli housuissa...

mikä lie oli...
kellekkään muulle sitä ei tullu

niin ja sitä kesti yli viikon...
josta suurimman osan sit oli sairaslomalla...
töitä ku en voinut tehdä ku ei pystynyt seisomaan :/

meillä on kolme neljästä meidän perheessä sairastanut oksu-ripulitaudin viime viikolla. mä pääsin helpolla ku kesti vain aamupäivän, mutta miehellä kesti moooonta päivää että maha rahoittui..

En tiedä mitä tää mun tauti sit on. Sunnuntaista asti ollu ylämaha hirviän kipiä. Sellaisia kipuaaltoja tulee ylävatsalle. kippuraan vetää ne aallot. jos jotain syön koko maha on ihan tulessa, polttelee. Oksettaa, mut en ole oksentanu. Eikä ole ripuliakaan ollut. eilen nousi kuume ja menin päivystykseen. lääkäri meinas vaan et on jtn mahatautia :( verikokeet oli normaalit.

Yhteistyössä