onko oikein teistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi miksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi miksi

Vieras
jos naapurin lapset mekastavat koko päivän,juoksevat ja kolistevat,huutavat ja riehuvat ja itkevät.
tietysti yöllä on usein hiljaa,silloinhan on hiljaisuus mut eikö päivälläkin voisi olla hetken paukuttamatta jotain.
Miksei ne vie lapsia ulos riehumaan,siellähän on hyvä ja ääntäkin saa päästää.
Kiva herätä joka viikonloppu kun on vapaa niin 6.30 naapurin lapsien takia..
että naapureiden pitää kuunnella tollasta koko ajan?
tuntuu ettei niitä osata ollenkaan komentaa,tai kai siellä komennetaan kun ääni välillä kuuluu mut ei ne taida uskoa.
Miksei voisi olla sellaisille ihmisille omaa taloa mihin ei lapset pääsis mekastaa?
kun vanhuksille on noita vanhustentaloja niin tekisi sellasille jotka tykkää hiljasuudesta niin oman talon :D
vai pääseekö vanhusten taloon asumaan,siellä voisi olla ainakin hiljasta :D

Muuttaisin omakotitaloon jos saisin lainaa mut se ei ole mahdollista nyt kun opiskelen vielä.
enkä viitsis muuttaa ton takia taas johonkin missä voi taas olla kirkuvia lapsia.

Ei mua lasten metelit haittaa, vaikka omat on jo isoja. Enemmän mua pännii se, että lapsi itkee ja aikuinen huutaa sille "turpa kiinni kakara, menisit jo nukkumaan siitä". Ei se itku mitään, mutta lohduttaminen toimis varmaan helpommin kuin huutaminen.

Ja sekin ottaa päähän, että kuulee kuinka naapurissa joku mies hakkaa naisensa päätä patteriin ja ties mitä muuta - mutta poliisia on paha mennä soittamaan, kun ei tiedä mistä asunnosta meteli tulee, missään ikkunassa ei ole valoa.

Öö.. Mua ainakaan paskaakaan kiinnosta mekastaako meijän lapset.
mä kuuntelen puoleen yöhön niota ala-aste ikäsiä tenavia jotka huutaa ja rääkyy pihassa.
Ja naapurin äijä bilettää, ja huutaa kännissä. Yläkerraneukko kuuntelee musiikkia niin lujaa, että esikoinen sanoo.. "äiti en halua enään tota musiikkia"

[QUOTE="vieras";22860065]niin joo :D

en miettiny sitä et vanhukset ei kuule kunnolla..sielläkin siis meteliä :D
mihin sit vois muuttaa,omakotitaloon vissiin ainoastaan kun ne on yleensä hiljaisia.[/QUOTE]

Joo kyllä se on niin, että meteli on kerrostalossa kestettävä, jos on hiljaisuuden puitteissa ok aika. Lapset kuitenkin riehuu ja leikkii, eikä sitä kukaan vanhempi halua alkaa hillitsemään mielellään.
Korvatulppia ehdotan minäkin ja siitä odottamaan aikaa, että saa sen oman talon. :)

Yhteistyössä