H
huhhei..
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap....:tuntuu tosi kummalliselta. Avovaimoni ei ole tavannut exääni ja lapsiani hän on vältellyt mahdollisuuksiensa mukaan tähän kesään asti. Nyt hän oli ekaa kertaa kanssamme lomalla.
Kuulemma mahdollisissa häissäkin lapsi edustaisi vanhaa suhdettani.
Sain juuri äsken viestin, jossa hän vain sanoo, että ei voi mitään. Mun täytyy vain hyväksyä jatkuva välttely tai sitten voin kuulemma muuttaa pois.
Minusta puolisoni on vain tultava mukaan ja otettava oma paikkansa. Inhottaa pistää kovat piippuun, mutta tästä ei tule mitään. Kaikki tuttuni ovat sanoneet minulle, että annan avokkini kohdella minua huonosti.
Voi jumalauta mikä akka!
Siis hänen mielestään sinun lapsesikin ovat vain muistutus vanhasta suhteesta, sama kuin hän olisi sanonut,että vihaa lapsiasi, eikä halua nähdä heitä koskaan.
Mietipä nyt tahdotko tosiaan viettää loppuelämäsi naisen kanssa, joka ei voi sietää edes sinun lapsiasi. Ihan kuin lapset olisivat syyllisiä tilanteeseen.
Tuntuu muijalla olevan hälläväliä-asenne ihan kaikkeen. Pistää miettimään, että minkä ikäinen tämä ihminen on, kertomasi perusteella käyttäytyy kuin joku pahainen 17-vuotias. Tuskin sinusta sydämensä pohjasta sitten edes välittää, jos on noin kylmä, tunteeton ja välinpitämätön.
Löytäisit takuulla rinnallesi ihmisen, joka hyväksyisi sinut kaikkine vikoinesi, vanhempinesi, lapsinesi, ja hyväksyisi vielä senkin, että heidän äitinsä on sinun eksäsi, ja aina jollain tavalla mukana, ellei sinun, niin lastesi elämässä..