onko oikeus loukkaantua,jos mies torjuu masturboinnin takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
on nyt useasti käynyt niin että yritän ehdottaa miehelle seksiä niin mies ilmoittaa että ehti jo r**nkata sillä aikaa kun olin jossain, että ei ole enää haluja. seksiä on siis paljon vähemmän kuin ennen ja ehdottomasti vähemmän kuin haluaisin. mistä voi johtua ? :(

minä ainakin tiedän että mies hoitaa ittensä jossain välissä päivää, niin eipä sitä iltaisin haluta. enpä kyllä ehdottelekkaan.
en sit tie pitäskö olla loukkaantunu vai välittämättä.
tätä ollut jo pitään.

No jo on. Kyllä loukkaantuisin, JOS tuota tapahtuu liian usein.

Tottahan se on, että jos ei ole tiennyt seksiä saavansa, voi olla, että on jo runkannut ja siten yhteisseksi hieman hankalampaa.. Tosin mää en tajua, että jos on runkannut, niin miksi pitäisi kieltäytyä silti...

no jaa, mun mielestä taas jokainen aikuinen ihminen saa tehdä vartalollaan tai vartalolleen ihan mitä haluaa. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta olla olemassa vaan toisen tarpeiden tyydyttäjänä. MUTTA... kyllä mä kysyisin mieheltä minkä takia se mieluummin runkkaa kun harrastaa seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
no jaa, mun mielestä taas jokainen aikuinen ihminen saa tehdä vartalollaan tai vartalolleen ihan mitä haluaa. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta olla olemassa vaan toisen tarpeiden tyydyttäjänä. MUTTA... kyllä mä kysyisin mieheltä minkä takia se mieluummin runkkaa kun harrastaa seksiä.

ei mies anna tähän vastausta :( . mun mielestä vähän ikävä tilanne.

Mä olen varmaan ihan kauhee ku vedin hirveet raivarit mun rakkaalle...Mulla oli ollu just menkat ja Mies illalla toivotteli hyvät yöt ja jäi itse katsoo telkkarii ja "hoitaa homman itsekseen" Ja sit ku mä tajusin asian niin raivosin sille ihan hirveesti ja kiukuttelin et miten se voi tehä noin mulle ku mäkin olen ollu ilman seksii jo melkein viikon :headwall: Et onko se kivempaa sit noin?!
Yritti se kovasti mua halailla ja sano et ei se tienny et mä en enää vuoda...Mut ei tuokaan jaksanu heti perään alkaa hommailee...Aamulla paikkas sitten tilannetta :D

Mä siis raivoisin...ja oisin maailman loukkaantunein :kieh:

missä ne teidän miehet sitte runkkailee? Meillä ei oo tällaseen edes mahdollisuutta. Lapsia on 6 ja teinit valvoo myöhempään kun me ja aamulla taas pienet. Lukkoja suihkussa tms ei ole..

Alkuperäinen kirjoittaja visde:
missä ne teidän miehet sitte runkkailee? Meillä ei oo tällaseen edes mahdollisuutta. Lapsia on 6 ja teinit valvoo myöhempään kun me ja aamulla taas pienet. Lukkoja suihkussa tms ei ole..

no ei siinä kauaa mene eli ihan missä vaan, vessassa, suihkussa, sängyssä tms...

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Mä olen varmaan ihan kauhee ku vedin hirveet raivarit mun rakkaalle...Mulla oli ollu just menkat ja Mies illalla toivotteli hyvät yöt ja jäi itse katsoo telkkarii ja "hoitaa homman itsekseen" Ja sit ku mä tajusin asian niin raivosin sille ihan hirveesti ja kiukuttelin et miten se voi tehä noin mulle ku mäkin olen ollu ilman seksii jo melkein viikon :headwall: Et onko se kivempaa sit noin?!
Yritti se kovasti mua halailla ja sano et ei se tienny et mä en enää vuoda...Mut ei tuokaan jaksanu heti perään alkaa hommailee...Aamulla paikkas sitten tilannetta :D

Kuulostat aika lapselliselta. Nimimerkkisi voisi paremmin olla sintsu94

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:

no just.
ei sit tullu ittelles mieleen tehdä aloitetta, jos olit jo niin kamalassa puutteessa ?

Mun mielestäkin puolisolla on oikeus loukkaantua jos toinen runkkaa mieluummin kuin nai. Itselleni ei tulisi mielenkään vaarantaa mahkuja saada pillua sooloseksillä, käytännössä runkkaan vain silloin kun olen erossa vaimostani tai hän on torjunut lähentymisyritykseni.

Yhteistyössä