Onko ok palkka...kommentoikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Jos kuukausi palkka 1915e + vuorolisät??

Mitäs se sitten tarkoittaa jos heittää keikkaa ja työsopimuksessa lukee tuntipalkka laskettuna kk palkasta?? Mikä on se mun tuntipalkka???

Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:

Mitäs se sitten tarkoittaa jos heittää keikkaa ja työsopimuksessa lukee tuntipalkka laskettuna kk palkasta?? Mikä on se mun tuntipalkka???

jos kk palkka on 1915 ? se pitää jakaa 144 tunnilla niin tulee tunti palkka. Eli t'ässä tapauksessa se on 13,30 ?, ei paha.

Alkuperäinen kirjoittaja Laskin:

jos kk palkka on 1915 ? se pitää jakaa 144 tunnilla niin tulee tunti palkka. Eli t'ässä tapauksessa se on 13,30 ?, ei paha.

kiitos:) itse en tiennyt miten tuo lasketaan.

Riippuu työtunneista. Mun mielestä tuntipalkka ratkaisee, koska on eri asia tienata tonni kuussa 40h/vko kuin 18h/vko työstä

Sullapa on hyvä palkka.. Mä luulin et mulla on hyvä kun on päälle 1800 ja lisät ;) .
Missä sä työskentelet?

...Ai juu muuten.. mut eipä toi laskutoimitus nyt kovin vaativa ole :xmas: Haloo..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Itse alalla, jossa isompi kk-palkka kuin tässä ap;n tapauksessa.. teen keikkaa ja tuntipalkka pienempi kuin tuo sun laskemasi, joten ei ap:lle luultavasti noin isoa tuntipalkkaa tulisi kuin mitä tuossa yllä laskettu..

Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:

Itse alalla, jossa isompi kk-palkka kuin tässä ap;n tapauksessa.. teen keikkaa ja tuntipalkka pienempi kuin tuo sun laskemasi, joten ei ap:lle luultavasti noin isoa tuntipalkkaa tulisi kuin mitä tuossa yllä laskettu..

mä sain jo toisenlaisen ohjeen että se pitää jakaa 160 ja sain tulokseksi 11.9e eli jossain niillä main tuntipalkka varmaan huitelee. on se joka tapauksessa isompi kuin osasto hommissa ja kelpaa mulle kun olen vielä opiskelija.

Meillä oli,eri ala kylläkin, kk palkka ja tunti palkkaa siitä laskettiin noin muistaakseni. Eli että kk palkka jaettiin 144 tunnilla. En ole varma käytetäänkö joka alalla samaa tuntimäärää jakajana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No,mun mielestä ei mikään huippu.Mut ei sen tarvitsekaan olla,jos ei ole kouluja kummemmin käyny...

lähihoitaja tekee arvokasta työtä. siihen ei jokanen pysty(riippuu tietty mihin suuntautuu)olisko susta vanhusten hoitajaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Laskin :
Meillä oli,eri ala kylläkin, kk palkka ja tunti palkkaa siitä laskettiin noin muistaakseni. Eli että kk palkka jaettiin 144 tunnilla. En ole varma käytetäänkö joka alalla samaa tuntimäärää jakajana.

144 tuntia/kk? Jos kuukaudessa olis tasan 4 viikkoa, se tekis 36 tuntia viikossa. Missä tuommonen soppari on? Eiks ylees ole 18, 30, 37½ tai 40h/vko

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
ohhoh mikä palkka... ja mä sain vain 950?kk nyt seuraavista otan sitten täydet hinnat eli saan jopa 1000ekk ;)

oletko sattumoisin koulunkäynti avustaja?? :)

en. olen yksityinen perhepäivähoitaja.. no voi nousta ehkä satasella jos pystyn ottaa suositushinnan... aina se ei oo mahollista =)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Laskin :

144 tuntia/kk? Jos kuukaudessa olis tasan 4 viikkoa, se tekis 36 tuntia viikossa. Missä tuommonen soppari on? Eiks ylees ole 18, 30, 37½ tai 40h/vko

Todelliset viikkotunnit oli joka toinen viikko 4x7,5=30 tuntii ja joka toinen viikko 5 x 7,5 =37,5 tuntii. Eli mitä se sit teki oikeita työtunteja kk, 135 tuntii/kk

Yhteistyössä