H
huono äiti
Vieras
mä alan olla nyt epätoivoinen jo eetu täytti nyt 3v. joulukuussa ja ei suostu itse pukemaan vieläkään, ei pissi pottaan. ei sano jos kakka on tulossa. mä oon oikeesti yrittänyt! istuu kyllä potalla mutta ei tee ikinä sinne mitään. ja tuo pukeminen. eilen tunti taisteltiin siitä että housut pitäs pukea. ihankun se ei hahmottasi miten ne menee päälle. vaippaakaan ei ite rupea pukemaan huutaa vaan kun hinaaja että pitäisi äitin laittaa.. sanon että ite pitää pukea.ei sit millään rupea vaikka näyttänyt monesti miten tapahtuu. päiväkodissa ovat tästä jo huolissaan. itekin olen. jos vaipattakin antaa olla niin ei tajua potalle mennä, vaikka ohjaan sinne, vaan tekee tarpeet lattialle. vaikka potta vieressä. uskomatonta tää. tätä jo 2v taisteltu.. harjoteltu ja harjoteltu. kun eetu oli 2v kysyin että pitäs nyt jotain apua saaha tähän.. "ei kuulemma kiire viellä. kun on keskonen." nyt heti kun täytti 3v niin tulikin äkkiä kauhee kiire asian suhteen.. ihankun tähän nyt ois yhessä yössä joku ihme oppiminen tullut.. heti kun täyttää 3v.
paineita paineita kun on nää normit miten pitäs kasvaa ja kehittyä... mutta kun toinen ei oo valmis selkeesti, eikä yhteistyö kykyinen. ei minun, isän, eikä hoitajien kanssa. onko kenelläkään samaa ongelmaa? saitteko mistään apua?
muuten eetu kehittynyt hyvin puhe kasvu yms..
kummasta tässä nyt ois huolissaan enemmän pukemisesta vai siitä että en saa tuota kuivaksi.. huh
paineita paineita kun on nää normit miten pitäs kasvaa ja kehittyä... mutta kun toinen ei oo valmis selkeesti, eikä yhteistyö kykyinen. ei minun, isän, eikä hoitajien kanssa. onko kenelläkään samaa ongelmaa? saitteko mistään apua?
muuten eetu kehittynyt hyvin puhe kasvu yms..
kummasta tässä nyt ois huolissaan enemmän pukemisesta vai siitä että en saa tuota kuivaksi.. huh