Onko Oulussa tänään liian kylmä päivä mennä tivoliin?

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
Ei minustakaan. Äitini otti tytön eilen yökylään ja oli puhe että menisivät tivoliin tänään ennenkuin tuovat kotiin. Ja nyt kun puhuin äitini kanssa puhelimessa niin se kauhisteli kuinka kylmää pihalla on ja tyttökin oli aivan jäässä kun olivat pihalla ettei sinne tivoliin voi nyt mennäkään. No itse kävin päivällä keskustassa eikä mua paleltanut ollenkaa takki päällä hame saappaat ja sukkikset. Ja tytölläkin on ulkoilu takki ja housut mukana niin ei pitäis palella.

Todella tyhmä tekosyy että on muka kylmä!! Äitini on vain laiska pihi paskiainen jota ei nyt huvita lähteä tivoliin ja maksaa sitä kolmea euroa possujunasta ja 2 euroa jäätelöstä. Jos se kerta on siitä kiinni niin minä voisin antaa vaikka ne rahat! Ärsyttää kun tyttö on odottanut innolla ja nyt sitten pettyy... kolmevuotiaasta kyse niin kyllä se tajuaa ettei nyt pääsekään mummin kanssa. Vittu mä menen tänään kahdestaan sen kanssa sinne tivoliin :headwall:

Voi että, voin kyllä kuvitella lapsen pettymyksen.. typerää toimintaa äidiltäsi. Tuuleehan tuolla ulkona, mut oulussa tuulee aina. Sitäpaitsi siihen tivoli-alueelle paistaa aurinko niin ei siellä liian kylmä ole. Mäki luulin et palellutaan ku käytiin yks päivä, mut yllättäen olikin aika lämmin, tuulesta huolimatta. :) Menkää vaan kaksin käymään :)

No mutta eikähän oo parasta, että tosissaan meet ite tyttös kans tivoliin. Äitis vaan pilais lapsen ilon marmattamalla. Ja tuolla on kyllä aivaan sairaan kylmä tuuli, etten mäkään välttämättä lähtis mielellään tivoliin...

joo niin menenki..!! Hitto se meijän äiti on ihan mahoton... se tekee kamalan ison numeron kaikesta esim tivoliin lähöstä kertoo kavereilleen kuin kivaa mummi/lapsi päivää aikovat viettää ja sitten "muka harmissaan" peruu sen.

Kerran kun siskollani hajosi silmälasit niin äiti maksoi siskolleni ne. Mutta kun sossu maksoi jonkun osan niistä laseista siskolleni niin siskoni joutui maksamaan ne äidilleni. Vaikka äiti käy töissä eikä mitään raha-ongelmia hänellä ole. Silti kun jotain äitini kavereita on paikalla niin äiti höpöttää kuinka "tuota nuorimmaista saa aina auttaa mutta mitäpä se äiti ei lapsensa hyväksi tekisi" Silti kynyttää sen pienestä toimeentulotuesta jonkun 50 pois. Sen kohdan jättää mainitsematta :/ Meijä mutsi on niin ulkokultainen itsekäs kiero paska ettei toista ole!!!

vittu pitihän se arvata. Mutsi soitti että joo nähdää rotuaarilla ni käydään jollakin terasilla... :headwall: :headwall: Siellähän lapsella onkin ainakin melkein yhtä hauskaa kuin tivolissa. Elikkäs mutsi halusi keskustaan terassille siiderille eikä jaksa kävellä kuusisaareen asti. Varmaankin taas uudet sadan euron korkkarit jalassa... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Ja sinähän menet ja olette lapsen kanssa siellä siiderillä? Ota lapsi ja mene tivoliin? Turhaan äitilles seuraa pidät siellä terassilla

Näin mä teenkin. Otan lapsen ja lähen kävelee sinne hurjan kauas ja kalliiseen paikkaan nimeltä tivoli.. Pitääpä pukea pilkkihaalari päälle etten vaan palellu ja lapselle kans pitää kaivaa toppikset kaapista esille :kieh:

Mä en Oulusta tiiä, mutta täällä on ainakin helekutin kylymä. Jotain 6 astetta lämmintä ja tulee ihan apinan raivolla...niin ja koko päivän satanut vettä kaatamalla.

Kylmyydestä en osaa sanoa, mutta me käytiin siellä viime sunnuntaina kun oli ihana lämmin päivä. Viihdyttiin puoli tuntia ja lähdettiin pois. Tällaisella tuulella se puhaltaa siinä rannassa vielä voimakkaammin ja järkyttävä se hiekkapölyn määrä! Meillä kaikki lapset itku kurkussa kun silmät täynnä hiekkaa ja pari vuotias itki kun jalkoihin sattuu se hiekan pistely. Ja sattui itsellekin. Puhalsi niin voimakkaasti että tosiaan hiekka pisteli kipeästi jalkoihin kun sortseilla oltiin. Ja maailman pyörä ei ollut toiminnassa.

Yhteistyössä