Onko pakko päästää koirapelkoista tenavaa kylään jossa on koiria??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh huh

Vieras
Yks poika käy joka päivä ruikuttamas meidän oven takana kylään vaikka pelkää koiria kuin ruttoa ja tietää että meillä niitä pidetään sisällä!!
Sitten kun se väkisin tukkii sisälle niin se käskee 5v lastani teljetä koirat johonkin vessaan siksi aikaa että herra voi leikkiä rauhassa mutta SE EI TOIMI NIIN!!!! Minä sanon suoraa että jos pelkää koiria niin meille ei kannata sitten sisälle tulla, silti ei voi pysyä pihalla ...ja sit se viel keksii kaikkea et toi koira puri mua jalkaan ja koira ei ollu lähelläkään...kiva jos se puhuu kotonaan tuollasta paskaa...

Älä päästä sitä teille. Yksinkertaiset säännöt: lapsi joko tulee leikkimään, vaikka koirat ovatkin menossa mukana - tai sitten pysyy pois. Mikäli tämä ei mene perille, niin kiellä häntä sitten tulemasta. Leikkikööt sitten pihalla.

Sanot, että koirat kuuluvat teidän perheeseen ja niitä ei teljetä mihinkään,koska ovat kilttejä. Jos lapsi ei pelostaan pääse,niin sitten pitää leikkiä ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
:| Sanohan sen vanhemmille asiasta.

Tällä ei ole kuin äiti joka ei edes tiedä missä me asutaan...

Siis ymmärsinkö oikein että 5 v kulkee yksin kylillä eikä äiti tiedä missä? Vai onko kenties vanhempi lapsi?

Pojalla on yksi kaveri, joka arkailee koiria ja on joskus todennut että eikö koiran voisi laittaa jonnekin siksi aikaa, kun hän on meillä leikkimässä. Minä olen todennut, että ei voi ja jos et kiinnitä siihen mitään huomiota, niin ei se välitä sinusta pätkääkään. Ei meille ole mikään pakko lasten tulla leikkimään.

Meillä oli koirapelkoinen poika. Hän ei mennyt koirapaikkoihin edes synttäreille. Koirapelostaan hän pääsi 9-vuotiaana. Nykyisin poika tykkää koirista paljonkin.

Paras vaihtoehto olisi, jos jaksaisit tutustuttaa pojan koiriin.

Mun kuopuksella oli aikoinaan yksi koirapelkoinen kaveri. Ongelmasta selvittiin sillä, että kun tämä kaveri tuli meille, mä vahdin koiraa sen aikaa, että kaveri pääsi kuopuksen huoneeseen ja laittoi oven kiinni. Vastaavasti kun kaveri oli lähdössä kotiin, vahdin koiraa sen aikaa, että kaveri pääsi lähtemään. Ei mun muuta tarvinnut tehdä kuin katsoa, ettei koira mene lapsen lähelle, joten aikaa ja vaivaa mulla meni niihin kyläilyihin tuon takia vain muutama minuutti.

No mä en yleensäkään haluaisi meille leikkimään lapsia, joiden vanhempia en tunne ja jotka eivät tunne minua. Keittiksen idea siitä, että lapset menevät leikkimään lastenhuoneeseen suljetun oven taa on mun mielestä hyvä. Joka tapauksessa sekä lapselle että hänen ädilleen voi musta tehdä selväksi, että koiraa ei teljetä mihinkään kylppäriin jos sellainen ei yleensäkään ole tapana, ja että koirasta ei saa keksiä sellaisia juttuja, mitä oikeasti ei ole tapahtunut. Mä ihan kysyisin lapselta, että miksi sä sanot tuollaista mikä ei ole totta.

Mä kyllä itse mielellään laitan koiran toiseen huoneeseen, että se saa olla rauhassa itsekin, jos meille tulee toisia lapsia leikkimään. Vieraista lapsista ei kuitenkaan koskaan voi tietää miten ne reagoi koiraan tai koira niihin, vaikka omien lapsien ja koiran välillä ei ole ollut ongelmia.

Yhteistyössä