Onko papa luokka 3 saaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Uska

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 195
0
36
Eli mikä teillä on ollut koe palojen tulos? Tai onko kellään ollut kohdunkaulan syöpää?Kuinka on hoidettu/onko rankka hoito? Itsellä oli luokka 3 ja lähete lähti kiireelisyys luokassa 1..
Mietin mihin varautua tai minkälaiset hoidot..
Mutta turha tätä on jännittää ennen kui tietää.

Mulla oli kerran kondylooma mutta en muista enää luokkaa... :ashamed: Hoidot oli tuskallisia mun mielestä (jotenki polttivat niitä pois!!! :o ) Hirveetä kaikenkaikkiaan!!! Jouduinkohan käymään 3kertaa sairaalassa ennen ku hävisivät ja senkin jälkeen kontrolleissa (aina kauhulla pelkäs et entä jos se on uusinu!!??) Näin ei onneksi käynyt! =) En halua pelotella koska sullahan voi olla jostain muusta kysymys!!

Mulla on ollut papa luokka 4. Laserilla poistettiin 7 vuotta sitten ja ei ole uusinut. Sen verran siitä laserista että se tehdään puolianestesiassa, aamulla sinne mentiin joskus klo 7 ja illalla jotain klo 18 pääsin pois. Sen verran kipee olin sinä päivänä että kuljettaja piti olla ja oli aika hutera olo. Seuraavana päivänä oli jo ihan suht ok. Alapää oli kyl aika herkkä muutaman päivän ajan.

Mulla oli aikoinaan ja lähti myös kiireellisenä.Koepalaa otettaessa ottivat sen verran reilusti solumuutos-kohtaa pois että saivat samalla hoidettua koko jutun...Puuduttivat ja polttivat "jäljen" kiinni.Ällöttävintä oli puudutuksen pistäminen ja lihan käryäminen poltettaessa. :(
Kävin kontrolleissa senkin jälkeen, mutta ei ole uusinut.Koepala oli pahalaatuinen, mutta saivat onneksi poistettua koko alueen yhdellä kertaa...Käyn kuitenkin vuosittain papassa ja välillä stressaan uusiutuuko, mutta eihän sille sitten mitään voi....

Kiitoksia vastauksista :flower:
Niinhän se on että,Täytyy ottaa kaikki vastaan mitä annetaan, olis kyllä aika tylsää elämää jos sais itse päättää kaiken. Ollaanhan me todellisuudessa niin pientä ja avuttomia täs maailman kaikkeudessa.. ;) :whistle: Mitenkä oliko teillä lapsia ja jos oli niin minkä ikäisiä?
Itselläni tyttö 3v ja poika 1,4v,joten mietin kuinka sitten jaksaa/ miten kertoa vanhemmalle,kun olen tottunut selittämään asian hänelle mahd. yksinkertaisesti ja totuuden mukaisesti.
Mutta nyt en uskalla sanoa jos vastaus on pahinmahdollinen..että äiti on todella pipi kohdusta..Kun keväällä kuoli meidän koira märkäkohtuun..niin hoh..hoi.. No onhan tää ennen aikasta,mutta,mutta :whistle:

Ihanaa että jollain on puudutettu! Multa otettiin kolme koepalaa ja sanoivat että kirpaisee vähän... Sattui niin että meinasin oksentaa kivun takia :( Sillon oli papa luokkaa 3 ja kondylooma... Onneksi koepaloista ei löytynyt mitään ja papa palautui normaaliksi... Kondylooma ollut aina oireeton mulla... Kannattaa vaatia se puudutus... Toi oli yks syy miks synnytys jänskäs mua, liitin tulevan kivun koepalojen ottoon, mutta täytyy myöntää että synnytys oli mukavampi kokemus :) Tsemppiä nyt kuitenkin sulle! Toivottavasti sulle ollaan siellä mukavampia, eikä vähätellä sun tuntemaa kipua...

Vielä sen verran että sun täytyy muistaa et solumuutokset ei ole yhtä kun syöpä... Ne saattaa kehittää syöpää ajan kuluessa, joten tuskimpa on mitään huolta... Solumuutokset on joka tapauksessa niin hitaasti kehitrtyvä juttu et se syöpä ei tule tosta noin vaan :) Tämä faktatietoa kun kyselin sillon asiasta! Luulin itsekin ensin et mulla on suurin piirtein syöpä, mutta olis ne voinut tehdä asian selväks et kyse on vaan varotoimenpiteestä mikä tehdään solumuutosten vuoks... Ihan kuten jos solumuutokset on luokkaa kaks niin niitä vaan seurataan puole vuoden välein, ei muuta...

Joo niin tiedän,ettei ole sama kuin syöpä.. ;) Mutta itse ajttelen aina et minkä takia mulle ei vois sattua pahin mahdollinen,kuin tuudittautua pumpuliin eihän minulle voi käydä niin..Mutta mainittakoon tässä,että hmm..en olut saanut aikaiseksi menä papaan moneen vuoteen...Ennen viime papaa äkkipäätään laskettuna olisko reilu 5v.sitten otettu.. :ashamed: Mutta jos tästä selvitään"terveen papereilla" Niin takuulla muistan käydä papa kokeissa 2v. välein :) Ja vaikka ei selvittäis niin eipä se mitään, muistan silloinkin ;) Kaikki taitaa mulle mennä kantapään kautta muistiin :whistle:
Mietityttää vain ylilekurin asenne ja outo ääni kaikkien kyselyjen jälkein.. Mutta onhan noita lääkäreitä joilta pääsee sammakoita suustaan..Tyyliin Ai sinnulla ei ole ollut aikaisemmin mitään,ei kondyloomaa jne..No voi olla PIENI mahdollisuus että se ei olisi mitään vakavaa,mutta silti älä ole huolissas.. Outo lekuri.. Kävin lukemassa yhdestä foorumista,että monella oli heitellyt luokka tulokset 2-4 välillä..Eli toisin sanoen että se ei tarkoita oli luokka mikä tahansa ettei voisi olla terve.. Mietin kyllä tota luokka 2 ja 3,että kuinka oli tulos heittää niin paljon jos on pahan laatunen? Toisaalta miksi kukaan valehtelis noin vakavasta asiasta..
Nyt kyllä tais tulla pitkät ja sekavat liirumlaarumit... :whistle:

Niin...se solumuutos ei todellakaan merkitse syöpää!Itsekkin aikoinani kovasti säikähdin ja pelkäsin vaikuttaako mahdolliseen lisääntymiskykyyni..en uskonut itseäni viisaampia vain pelkäsin sliti!JA TURHAAN!Luokka 3 oli ja nyt kaikki hyvin ja teve lapsikin on!Joten älä turhia huolehdi ja turhaan lapsiasikaan ennenaikaisesti oelottelet!

mulla kans ollu joskus 3 ja oli kondylooma, mut sit ku oli saatu puhdas papa hoitojen jälkeen niin ruvettiin lasta yrittämään ja nyt on kaks ihanaa riiviötä =)

Mut tohon koepalan ottoon niin riippuu ihan ketä sen ottaa, koska mul on sattunu papakokeen otto välillä puolet enemmän, ku sillon ku otettiin koepala niin jännitin ihan hirveesti ja sanottiin että valmista tuli niin itse olin ihan yllättyny, että eihän se tuntunu missään :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 02:02 Minun mielipide kirjoitti:
Niin...se solumuutos ei todellakaan merkitse syöpää!Itsekkin aikoinani kovasti säikähdin ja pelkäsin vaikuttaako mahdolliseen lisääntymiskykyyni..en uskonut itseäni viisaampia vain pelkäsin sliti!JA TURHAAN!Luokka 3 oli ja nyt kaikki hyvin ja teve lapsikin on!Joten älä turhia huolehdi ja turhaan lapsiasikaan ennenaikaisesti oelottelet!
Oikeesti lukekaa tarkaan mitä on aloittanut kirjoittanut..
Jännää katsoa,kun aloittanut on sanonut kyllä että tietää,että solumuunnokset ei tarkoita syöpää..niin johan monen pitää toistaa samaa..Ja eihän aloittanut tarkoittanut,että nyt kertoo,vaan sitten kun jos todetaan jotai..lukekaa tarkkaan... \|O Niin ja itse olisin varmaan tuossa tilanteessa paniikissa..ja pelkaisin,että kuolen tai jotain..Mutta mulle jäi tunne luettuani aloittajan kirjotuksia,että ei jännitä/pelkää vielä kuhan nyt vaan kyselee..muitten tuloksia..Tai no voin tietenkin tulkita väärinkin. :ashamed:
Mutta aloittajalle voimia,hienoa,ettäolet noin rauhallinen tai vaikutat rauhalliselta.. :hug: :flower:

Yhteistyössä