Koko vuoden meilläkin esillä, eikä mielestäni ole erityisesti joulukoriste mutta sopii kyllä jouluun erityisen hyvin Ja niitähän myydäänkin ympäri vuoden, ei ole mikään sesonkijuttu.
Pentikillähän on muitakin porotuotteita (astioita jne.) eivätkä nekään sen kummemmin jouluastioita ole.