Onko Pentikin porokynttelikkö joulukoriste?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koko vuoden meilläkin esillä, eikä mielestäni ole erityisesti joulukoriste mutta sopii kyllä jouluun erityisen hyvin :) Ja niitähän myydäänkin ympäri vuoden, ei ole mikään sesonkijuttu.

Pentikillähän on muitakin porotuotteita (astioita jne.) eivätkä nekään sen kummemmin jouluastioita ole.
 

Yhteistyössä