Onko reilua mieheltä?

Alkuperäinen kirjoittaja minäminä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja voi viddu mikä ämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Olisko bileille mahdollisesti jotain muuta paikkaa?

Muina vuosina ovat olleet muiden kotons ja nyt kai ois sit miehen vuoro pitää ne...

Siis et ole tosissasi..Tämä pikkujoulu mistä itket,tapahtuu hmm n kerran 3-5vuodessa?Jos kerran ensimmäistä kertaa pikkujoulut teillä..

EI elämä, mieti millainen puoliso sä olet!
Jos kerran tosta mäkätät,ja varmasti pienemmästäkin niin sun miehes lähtee koht pois!Parempi niin!

Eli sinä kuulut niihin kuuliaisiin vaimoihin, jotka antavat miehensä talloa itseään miten tahtovat. Miksi ap:n pitäisi lähteä pois kotoaan miehen takia, joka ei sitten ap:n hyväksi suostu tekemään samaa? Mikä hel...tin oikeus miehillä on aina mennä oman päänsä mukaan ja naisten pitäisi nököttää kiltisti lasten kanssa kotona? Jos homma toimisi tasapuolisesti, asiassa tuskin olisi ap:n osaltakaan mitään ongelmaa!

en tod.kuulu. meillä pidetään yhteisiä saunailtoja ja pikkujouluja sekä jos joku erikseen pidettävä illanistujainen niin toinen väistyy KYSELEMÄTTÄ! Ja se kuka pitää juhlat siivoaa myös jäljet. Tunnun olevan täydellinen nainen täydellisessä perheessä kun en valita eikä mies valita,, yhteisiä juhlia. Ei riitoja yms..

Mun ei tarvitse mäkättää, mun mies kuuntelee ! =) Hyvää päivää vaan kaikille! Mene aapee peilin eteen ja sen jälkeen miehesi eteen ja kerro miltä susta tuntuu ja mikä olis sinun mielipide. Älä lähde sillä asenteella liikkeelle että mies pitää juhlat ja mä en saa VAAN PUHU! nätisti, kunnioittaen, riitelemättä.
jos mies on oikeesti sinun puolisosi, kyllä antaa sinullekin tilaa liikkua!
sulla menee vähän ristiin noi kirjoitukset.. ekaksi sä haukut ap:n ja sitten sä sanot että joo sun mies ottaa sut huomioon. iin ottaa munkin.eikä riidelä. olaan ihannepari mutta kyllä silti sanoisin että miehessä on nyt parantamisen varaa ei ap:ssa. Tietenkään nalkutus ei oo hyväksi,mutta mun ei ainakaan edes tarvis nalkuttaa koska mies on kunnon mies

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No yksinkertasta .... sanot miehelle että toki tehään niin heti kun oot ensin muksujen kanssa ite muualla yhen yön ;) ja et tingi siitä pätkääkään B) ja mitä siihen tulee niin ymmärrän hyvin että miehes haluaa bilettää sitten ihan keskenään kavereidensa kanssa jos muiltakaan ei puolisoita mukaan tule =) mulla ollu yks semmonen kaveri jonka mies tuli aina mukaan esim. tyttöjen risteilylle :whistle: sinänsä ei haitannu kun siihen tottu että se oli mukana mut empä usko sillä olleen juurikaan kiva reissu :laugh: :laugh:

tästä olen täysin samaa mieltä. et kiellä mieheltäsi vaan sanot että saa kyllä pitää pikkujoulunsa mutta sä pidät ensin että saa mennä lasten kanssa pois. ei pitäis olla äijällä mitään vastaan sanomista

Ahaa, täällä olikin ropissu niskaan oikein kunnolla :D No, ihan mielelläänhän tuo sais pikkujoulunsa pitää täällä, JOS MÄKIN SAISIN VASTAVUOROISESTI PYYTÄÄ SAMAA ITSELLENI. Mutta jos musta saa vittumaisen ämmän sillä, että hannaan vastaan, niin sit musta saa. En vaan jaksa ymmärtää sitä, että mun pitää aina olla se, joka päätä silitellen ja hymyillen astuu syrjään toisen tarpeiden ja halujen edessä. Kun itse ei sitä samaa saa.

Ja se, että mun kavereita tulis tänne samaan aikaan, ei käy. Älkääkä sanoko, että mitä tänne tuut vinkuu, puhu miehes kaa. Tiedoksi vaan, että niinpä olen puhunutkin. Ja sen seurauksena nyt kysynkin mielipiteitä, että onko elämä mullle taas(kaan) reilu...

Ahaa, täällä olikin ropissu niskaan oikein kunnolla :D No, ihan mielelläänhän tuo sais pikkujoulunsa pitää täällä, JOS MÄKIN SAISIN VASTAVUOROISESTI PYYTÄÄ SAMAA ITSELLENI. Mutta jos musta saa vittumaisen ämmän sillä, että hannaan vastaan, niin sit musta saa. En vaan jaksa ymmärtää sitä, että mun pitää aina olla se, joka päätä silitellen ja hymyillen astuu syrjään toisen tarpeiden ja halujen edessä. Kun itse ei sitä samaa saa.

Ja se, että mun kavereita tulis tänne samaan aikaan, ei käy. Älkääkä sanoko, että mitä tänne tuut vinkuu, puhu miehes kaa. Tiedoksi vaan, että niinpä olen puhunutkin. Ja sen seurauksena nyt kysynkin mielipiteitä, että onko elämä mullle taas(kaan) reilu...

ei ole. ja sano miehelle tuo mitä edellisessä kirjoitin

Mä olisin kans sen kannalla et sanot miehelle et saa pitää pikkujoulunsa jos sä saat pitää ensin tyttöjen kans ja mies häipyy lasten kans siksi aikaa. Niin ja muista sit vannottaa mieelle et siivous pikkujoulujen jälkeen kuuluu asiaan.

Ja nimenomaan PUHUTTU. Ei riidelty, nalkutettu eikä valitettu. Jos nämä päänaukojat tulis tänne seuraamaan meidän normielämää, eivät enää sanois, että turhasta natisen :whistle:

Sä nimenomaan ET natise turhasta vaan niinkuin aikasemmin ehdotin että sano hänelle että on ensin ite yhen yön pois muksujen kanssa niin toki säkin sitte olet yhden yön pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
oletko ehdottanut miehelle tota että sä pidät ensin ja se sen jälkeen?
Jos sanoo ei suostu niin sano että ei sitten pidetään kumpikaan. voit myös kysyä miksi ei suostu.

Haluis pitää ne 2-3vko:n sisällä. Mun kaverit ei pääse kauhean lyhyellä varoitusajalla, kun monilla on se 4-5 lasta, joista osa alle vuoden ikäisiä. Mun pitäs katsos pitää ne jo nyt viikonloppuna tai viimesitään viikon päästä. Paitsi että silloinkin mies taitaa olla bändijutuissa ellei pikkujouluja pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
oletko ehdottanut miehelle tota että sä pidät ensin ja se sen jälkeen?
Jos sanoo ei suostu niin sano että ei sitten pidetään kumpikaan. voit myös kysyä miksi ei suostu.

Haluis pitää ne 2-3vko:n sisällä. Mun kaverit ei pääse kauhean lyhyellä varoitusajalla, kun monilla on se 4-5 lasta, joista osa alle vuoden ikäisiä. Mun pitäs katsos pitää ne jo nyt viikonloppuna tai viimesitään viikon päästä. Paitsi että silloinkin mies taitaa olla bändijutuissa ellei pikkujouluja pidä.

jooo mutta eihän se voi kaikkea saada. joko siirtä nitä pikkujoulujaan tai sitten ei pidä niiitä bändijuttuja ens viikonloppuna. kysy alustavasti kavereilta että miten ne pääsis vaikka viikon päästä. äläkä anna miehen pitää ensin vaan ensin sun.

Ilmoitat, että jos lähdet pois pikkujoulujen ajaksi, niin et palaa, ennenkuin talo on samassa kunnossa, kun oli ennen juhliakin. Meillä on toiminu molemmin päin. Viimeksi laitettiin lapset hoitoon, ja myös minä olin kotona. Ja en siis ollu keittiön puolella pelkästään. Sanoin, vain mistä mitäkin löytyy. Miehen työkaverit hääri keittiössä.

Yhden kaverin sain kiinni kun soitin. Sanoi, että periaatteessa kiinnostais viettää tyttäjen pikkujoulua, mut ei voi luvata pääseekö. Muut ei vastannu puhelimeen eikä tekstiviestiin. Olis muuten just mun tuuria, että sit kun päättää järkätä jotain, kukaan ei pääse...

Yhteistyössä