sulla menee vähän ristiin noi kirjoitukset.. ekaksi sä haukut ap:n ja sitten sä sanot että joo sun mies ottaa sut huomioon. iin ottaa munkin.eikä riidelä. olaan ihannepari mutta kyllä silti sanoisin että miehessä on nyt parantamisen varaa ei ap:ssa. Tietenkään nalkutus ei oo hyväksi,mutta mun ei ainakaan edes tarvis nalkuttaa koska mies on kunnon miesAlkuperäinen kirjoittaja minäminä:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja voi viddu mikä ämmä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Olisko bileille mahdollisesti jotain muuta paikkaa?
Muina vuosina ovat olleet muiden kotons ja nyt kai ois sit miehen vuoro pitää ne...
Siis et ole tosissasi..Tämä pikkujoulu mistä itket,tapahtuu hmm n kerran 3-5vuodessa?Jos kerran ensimmäistä kertaa pikkujoulut teillä..
EI elämä, mieti millainen puoliso sä olet!
Jos kerran tosta mäkätät,ja varmasti pienemmästäkin niin sun miehes lähtee koht pois!Parempi niin!
Eli sinä kuulut niihin kuuliaisiin vaimoihin, jotka antavat miehensä talloa itseään miten tahtovat. Miksi ap:n pitäisi lähteä pois kotoaan miehen takia, joka ei sitten ap:n hyväksi suostu tekemään samaa? Mikä hel...tin oikeus miehillä on aina mennä oman päänsä mukaan ja naisten pitäisi nököttää kiltisti lasten kanssa kotona? Jos homma toimisi tasapuolisesti, asiassa tuskin olisi ap:n osaltakaan mitään ongelmaa!
en tod.kuulu. meillä pidetään yhteisiä saunailtoja ja pikkujouluja sekä jos joku erikseen pidettävä illanistujainen niin toinen väistyy KYSELEMÄTTÄ! Ja se kuka pitää juhlat siivoaa myös jäljet. Tunnun olevan täydellinen nainen täydellisessä perheessä kun en valita eikä mies valita,, yhteisiä juhlia. Ei riitoja yms..
Mun ei tarvitse mäkättää, mun mies kuuntelee ! =) Hyvää päivää vaan kaikille! Mene aapee peilin eteen ja sen jälkeen miehesi eteen ja kerro miltä susta tuntuu ja mikä olis sinun mielipide. Älä lähde sillä asenteella liikkeelle että mies pitää juhlat ja mä en saa VAAN PUHU! nätisti, kunnioittaen, riitelemättä.
jos mies on oikeesti sinun puolisosi, kyllä antaa sinullekin tilaa liikkua!