Onko reilua miestäni kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hhh"

Vieras
Hän on pettänyt minua 2 tai 3 kertaa. Jälkimmäinen tapahtui kuukausi sitten. Nyt ajattelin lähteä joku viikonloppu viihteelle ja maistaa itsekin onko se vieras nyt niin paljon parempaa. Jälkeenpäin toki kerron miehelle jotain, mutta niin vähän että hän saa kokea sen saman tuskan mitä on minulle aiheuttanut, miettimällä missä ja kenen kanssa oikeasti olin.

Suunnittelin että lähden "tyttöjen iltaan" ja tulen kotiin vasta aamulla. Sitten kerron olleeni "ystävälläni" yötä. Mies varmasti epäilee, kun en ole koskaan jäänyt minnekään yöksi ja olen aina tullut ajoissa kotiin, vaan nyt en tule!

Eikö olekin reilua? Kai minullakin on oikeus pettää, kun miehelläkin on? :)

Koston tie on suloista, mutta ah niin lyhyt... Voi olla että jääpi asianne selvittämättä ja ennen kuin ero tulee, niin koette molemmat vielä ikävämpiä tunteita ja tuskaa "kilpailulla".

Hetkellisestä hyvästä olosta tuo kannattaa, mielestäni. Ei ole väliä erotaanko, kyllä mun tunteet on jo niin poljettu ja paskaa kaadettu muutenkin niskaan. Nyt olen esittänyt oikeaa supervaimoa: pukeudun seksikkäästi, meikkaan joka päivä ja laitan kutrit kuntoon, flirttaan, kokkaan, hoidan kodin ja lapset, olen iloinen, positiivinen ja oikein puhkun energiaa, laihdutin muutaman ylimääräisen kilon ja lenkkeilen, teen kaikkea mistä tulee hyvä olo, niin että se näkyy. Muistaapa tuo mies AINA mitä menetti ja miksi.

Oletko siis täysin varma että miehesi oikeasti on pettänyt sua? Onko siis jäänyt kiinni rysän päältä? Ja olet valmis eroamaan?

Jos kaikkiin vastaus oli myöntävä, niin mä ainakin oisin niin lapsellinen että kostaisin. Nythän mies luulee tyytyväisenä että voi pettää sua mennen tullen kun oot kerran jo muutaman kerran antanut anteeksi, joten saapahan näpeilleen tuollainen sika. :D

Oletko siis täysin varma että miehesi oikeasti on pettänyt sua? Onko siis jäänyt kiinni rysän päältä? Ja olet valmis eroamaan?

Jos kaikkiin vastaus oli myöntävä, niin mä ainakin oisin niin lapsellinen että kostaisin. Nythän mies luulee tyytyväisenä että voi pettää sua mennen tullen kun oot kerran jo muutaman kerran antanut anteeksi, joten saapahan näpeilleen tuollainen sika. :D

Mä en kostaisi. Huomattavasti ylpeämpi itsestään voi olla, jos vaan sanoo, että ei alistu pettämään - eikä petettäväksi. Sitten kun vanha suhde on taakse jäänyttä, voi niistä irtosuhteista nauttia halutessaan. Pettäminen on vaan helkkarin ala-arvoista puuhaa ja itsekin siihen erehdyin. Huomattavasti suoraselkäisemmin voisin kulkea ja katsoa itseäni peilistä jos voisin sanoa, että MÄ yritin kaikkeni suhteen eteen enkä vajonnut eksän tasolle.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Kyl mä ainakin kostaisin. En kyllä olis koskaan antanut ees anteeksi pettämistä.. en pystyis luottamaan mieheen joka pettää kerran, koska pettää toisenkin. mutta siis "anteeksi en anna ja kostan varmasti" sopii minun suuhuni

No tuskinpa sun miestäs satuttas, et petät sitä. Eihän se selvästikkään rakasta sua.

Heivaa se pellolle, äläkä ota takas. Älä ite vajoo niin alas et pettäsit. Jossain välis miehes tajuaa miten hyvän naisen menetti omalla typeryydellään.

[QUOTE="hhh";25074625]Muistaapa tuo mies AINA mitä menetti ja miksi.[/QUOTE]
Karu totuus voi olla se, ettei sitä kiinnosta piirun vertaa mitä menetti ja miksi. Ehkei koe mitään menettävänsä edes.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="pööppis";25074697]No tuskinpa sun miestäs satuttas, et petät sitä. Eihän se selvästikkään rakasta sua.

Heivaa se pellolle, äläkä ota takas. Älä ite vajoo niin alas et pettäsit. Jossain välis miehes tajuaa miten hyvän naisen menetti omalla typeryydellään.[/QUOTE]tai sä huomaat että hyvä kun tuli heivattua tuollainen sika pilalle ja ole onnellinen ja löydät kenties vielä elämäsi miehen jostain

[QUOTE="pööppis";25074697]No tuskinpa sun miestäs satuttas, et petät sitä. Eihän se selvästikkään rakasta sua.

Heivaa se pellolle, äläkä ota takas. Älä ite vajoo niin alas et pettäsit. Jossain välis miehes tajuaa miten hyvän naisen menetti omalla typeryydellään.[/QUOTE]

Tai sitten juurikin päinvastoin. Yleensähän nuo petturit ovat järjettömän omistushaluisia ja mustasukkaisia. Todennäköisesti painaa akkaa turpaan ellei sitten jopa jotain pahempaa.

Mä en kostaisi. Huomattavasti ylpeämpi itsestään voi olla, jos vaan sanoo, että ei alistu pettämään - eikä petettäväksi. Sitten kun vanha suhde on taakse jäänyttä, voi niistä irtosuhteista nauttia halutessaan. Pettäminen on vaan helkkarin ala-arvoista puuhaa ja itsekin siihen erehdyin. Huomattavasti suoraselkäisemmin voisin kulkea ja katsoa itseäni peilistä jos voisin sanoa, että MÄ yritin kaikkeni suhteen eteen enkä vajonnut eksän tasolle.

Joo, siis mäkään en hyväksy pettämistä missään nimessä, mutta kyllä mua oikeasti varmaan tuossa tilanteessa houkuttelis kosto kun toinen jatkaa samaa touhua ihan ku ei ois kiinni koskaan jäänytkään. Omasta puolestani voin sanoa ettei tuollaista tilannetta vois tulla vastaan, koska mä itse laittaisin miehen pihalle ihan siitä ekasta pettämisestä.

Jos motiivina on kosto niin se on ehdottomasti väärin. Mutta jos kyseessä on ihan vain että panettaa tai haluaa kokeilla jotain uutta niin se on ihan ok.

Mun mielestä juuri toisinpäin. Pettäminen sen takia että panettaa, on iljettävää ja heikon luonteen osoitus. Kostoksi pettäminen on ns. tarkoitus pyhittää keinot -tilanne. Tärkeää on arvioida tarkasti, että loukkaa miestä saman verran kuin hän on loukannut sinua. Tai ehkä pienen koron sallisin, mutta en missään tapauksessa hyväksy mittasuhteiltaan liian pahaa kostoa. Silmä silmästä on ok, mutta tietenkin toisen posken kääntäminen voi olla terveellisempää ainakin aluksi.

• Tykkää
Mä en haluaisi alentua pettäjän tasolle. Mun mielestä pettäjät on oksettavia, olipa pettämisen syy mikä hyvänsä. Minä en haluaisi olla sellainen. Ja kostamalla todennäköisesti aiheuttaa vain lisää ongelmia ja kierteen, jossa molemmat tekee vuorotellen kaikkea tyhmää siksi kun se toinenkin tekee... Ja mietipä, mitä tunteita pettäminen miehessä herättäisi? Jos sä haluat että mies kokee syyllisyyttä ja katuu, todennäköisesti ne tunteet vain vähenee ja helpottaa kun hän voi todeta, että etpä sinäkään ihan puhtoinen ole ja saa sillä tavallaan jonkinlaisen oikeutuksen tapaisen teoilleen. Ehkä on taas vähän helpompi pettää uudestaan kun ajattelee, että ethän sinäkään ole uskollinen. Jos ero joskus tulee (mikä tuollaisessa suhteessa vaikuttaa melko selvältä asialta...), voisit ainakin jatkaa elämääsi ylpeänä siitä, että et ole alentunut pettämään.

Jos haluaisin näpäyttää, sattaisin vaikka jäädäkin kaverille yöksi kertomatta miehelle, ja paljastaa viattoman totuuden kun mies on hetken saanut kokea, miltä tuntuu tulla "petetyksi". Paras ratkaisu kyllä olisi varmaan lähteä, kun mies ei kerran arvosta sinua sen vertaa että pysyisi erossa muista naisista, eikä sunkaan kannattaisi tuhlata elämääsi tuollaisten kostoajatusten hautomiseen.

• Tykkää

Yhteistyössä