?
..............
Vieras
Olen jatkuvasti uupunut ja en jaksa kotona tehdä mitään. Käyn vain töissä. Olen ollut aiemmin masentunut ja pitkillä sairaslomilla 2 kertaa. Olen myös sinnitellyt molemmilla kerroilla liian kauan töissä ja sitten romahtanut. En halua sitä. Nyt huomaan taas uupumuksen. Tuntuu etten jaksa töitänikään tehdä täysillä. Kuitenkin olen töissä päivittäin sen 8tuntia. Minulla oli lääkäri pari viikkoa sitten(työterveys) ja siellä purskahdin itkuun uupumuksesta. Selitin tilanteen mutta lääkäri katsoi että ei ole sairasloman paikka nyt ja että en ole tarpeeksi huonossa kunnossa edes osa-aikaeläkkeelle. Minua ei hoida oikein kukaan. Olen käynyt mielenterveystoimistossa mutta sielläkin vain juttelua ja terapiaa en saa. Lääkityksiä vain säädetään. Tietty olen kesän ajan ja keväällä olin paremmassa kunnossa. Mutta sielläkin vaihtui hoitaja ja omalääkäri ja tuntuu että luottamusta ei ole syntynyt. Nyt on uusi aika työterveyteen parin viikon päästä. En tiedä mitä sanoa tai tehdä. Toisaalta en haluaisi sairaslomalle mutta en tiedä miten jaksan. Tuntuu että en hallitse kaikkia tehtäviäni ja eristäydyn muista kun en jaksa olla sosiaalinen. Tämä työterveyslääkärikin on vain sijainen. Viimeksi yritti painostaa minua kysymään työnantajalta että tekisin itse lyhyempää päivää pienemmällä palkalla. Olen ihan umpikujassa ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä tai kellekään en uskalla avautua. Mies vain sanoo että ei kotitöitä tarvitse jaksaa tai tehdä että käy vaan töissä.