V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Eips ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ettei vaan "blume" itte kyselis?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ettei vaan "blume" itte kyselis?
No en ole Blume, mutta milläs sitä todistaisin.. Sen takia kysyin, koska olin itsekin tuolle Brittanylle laittamassa viestiä, mutta sitten huomasin siitä pitkästä ketjusta, että muutkin jo laittaneet..
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Eipä ole mullekaan vastannut vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja kärryiltä tippunut:BKM ja Tytsi ovat aktiivisia näissä Blume-aloituksissa. Miten ne tähän liittyvät?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja kärryiltä tippunut:BKM ja Tytsi ovat aktiivisia näissä Blume-aloituksissa. Miten ne tähän liittyvät?
No mua sattuu kiinnostamaan koska Blume oli mulla mesessä. Ja siksi kiinnostaa vielä enemmän kun me ollaan tytsin kanssa tekemisissä IRL, ja Blume taas hänen kanssaan mesessä oli paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Eipä ole mullekaan vastannut vielä.
Tietääkö, Tytsi, Blume itse, että on "jäänyt kiinni"? Onko selittänyt mitenkään tilannetta sulle? (Te ilmeisesti olitte enemmänkin tekemisissä...)
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja kärryiltä tippunut:BKM ja Tytsi ovat aktiivisia näissä Blume-aloituksissa. Miten ne tähän liittyvät?
No mua sattuu kiinnostamaan koska Blume oli mulla mesessä. Ja siksi kiinnostaa vielä enemmän kun me ollaan tytsin kanssa tekemisissä IRL, ja Blume taas hänen kanssaan mesessä oli paljon.
Miksiköhän Blume "iski silmänsä" Tytsiin?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja kärryiltä tippunut:BKM ja Tytsi ovat aktiivisia näissä Blume-aloituksissa. Miten ne tähän liittyvät?
Miksiköhän Blume "iski silmänsä" Tytsiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Tytsi, luuletko, että henkilössä oli mitään totuuden siementä, tai sen jutuissa? Oliko kaikki keksittyä. Se oli kyllä jollain tavalla uskottavakin, kaikissa niissä uskomattomuuksissaankin....
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Tytsi, luuletko, että henkilössä oli mitään totuuden siementä, tai sen jutuissa? Oliko kaikki keksittyä. Se oli kyllä jollain tavalla uskottavakin, kaikissa niissä uskomattomuuksissaankin....
Luulen, että jotkin asiat ovat totta. Ehkä hieman suurennettuina ja muutettuina. Jotkin noista "tragedioista" esim. ja mahdollisesti hänellä on ainakin jotain yhteyksiä Italiaan.