onko se Brittany (jonka kuvat Blume oli ottanut) vastannut kenenkään viesteihin vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettei vaan "blume" itte kyselis?

No en ole Blume, mutta milläs sitä todistaisin.. Sen takia kysyin, koska olin itsekin tuolle Brittanylle laittamassa viestiä, mutta sitten huomasin siitä pitkästä ketjusta, että muutkin jo laittaneet..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettei vaan "blume" itte kyselis?

No en ole Blume, mutta milläs sitä todistaisin.. Sen takia kysyin, koska olin itsekin tuolle Brittanylle laittamassa viestiä, mutta sitten huomasin siitä pitkästä ketjusta, että muutkin jo laittaneet..

Se ihmettelee varmaan miten yhtäkkiä sitä spämmäillään :laugh: Eih, tyttöparkaa... Tuollanen temppu on jo tehty sille kerran aikasemmin ja sitten sen kuvia vissiin käytetty kaupallisiinkin tarkotuksiin ilman lupaa. Pistää miettimään, ettei nettiin välttisti kannata laittaa koko suvun kuvia. Blume oli myös ilmeisesti Brittanyn blogista poiminu ajatuksia ja nimiä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja kärryiltä tippunut:
BKM ja Tytsi ovat aktiivisia näissä Blume-aloituksissa. Miten ne tähän liittyvät?

No mua sattuu kiinnostamaan koska Blume oli mulla mesessä. Ja siksi kiinnostaa vielä enemmän kun me ollaan tytsin kanssa tekemisissä IRL, ja Blume taas hänen kanssaan mesessä oli paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
BKM ja Tytsi ovat aktiivisia näissä Blume-aloituksissa. Miten ne tähän liittyvät?

No mua sattuu kiinnostamaan koska Blume oli mulla mesessä. Ja siksi kiinnostaa vielä enemmän kun me ollaan tytsin kanssa tekemisissä IRL, ja Blume taas hänen kanssaan mesessä oli paljon.

Miksiköhän Blume "iski silmänsä" Tytsiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Eipä ole mullekaan vastannut vielä.

Tietääkö, Tytsi, Blume itse, että on "jäänyt kiinni"? Onko selittänyt mitenkään tilannetta sulle? (Te ilmeisesti olitte enemmänkin tekemisissä...)

En usko, että tietää. Ellei sit lue näitä kirjautumattomana. Luulisi kyllä, että poistaisi sen profiilikuvan, jos tietäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Oisko tää feikki todellisuudessa ollut tytsin ikäinen, lapseton nuori nainen? Olisiko helpompi tutustua lähemmin just omanikäiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mä lähetin blumelle yv:tä ja pyysin hänen meseosoitettaan. Vaikutti fiksulta tyypiltä, jolla oli monia samoja ajatuksia/mielipiteitä palstaketjuissa kuin minullakin.

Tytsi, luuletko, että henkilössä oli mitään totuuden siementä, tai sen jutuissa? Oliko kaikki keksittyä. Se oli kyllä jollain tavalla uskottavakin, kaikissa niissä uskomattomuuksissaankin....

Tytsi, luuletko, että henkilössä oli mitään totuuden siementä, tai sen jutuissa? Oliko kaikki keksittyä. Se oli kyllä jollain tavalla uskottavakin, kaikissa niissä uskomattomuuksissaankin....

Luulen, että jotkin asiat ovat totta. Ehkä hieman suurennettuina ja muutettuina. Jotkin noista "tragedioista" esim. ja mahdollisesti hänellä on ainakin jotain yhteyksiä Italiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Luulen, että jotkin asiat ovat totta. Ehkä hieman suurennettuina ja muutettuina. Jotkin noista "tragedioista" esim. ja mahdollisesti hänellä on ainakin jotain yhteyksiä Italiaan.

Luulen että olet Tytsi oikeassa. Muuten niistä uskottavista asioista ei olisi osannut kirjoittaa niin aidosti, esim. kertoi että että äitinsä on hylännyt hänet ja sisaruksensa, varmaan taustalla on ihan tosiakin asioita. Muut puitteet sitten suurenteli kunnolla.

Ihan helposti voin minäkin jauhaa tietyistä maista, vaikkei yhteyksiä ole.
Voin myös kehitellä traumatarinoita, koska tausta sellainen; niitä voi muuttaa jne.

Ei todellakaan kannata uskoa tuollaista henkilöä ja nyt miettiä, että ei se varmaan valehdellut kaikkea ja varmaan kiva ihminen. Juu, kaikissa, psykopaateissakin (en tarkoita että olisi :D ) hyvät puolensa mutta pikkusen varovaisuutta ja tämän paljastuksen jälkeen ihan vakavissaan neuvon, ettei kokisi tarvetta hyväksyä näitä tekoja/puolustella henkilöä.

Sitä saa mitä tilaa, persoon.häiriöisiä ei voi parantaa ymmärtämällä, joskus ainut apu on antaa sitä mitä tilasi.

Itse en usko hänen mihinkään juttuihin, en ole koskaan uskonutkaan.
Ei ole tarvetta, lisäksi oli mielestäni aivan selvä provo alusta alkaen, toisinaan erittäin töykeä henkilö. Tällaisen paljastuksen jälkeen, en todellakaan usko mihinkään puheisiinsa.

Ymmärrän sairauksia/häiriöitä (itsekin sairas, tosin tällaista ei ole tullut mieleenkään tehdä) mutta tekoja en hyväksy. No tuskin kukaan.

Niin, mutta siis varovaisuutta ja Tytsiä muistuttaisin, ettei hän välttämättä ole luonteeltaan lainkaan sellainen minkä kuvan antoi.

Yhteistyössä