E
ei jaksa enään..
Vieras
mä saisin paremman miehen joka huomioisi minuakin, antaisi suudelmia hellyyttä, kauniita sanoja,seksiä ja ennen kaikkea sen ison O:n!
olemme naimisissa, mutta luulen että se avioelämä on tässä nyt tullu loppuun.
vien kuulemma miehen rahat?!, enkä nyt kuulemma osaa lapsia hoitaa. =O
olen välillä ämmää jne..
meillä on lapsi joka on melkein vuoden, joten olen hoitovapaalla eikä tuo ole mikään hirveä summa mitä kelalta saan, mies töissä, maksaa vuokran, ja minä muut laskut ja käyn kaupassa.
no rahat eivät riitä kun mies ostelee kaikkea turhaa. ja minä yritän aina miehelle siitä sanoa että josko riittäisi kun rahta eivät meinaa riittää muutenkaan. ja saan huudot sitten siitä. suudelmia ja halauksia saan vain pyynnöstä jos silloinkaan.
Vttu koiratkin saa parempaa kohtelua mieheltä kuin minä!
lasta mies huomio kyllä mutta välillä heikosti.ei voi katsoa lasta paria tuntia että äiti pääsee salille. joten sitten pitää meno jättää väliin.
onko tässä enä mitään järkeä?
mä en vain jaksa. kannataako mun antaa periksi tämän miehen suhteen?
monesti olen asiallisesti yrittänyt keskustella, mutta eipä toinen osapuoli paljoa kiinostu keskustelusta sivuttaa vain asian.Olen miehen yrittänyt saada pariterapaankin muttei lähde.
Ehkä se tosiaan on tässä tämä liitto!
En vain enään jaksa, olen loppu.
olemme naimisissa, mutta luulen että se avioelämä on tässä nyt tullu loppuun.
vien kuulemma miehen rahat?!, enkä nyt kuulemma osaa lapsia hoitaa. =O
olen välillä ämmää jne..
meillä on lapsi joka on melkein vuoden, joten olen hoitovapaalla eikä tuo ole mikään hirveä summa mitä kelalta saan, mies töissä, maksaa vuokran, ja minä muut laskut ja käyn kaupassa.
no rahat eivät riitä kun mies ostelee kaikkea turhaa. ja minä yritän aina miehelle siitä sanoa että josko riittäisi kun rahta eivät meinaa riittää muutenkaan. ja saan huudot sitten siitä. suudelmia ja halauksia saan vain pyynnöstä jos silloinkaan.
Vttu koiratkin saa parempaa kohtelua mieheltä kuin minä!
lasta mies huomio kyllä mutta välillä heikosti.ei voi katsoa lasta paria tuntia että äiti pääsee salille. joten sitten pitää meno jättää väliin.
onko tässä enä mitään järkeä?
mä en vain jaksa. kannataako mun antaa periksi tämän miehen suhteen?
monesti olen asiallisesti yrittänyt keskustella, mutta eipä toinen osapuoli paljoa kiinostu keskustelusta sivuttaa vain asian.Olen miehen yrittänyt saada pariterapaankin muttei lähde.
Ehkä se tosiaan on tässä tämä liitto!
En vain enään jaksa, olen loppu.