V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Alkuperäinen kirjoittaja onneksi vain tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja sairaita muka äitejä:Kaikille jotka pettyvät kuultuaan sukupuolen, täytys tapahtua jotain nöyryyttävää, jotta oppisivat häpeämään noita ajatuksiaan.
Nöyryyttävää ja kovaa elämää on eletty, mutta silti toivon saavani tyttölapsia. Kyllä mä pojatkin kiitollisina ottaisin vastaan, huolehtisin ja rakastaisin. Mutta silti toivon tyttöjä jos itse saisi valita.
Peesi!
Tytöt on vaan mun juttu. Ei ne räkänokkaiset, riehuvat pojat.
JA mulla on oikeus mielipiteeseeni, vaikka se teitä poikien äitejä miten ärsyttäisi.![]()
Ja tytöillähän ei ole koskaan räkänokkaa :snotty:
Mielipiteeseen on jokaisella oikeus, mutta tuo ehdottomuus on aika säälittävää.
Tytöt on vaan mun juttu :headwall:
Mitäs jos tytöstäsi kasvaa sellainen räkänokkainen poikamainen autonrassaaja (jollainen mielikuva sulla on ilmeisesti pojista)?
Mutta joo, toivoa saa tottakai jompaa kumpaa. Ehdottomuus ja toisen sukupuolen väheksyminen on sitten asia erikseen.
Mutta mun tytöilläpä ei ole ikinä ollut, varsinaisia pieniä hyväkäytöksisiä prinsessoja ovat olleet aina. Ja ei, eivät ole kiinnostuneet autonrassauksesta myöhemmälläkään iällä.
Ja sori vaan mutta mun kokemuksellani hankaluuksia ovat aina päiväkodissa ja koulussakin aiheuttaneet vain ja ainoastaan aina poikalapset, he ovat vilkkaampia, väkivaltaisempia ja riehuvat enemmän.
Yhä edelleen, minä pidän prinsessani ja olen tyytyväinen heihin. Repikää siitä, lällläslää!