Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Oiskos teidän kaupungilla sellaista sosiaali-isännöitsijää? Olisikohan siitä jotain apua..
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:jospa sitä näyttöä saisitte siellä palaverissa, jos tämä nainen kimpaantuu. pysy sinä rauhallisena. sinuahan ei epäillä tai syytetä mistään.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Stressaa...mennä sinne. Koska se on niin pihalla se nainen, että se on jaellut täällä jopa tappouhkauksia ihmisille. Ja sitten mut laitetaan keskustelemaan sen kanssa, koska isännöitsijä tarvitsee dokumenttia eteenpäinvietäväksi. Siis oikeasti, helvettiäkö se on mun velvollisuuteni keskustella mielenvikaisten kanssa, ihan vaan kiitoksena siitä, että se on mua kolme vuotta jo häirinnyt?!?!?! |O :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Stressaa...mennä sinne. Koska se on niin pihalla se nainen, että se on jaellut täällä jopa tappouhkauksia ihmisille. Ja sitten mut laitetaan keskustelemaan sen kanssa, koska isännöitsijä tarvitsee dokumenttia eteenpäinvietäväksi. Siis oikeasti, helvettiäkö se on mun velvollisuuteni keskustella mielenvikaisten kanssa, ihan vaan kiitoksena siitä, että se on mua kolme vuotta jo häirinnyt?!?!?! |O :|
Siis mitä mitä? Sinäkö sinne palaveriin olet menossa - mites isännöitsijä...? Mun mielestä sä olet osasi tehnyt sillä että olet isännöitsijän tietoon tuonut näitä epäkohtia (ja ilmeisesti näin ovat tenheet muutkin), ja nyt sais sitten isännöitsijä alkaa hoitaa hommiaan ja ruveta neuvottelemaan asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Stressaa...mennä sinne. Koska se on niin pihalla se nainen, että se on jaellut täällä jopa tappouhkauksia ihmisille. Ja sitten mut laitetaan keskustelemaan sen kanssa, koska isännöitsijä tarvitsee dokumenttia eteenpäinvietäväksi. Siis oikeasti, helvettiäkö se on mun velvollisuuteni keskustella mielenvikaisten kanssa, ihan vaan kiitoksena siitä, että se on mua kolme vuotta jo häirinnyt?!?!?! |O :|
Siis mitä mitä? Sinäkö sinne palaveriin olet menossa - mites isännöitsijä...? Mun mielestä sä olet osasi tehnyt sillä että olet isännöitsijän tietoon tuonut näitä epäkohtia (ja ilmeisesti näin ovat tenheet muutkin), ja nyt sais sitten isännöitsijä alkaa hoitaa hommiaan ja ruveta neuvottelemaan asiasta.
Samaa mieltä kanssas, saatana. Mut kun ei. Kun isännöitsijä ei "voi kävellä sosiaalitanttojen yli" itekseen, vaan tarvii siihen jotain dokumenttia ja tämmösen palaverin. Omien sanojensa mukaan. Ja auta armias, sen on paras nyt sit olla näin, koska seuraavaksi asiaa vie eteenpäin sitten jo asianajaja, en enää minä, mä en enää jaksa saatana tuhlata aikaani tähän, kun tämä kuuluu sen isännöitsijän hommiin - se saa palkkaa tästä!