Onko se vaan niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haave vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haave vain

Vieras
vaikeeta vai mikä on syynä siihen ettei mies ole koskaan sanonut rakastavansa minua? Vai onko tää ihan yleistä ettei miehet tämmöisiä asioita kerro?

Kyllähän se on vähän arka asiakin.. itsekään en ole uskaltanut sitä sanoa kuin kirjeessä ja kerran pienessä humalassa... Minkä sille voi kun ujostuttaa... Mutta mun mies ei ainakaan muuten ole sitä ujointa sorttia...

4-vuotta jo yhdessä ja yks yhteinen lapsi. Jotenkin kaipais jotain mikä osoittais etten ole aivan pelkkää ilmaa hänelle...

Teot ovat tärkeimpiä kun puheet.

Näinhän se on tai pitäis olla.... Ex-mies oli sellainen että joka päivä kertoi kuinka paljon rakastaa, kehui ja ylisti mua.. No kuitenkin petti minua niin paljon kun vain kerkes ja jätti minut kun tulin raskaaksi ja sain keskenmenon... Tuskin hän kovin paljon minua rakasti vaikka sitä joka päivä toitottikin...

Pelkona on ainakin se, että kun paljastaa rakkautensa, altistuu myös sille, että toinen alkaa kohdella eri tavalla ja jopa huonosti kun kokee olevansa "niskan päällä".

vaikeeta vai mikä on syynä siihen ettei mies ole koskaan sanonut rakastavansa minua? Vai onko tää ihan yleistä ettei miehet tämmöisiä asioita kerro?

Kyllähän se on vähän arka asiakin.. itsekään en ole uskaltanut sitä sanoa kuin kirjeessä ja kerran pienessä humalassa... Minkä sille voi kun ujostuttaa... Mutta mun mies ei ainakaan muuten ole sitä ujointa sorttia...

4-vuotta jo yhdessä ja yks yhteinen lapsi. Jotenkin kaipais jotain mikä osoittais etten ole aivan pelkkää ilmaa hänelle...

Jos se on vaikeaa sinulle, niin varmaan miehelle vieläkin vaikeampaa. Jos sinä viljelisit sitä sanontaa, niin miehenkin saattaisi ollaan helpompi sanoa se. "Minä rakastan sinua" -ei sovi mitenkään minunkaan suuhuni, mutta sanon välillä miehelle että tykkään hänestä ja hän vastaa samoin. Jotain muita herkkiä juttuja pistetään joskus sähköpostiin, mutta nuo ovat harventuneet suhteen vanhenemisen myötä. En murehdi tuota yhtään, minusta teot ovat tärkeimpiä.

Kyllä mieheni kertoo päivittäin rakastavansa.

Outoahan ettei mies ole sanonut koskaan rakastavansa sinua. Miksi se on vaikeaa sinulle.
Suhteessa pitää antaa itsensä, vaikka voikin satuttaa itseään.mutta ei siitä mitään tule jos ei ole toiselle avoin ja anna kaikkeaan.

Yhteistyössä