Onko seksi tärkeintä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jauhomuusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja !?!?:
Ihan pakko sanoa väliin että yleisin sairaus mikä seksin harrastamisen kotona estää ja miehen vieraisiin ajaa on krooninen "en jaksa/viitsi/halua antaa miehelleni"-sairaus. Toimii toki myös toisin päin jos mies ei viitsi seksiin vaivautua...

Seksi on niin kovin herkkä alue. Jos kumppanille ei vaan huvita antaa, niin joku keskinäisessä suhteessa on pielessä. Tai kumppani on masentunut, stressaantunut yms.

Silloin voisi vaikkapa katsoa peiliin ja miettiä mitä tehdä toisin, jotta kumppanin halut heräävät. Voisiko niitä haluja herätellä joskus parempaan ajankohtaan, , tai muistaa kumppaniaan muutenkin kuin vain silloin kun sattuu tekemään mieli..

Toisilla myöskään libido ei ole yhtä vahva, eli kyllähän parisuhteessa vaaditaan kompromisseja.

Itse olen ollut omassa suhteessani huomaavinani, että helposti seksin edelle menevät monet ns helpommat huvitukset ja kun sitä sitten aletaan yrittämään keskellä yötä, niin toisen osapuolen mielenkiinto on lähinnä tasoa nukuttais nyt..

Yleensä varmaan olis hyvä jos se libido olis aika samanlainen molemmilla?? Mun mielestä. Kyllähän kumppania muistetaankin muutenkin kokoajan pitää pientä peliä päällä, niin ei millään malta odottaa että lapset nukkuu ja pääsee touhuamaan! Ei yöt ole ainoa aika jolloin voi harrastaa seksiä. Ehkä niin ettei kumpikaan ole vielä nukahtanut. Vaikka muo ei kyllä häiritse herättäminenkään. Kysymys: Mitä nää monet ns helpommat huvitukset mahtaa olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI77:
Yleensä varmaan olis hyvä jos se libido olis aika samanlainen molemmilla?? Mun mielestä. Kyllähän kumppania muistetaankin muutenkin kokoajan pitää pientä peliä päällä, niin ei millään malta odottaa että lapset nukkuu ja pääsee touhuamaan! Ei yöt ole ainoa aika jolloin voi harrastaa seksiä. Ehkä niin ettei kumpikaan ole vielä nukahtanut. Vaikka muo ei kyllä häiritse herättäminenkään. Kysymys: Mitä nää monet ns helpommat huvitukset mahtaa olla?

Kyllä meillä, ja monila muillakin, kuten ollut huomaavinani tällä palstalla, seksin edelle menevät usein vaikka seurattavat tv-sarjat, nettailu, urheilu yms...

Näillä kun iltansa täyttää, sitä kaatuu väsyneenä sänkyyn

Helpompi huvitus= voit ehdä oman fiiliksen mukaan, ei tarvitse huomioida kenenkään muun tarpeita ja haluja

Ja kyllä, yö ei ole ainoa aika harrastaa seksiä, minusta se ainakin on hirveän huono aika.. lauantau-ilapäivä on paaaaljon parempi =)

"Minä itse kaipaan ainakin jotain muutakin, sitten vasta voin antaa rakkaalleni loputkin parisuhteeseen kuuluvan."

Kaivattiin miehistä kommenttia tähän kaupalliseen keskusteluun. Ei tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja ttk-76:
Oliskohan tällä palstalla yhtään miestä joka olisi halukas kommentoimaan tätä asiaa?

Kyllä ne, hellyys, läheisyys, yhdessä olo ja tekeminen jopa yhteisen elämän suunnittelu ja päämäärän tavoittelu on niitä tärkeimpiä asioita, kuten uskollisuuskin. Seksi on sitten palkinto tuolle kaikelle. Siinä tunnetaan konkreettisesti yhteenkuuluvuutta. Onnellisuus huipentuu tuohon, jonka jälkeen yhteenkuuluvuuden tunne vaan lujittuu.

Siinä on nyt miesnäkökulmaa, tahdoitte tai ette.

Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja ttk-76:
Oliskohan tällä palstalla yhtään miestä joka olisi halukas kommentoimaan tätä asiaa?

Kyllä ne, hellyys, läheisyys, yhdessä olo ja tekeminen jopa yhteisen elämän suunnittelu ja päämäärän tavoittelu on niitä tärkeimpiä asioita, kuten uskollisuuskin. Seksi on sitten palkinto tuolle kaikelle. Siinä tunnetaan konkreettisesti yhteenkuuluvuutta. Onnellisuus huipentuu tuohon, jonka jälkeen yhteenkuuluvuuden tunne vaan lujittuu.

Siinä on nyt miesnäkökulmaa, tahdoitte tai ette.

Siinäpä tuo kiteytettynä. Mitäpä sitä näin miehenä muuta lisäämään. Seksi on tärkeää, mutta kokonaisuuteen yhdistettynä se on parasta. Ilman konkreettista yhteenkuuluvuutaa seksi on laimeaa suorittamista.