N
naapurin tyttö
Vieras
Ihmeellisen usein täältä voi lukea naisten valituksia ettei miehet halua nuolla... Osanottoni kaikille niille naisille joilla on sellainen mies
En tiedä onko mulla sitten ollut todella hyvä mäihä kun en ole törmännyt tuollaisiin miehiin. Mun mieheni nuolee usein ja pitkään, aina orgasmiin asti. Hän sanoo että hänestä on tärkeää että mäkin saan nauttia samalla mitalla ja hän sanoo jopa nauttivansa itsekin nuolemisesta kun hän näkee miten hyvää se tekee mulle.
Sama oli exän kanssa. Nuoli koko suhteen aikana pitkään ja hartaasti vaikka suhde itsessään ei ollut kovin hääppöinen.
Mulla tuli tässä mieleen sellainen juttu että pidätkö sä alapääsi ajeltuna? (en lukenut koko ketjua eli en tiedä onko tätä jo kysytty?) Mun mieheni on sanonut että hänestä on mukavaa kun mä pidän alapään aina sheivattuna ja että villinä kasvavaa puskaa ei ole läheskään yhtä kiva nuolla.
Sama oli exän kanssa. Nuoli koko suhteen aikana pitkään ja hartaasti vaikka suhde itsessään ei ollut kovin hääppöinen.
Mulla tuli tässä mieleen sellainen juttu että pidätkö sä alapääsi ajeltuna? (en lukenut koko ketjua eli en tiedä onko tätä jo kysytty?) Mun mieheni on sanonut että hänestä on mukavaa kun mä pidän alapään aina sheivattuna ja että villinä kasvavaa puskaa ei ole läheskään yhtä kiva nuolla.