Onko sinulla Energetix-magneettikorua? Minkä ostaisit nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihania

Vieras
Valinnan vaikeus, mutten voi olla käyttämättä hyväkseni saamaani alennusta :D Kävin korukutsuilla ja tilauksessa kesti jostain syystä hieman liian pitkään, joten myyjä lupasi minulle aika tuntuvan alennuksen jos haluaisin jotain hyvitykseksi. Nyt vaan pitäisi päättää mitä haluaisin!

Mitä tilaisit itse?

On - sattuneesta syystä... :whistle: ;) En tiedä tyyliäsi, joten ota sellainen koru, joka on just sun tyyppinen ja jota voit käyttää sen väh. 10h, JOS haluat käyttää hyväksesi myös korun hyvät vaikutukset... Eli jos pidät arkena, niin ei kannata mitään "juhlakorua" ostaa. Kaikki ne tosiaan on ihania, mut mun henk. koht. suosikki esim. uudesta kuvastosta on se helmi/tähti kaulakoru... :p

[QUOTE="vieras";24873965]On - sattuneesta syystä... :whistle: ;) En tiedä tyyliäsi, joten ota sellainen koru, joka on just sun tyyppinen ja jota voit käyttää sen väh. 10h, JOS haluat käyttää hyväksesi myös korun hyvät vaikutukset... Eli jos pidät arkena, niin ei kannata mitään "juhlakorua" ostaa. Kaikki ne tosiaan on ihania, mut mun henk. koht. suosikki esim. uudesta kuvastosta on se helmi/tähti kaulakoru... :p[/QUOTE]

Noh, mitkäs ne hyvät vaikutukset on ja kuinka monelta taudilta olet pelastunut :D

Noh, mitkäs ne hyvät vaikutukset on ja kuinka monelta taudilta olet pelastunut :D

Ei magneetiterpia ole mikään lääke, eikä se paranna mitään tauteja, vaan sitä käytetään oireiden hoitoon, sekä stimuloimaan kehon itseparannusvoimaa (vrt. esim. vyöhyketerapia tai akupunktio)... ;) Marneettiterapiasta löytyy tietoa ihan kirjoistakin, mutta tässä ensialkuun; http://www.magnetix.eu/fi/pdf/extract.pdf

Magnettiterapia on muuten jenkkiässä "laillisesti" hyväksytty ja suositeltu vaihtoehtohoito ja sitä saa fysioterapeuttien pakeilta ihan suomestakin muutamilla isoimmilla paikkakunnilla.

Mulla on pari ranneketta, joita käytän oikeastaan joka päivä aamusta iltaan.

Tää yhdistelmä olis ihana
1018_8.png

+
404_8.png

Mutta onko arkeen liian juhlava?

[QUOTE="vieras";24874168]Ei magneetiterpia ole mikään lääke, eikä se paranna mitään tauteja, vaan sitä käytetään oireiden hoitoon, sekä stimuloimaan kehon itseparannusvoimaa (vrt. esim. vyöhyketerapia tai akupunktio)... ;) Marneettiterapiasta löytyy tietoa ihan kirjoistakin, mutta tässä ensialkuun; http://www.magnetix.eu/fi/pdf/extract.pdf

Magnettiterapia on muuten jenkkiässä "laillisesti" hyväksytty ja suositeltu vaihtoehtohoito ja sitä saa fysioterapeuttien pakeilta ihan suomestakin muutamilla isoimmilla paikkakunnilla.[/QUOTE]

Eihän se ole "laitonta" täälläkään. Hoitomuotoja on jenkeissä yhtä paljon kuin täälläkin, periaate on, kun riittävästi vain maksavia asiakkaita löytyy eikä haittavaikutuksilla onnistuta ketään tappamaan, niin avot! Täydellinen kulutusyhteiskuntatuote.

Lääkettä se voisi olla siinä mielessä, että veikkaan mielen ja ajatuksen voimalla olevan enemmän tehoa kuin magneeteilla vereen. Ja hyvä kai niin, jos joku siitä kokee apua saavansa. Kuitenkin hiukan enemmän tieteellistä näyttöä tarvitsisi olla ennen kuin rahani tuhlaisin tuohon itseparannusvoimiani tehostamaan.

Vaan kuten sanottu. Ihan kivoja koruja tuolta alkuperäiseltä sivustolta löytyi.

Viimeksi muokattu:
Magneetti"terapia" jollain kestomagneeteilla on 100% huuhaata ja rahan ryöstöä idiooteilta.

Sanoo todennäköisesti ihminen, joka ei ole kokeillut asiaa milloinkaan! :D Huuhaata tai ei, niin kummasti miljoonat ihmiset toisensa jälkeen kuitenkin kokee niistä apua saavansa. ;)

Mutta tosiaan, korut on tarkoitettu pidettäväksi koruina ja jos niistä sitten avunkin saa, niin se on vaan bonus kaupan päälle. Itsekin niitä pitäsin siltikin, vaikka noita vaiktuksia en olis huomannutkaan. Itse olen ko. koruissa tyytyväinen muuten mun tyyliini sopivan designin lisäksi erityisesti niiden muunneltavuuteen! =)

Eihän se ole "laitonta" täälläkään. Hoitomuotoja on jenkeissä yhtä paljon kuin täälläkin, periaate on, kun riittävästi vain maksavia asiakkaita löytyy eikä haittavaikutuksilla onnistuta ketään tappamaan, niin avot! Täydellinen kulutusyhteiskuntatuote.

Lääkettä se voisi olla siinä mielessä, että veikkaan mielen ja ajatuksen voimalla olevan enemmän tehoa kuin magneeteilla vereen. Ja hyvä kai niin, jos joku siitä kokee apua saavansa. Kuitenkin hiukan enemmän tieteellistä näyttöä tarvitsisi olla ennen kuin rahani tuhlaisin tuohon itseparannusvoimiani tehostamaan.

Vaan kuten sanottu. Ihan kivoja koruja tuolta alkuperäiseltä sivustolta löytyi.

Jep, jokaisen oma valinta, mutta uskoo ihmiset moneen muuhunkin asiaan, mitä ei ole tieteellisesti todistettu (esim. Jeesuksen olemassaolosta tai hänen ihmeteoistaan ei edelleenkään kait ole tieteellisiä todisteita, mutta silti siihen suurin osa ihmisitä uskoo ja jopa omaisuutensa valmis kirkkonsa eteen uhraamaan) ja hyvä kait sekin. Mäkään en ehkä vois elää täysjärkisenä, jos mun tarvis joka asiassa perustaa päätökseni tieteellisiin todisteisiin, vaan elän ainakin joissain asioissa mielummin omien kokemusteni kautta ja perustan päätökseni niihin, jos ne olen hyväksi todennut... :D

[QUOTE="vieras";24874350]Sanoo todennäköisesti ihminen, joka ei ole kokeillut asiaa milloinkaan! :D Huuhaata tai ei, niin kummasti miljoonat ihmiset toisensa jälkeen kuitenkin kokee niistä apua saavansa. ;)

[/QUOTE]

Vi*un väliä kokeileeko itse vai ei. Jos ei ole minkäänlaista edes teoreettista biokemiallis/fysiologista vaikutusmekanismia, eikä ikinä yhdessäkään kunnolla tehdyssä tutkimuksessa ole vaikutuksia, niin ei sitä tarvitse itse kokeilla.