Onko sinulla ja miehelläsi yhteisiä kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Häiritsee kovasti tämä asia. Minä kyllä tulen hyvin miehen kavereiden ja heidän vaimojen kanssa toimeen, vaikka ovatkin itseäni jonkin verran vanhempia..voisin siis sanoa että heistä on tullut myös minun kavereitani.

Mies ei sen sijaan halua, saatika yritä, tutustua minun ystäviini ja heidän miehiinsä. Tuntuu jokseenkin ikävältä kun hän näyttää aina hapanta naamaa kun joku ystäväni tulee meillä käymään. Harvoin kukaan meillä edes käy juuri sen vuoksi, kun heistä tuntuu siltä etteivät ole tervetulleita meidän kotiin.

Kyllähän minä sen ymmärrän että häntä ei naistenjutut kiinnosta, mutta voisi edes kahvit tulla kanssamme juomaan, eikä jumittuisi tietokoneen ääreen pelaamaan :( sanoo aina että kun ovat nuorempia kuin hän itse, ettei voisi vähempää kiinnostaa ne asiat mistä puhumme. Vaikka loppujenlopuksi ei meidän jutut paljoa hänen kavereidensa puheenaiheista eroa, ikäerosta huolimatta.

Luulisi että kun on kerran minut vaimokseen huolinut, niin yrittäisi edes ystäviini tutustua mutta ei... :(

Minun ystävieni miehet kuitenkin tulevat aina minullekin juttelemaan ja muutenkin ovat minunkin kavereitani.

Voinko tälle tehdä mitään, vai pitääkö antaa asian vain olla? Minusta olisi mukavaa jos voisimme joskus viettää iltaa samallalailla minun omien kavereiden kanssa kun voimme niin tehdä hänenkin ystävien kanssa.

No kaikki melkein on ns. yhteisiä, siis mies osaa ja pystyy keskustelemaan mun kavereiden kanssa ja toistepäin. Usein käy moikkaamassa jos tulee vaan naispuolinen kaveri meille ja jos tulee sen mieskin niin sitten ollaan tietty kaikki siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Ei ole eikä tule. Mut me ei harrasteta pariskuntailtoja tai sellaisia kummankaan kavereiden kanssa. Meillä on omat kaverit ja omat elämät :)

no juu, ei tämä muuten minuakaan häiritsisi, mutta kun olemme usein hänen ystäviensä kanssa, mutta minun kavereideni kanssa ei millään suostu aikaa viettämään.

Kaksi hyvää ystäväpariskuntaa on: miehen parhaan ystävän vaimo on mun parhaita ystäviä, ja mun parhaan ystävän mies on mieheni ystävä. Heidän lisäkseen vielä 1-2 kaveripariskuntaa.

Muuten on kaverit kummallakin erikseen. Kyllä mä mieheni ystäville juttelen yms mutten ns. hengaa niiden kanssa. Ja mies on mun ystäville mukava & kohtelias.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
No kaikki melkein on ns. yhteisiä, siis mies osaa ja pystyy keskustelemaan mun kavereiden kanssa ja toistepäin. Usein käy moikkaamassa jos tulee vaan naispuolinen kaveri meille ja jos tulee sen mieskin niin sitten ollaan tietty kaikki siinä.

meillä ei ole edes näin.. jos meidän kummilapsen vanhemmat, minun parhaat ystäväni siis, tulee kylään. Istumme kolmistaan kahvittelemassa kun minun ukkoni hakee vain kahvinsa ja häipyy omiin hommiinsa. Minusta se on todella töykeää ja olen monta kertaa hänelle asiasta sanotutkin, mutta ei mene perille ei...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kaksi hyvää ystäväpariskuntaa on: miehen parhaan ystävän vaimo on mun parhaita ystäviä, ja mun parhaan ystävän mies on mieheni ystävä. Heidän lisäkseen vielä 1-2 kaveripariskuntaa.

Muuten on kaverit kummallakin erikseen. Kyllä mä mieheni ystäville juttelen yms mutten ns. hengaa niiden kanssa. Ja mies on mun ystäville mukava & kohtelias.

näinhän se pitäisi mennäkin. oma ukkoni oikestaan vain vähän mutisee ja nyökkää kun kaverini tulee käymään...silloin harvoin kun tulee.

Me harrastetaan pariskuntaillallisia ym ja ihan samalla lailla mieheni juttelee kavereideni kanssa kuin omiensakin. Jotenkin sun tekstistä ymmärrän että sua häiritsee jos sun kaveri tulee teille kahvittelemaan (sain sellaisen käsityksen että ilman miestä) ja sun mies ei istu kahvittelemaan teidän kanssa. Mä taas aina sanon miehelle ettei hänen tarvi kahvitella meidän kanssa että senkun menee pelailemaan niin saadaan jutella tyttöjen juttuja. Eri asia jos kaverilla on myös mies mukana niin silloin mun mies on myös kahvittelemassa.

Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereita, mä tutustun äärettömän helposti uusiin ihmisiin, joten joidenkin miehen kavereiden tyttöystävistä on tullut mulle oikeinkin läheisiä ystäviä. Mieskin on ihan kiitettävästi tutustunut mun ystävieni miehiin, ja vitellään kyllä paljon aikaa yhdessä mun, miehen ja yhteisten kavereiden kanssa.

Miehellä vaan on kova tutustuminen mun kavereihin, kun bongailen uusia tuttavuuksia niin paljon :D

Mun kavereista muutama on sellaisia että mies jaksaa seurustella, parin kanssa jopa suht mielellään. Osa on että tajuaa juoda kahvit samassa pöydässä ja sit poistuu tekemään omiaan. Sama oikeestaan toisin päin.

Mulla mies on jo 40 v joten siksi kai osaa käyttätyä vaikka aina ei huvittaisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Me harrastetaan pariskuntaillallisia ym ja ihan samalla lailla mieheni juttelee kavereideni kanssa kuin omiensakin. Jotenkin sun tekstistä ymmärrän että sua häiritsee jos sun kaveri tulee teille kahvittelemaan (sain sellaisen käsityksen että ilman miestä) ja sun mies ei istu kahvittelemaan teidän kanssa. Mä taas aina sanon miehelle ettei hänen tarvi kahvitella meidän kanssa että senkun menee pelailemaan niin saadaan jutella tyttöjen juttuja. Eri asia jos kaverilla on myös mies mukana niin silloin mun mies on myös kahvittelemassa.

tuossa jo aikaisemmin kirjotinkin että kun paras ystäväni tulee miehensä kanssa käymään, niin kolmistaan kahvittelemme kun oma mies painuu olohuoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereita, mä tutustun äärettömän helposti uusiin ihmisiin, joten joidenkin miehen kavereiden tyttöystävistä on tullut mulle oikeinkin läheisiä ystäviä. Mieskin on ihan kiitettävästi tutustunut mun ystävieni miehiin, ja vitellään kyllä paljon aikaa yhdessä mun, miehen ja yhteisten kavereiden kanssa.

Miehellä vaan on kova tutustuminen mun kavereihin, kun bongailen uusia tuttavuuksia niin paljon :D

oikein kateeksi käy :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuossa jo aikaisemmin kirjotinkin että kun paras ystäväni tulee miehensä kanssa käymään, niin kolmistaan kahvittelemme kun oma mies painuu olohuoneeseen.

Meillä muuten kerran kävi noin, mun paras kaveri tuli kylään ja oli miehensä ekaa kertaa mukana. Mun mies oli tyyliin tietokoneella kokoajan. Mua kyllä hävetti että oli sellainen mölli ja aika päpätyksen pidinkin. Ei tarvitse väkisin ystävystyä mutta aikuinen ihminen joutuu kyllä käyttäytymään kuin aikuiset. Ei ole toiste tehnyt sitten samaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja onon:
Kaikki ystävät ovat yhteisiä :) Mutta yksi naisystäväni on meille molemmille niin ystävä, että viestittelevät/soittelevatkin mieheni kanssa :)

Taitavat miehesi ja naisystäväsi olla parempia ystäviä, kuin tiedätkään..

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä muuten kerran kävi noin, mun paras kaveri tuli kylään ja oli miehensä ekaa kertaa mukana. Mun mies oli tyyliin tietokoneella kokoajan. Mua kyllä hävetti että oli sellainen mölli ja aika päpätyksen pidinkin. Ei tarvitse väkisin ystävystyä mutta aikuinen ihminen joutuu kyllä käyttäytymään kuin aikuiset. Ei ole toiste tehnyt sitten samaa ;)

se on hienoa että edes yrittää tulla toimeen. Toivoisin että oma mies edes yrittäisi rupatella,vaikka säästä jos ei muuta keksi. Minun ystäväni ovat kuitenkin kaikki todella mukavia ja sosiaalisia ihmisiä että ihmettelen missä vika.

Yhteistyössä