Onko Sirkus Finlandian liput hintansa väärti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amlo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amlo

Vieras
Nyt olisi mahdollisuus käydä Sirkus Finlandiassa ensimmäistä kertaa, mutta lippujen hinnat vähän mietityttää...

Onko ne siis hintansa väärti teidän mielestä?

Tänä vuonna esitys on laimea. Jos ei ole ennen sirkuksessa käynyt, niin tunnelma on tietysti sirkusmainen ja aina jo sinänsä mielenkiintoinen. Sirkus Finlandian esitykset on yleensä olleet niin tasokkaita että kokenut kävijä huomaa eron.

Ainaki edelliset esitykset on mun mielestä olleet ja kyllä mennään tänäkin vuonna. Liput maksoi Ärrälle tilattuna 82? = 2 aikuista liput 26,50? ja 1 lapsi 22,50?. Ärrä ottaa omaa maksua 2,20? lippu joten siksi yhteissumma tuo. Paikat on aitioon.

Lisäksi noissa lipuissa on S-etukortin ale -3,50? per tiketti.

Jos ekaa kertaa menette niin on se sen arvoinen. Varsinkin lapsille upea kokemus. Itsekään en usein ole käynyt mutta edellinen kerta muutaman vuoden takaa oli kyllä muistaakseni paljonkin parempi.
ps. On siellä silmäniloa äidillekin ;) semmonen salskee ketjukiipeilijä...

minä en vie koskaan lapsiani sirkukseen!Itse kauhistuin kun joskus kävin sirkuksessa lapsena(en muista oliko Finlandia vai mikä),ja eläinten selät/kyljet oli arpia täynnä,yhdellä hevosella oli tuore haava,joka vielä vuosi verta.Ja onko elukoilla muutenkaan hyvä olla aina matkalla jonnekkin...en halua sponssata tuollaista.

Kiitos kommenteista! Onko siellä paljonkin eläimiä esiintymässä?

Olemme käyneet aika monesti eri tasoisissa sirkuksissa Lontoossa, mutta täällä Suomessa ei kertaakaan. Mielestäni nuo lippujen hinnat vaan tuntuu melko tyyriiltä... Lapset kyllä olisivat tietysti sinne menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja amlo:
Kiitos kommenteista! Onko siellä paljonkin eläimiä esiintymässä?

Olemme käyneet aika monesti eri tasoisissa sirkuksissa Lontoossa, mutta täällä Suomessa ei kertaakaan. Mielestäni nuo lippujen hinnat vaan tuntuu melko tyyriiltä... Lapset kyllä olisivat tietysti sinne menossa.

Oli poneja, laamoja ja koiria. Mun mielestä tän vuoden ohjelma ei ollu kovin häävi. Liikaa akrobatiajuttuja. Mr. Slow oli lapsista outo ja pelottava, jutut aukes ehkä aikuisille.

Minulla ei juurikaan ole vertailukohteita, mutta kyllä meidän perhe on tykännyt näytöksistä. Parina kesänä ollaan käyty Finlandian esitys katsomassa ja kyllä lippujen hinta tulee kuitattua mielestäni. Jotenkin ihanan keveällä mielellä sieltä on illalla lähtenyt pois =)

Yhteistyössä