Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sekava selitys:Alkuperäinen kirjoittaja Uskollinen vaemo:Ainakin mun ystäville on pettäjä-ukot joskus selittäneet, etteivät itsekkään tajua, miksi pettivät, kun niin rakastavat puolisoaan ja ovat onnellisia... Mitä mieltä olette?
Miehet eivät osaa käsitellä omia tunteitaan välttämättä kovin hyvin, niin että osaisivat analysoida että miksi tekivät jotain. Minä uskon että jokaiselle teolle on olemassa syy, miksi se tehdään. Myös pettämiselle. Se ei välttämättä johdu petetystä, mutta jotainhan siinä haetaan mitä suhteesta ei saa. Sitten eri asia on se, että voiko yhdestä suhteesta saada kaiken mitä haluaa, ja tarvitseeko sitä saadakaan. Missään tapauksessa petetyt eivät saa syyllistää itseään.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Täyttä paskaa tuo väite
Alkuperäinen kirjoittaja Uskollinen vaemo:Uskon, että vaikka kotona odottaisi kuinka ihana pullantuoksuinen vaimo ja kauniin lapset ja kaikki on hyvin, voi puoliso silti hairahtua pettämään, ns. tilaisuus tekee varkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikiaa:on myös seksi riippuvaisia. Ja joillekin se pettäminenkin on tavallaan riippuvuus. Sillä on ihan nimi ja tutkittu asia.
Eli ei se aina tarkoita että suhteessa on jotain vikaa.
Tai tavallaan on, koska silloin on suhteessaihmisen kanssa joka ei suhteeseen kykene. ELi se on suhteen vika.
Siis kait se niin on että suhteessa on jotain vikaa, mutta mitä ja onko suoranaista syyllistä niin se on eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Kaikki pettää tavalla tai toisella kun tilaisuus tulee...turha kaunistella. Toisille ei vaan tilaisuuksia tule;on hyvin rajattu,suojattu, ohjelmoitu,koulittu järjestelmä koko avioliitto. Suhdettahan pitää koko ajan pitää yllä ja suojata niin kuin tietokonettakin;ohjelmia uusitaan, päivitettään,suojataan jne. jne. samanlainen systeemihän on ihmisten välinen suhdekin. Sitä vaan elämä on sellaista,ettei aina riitä energia siis voinat ja resurssit suojata sitä liittoa/suhdetta ja viuuuhhhhh siinä hyökkää virukset jos on iskeäkseen ja vanhoilla ohjelmilla on rasittava junnata jos päivityksiä saatikka uudempia ohjelmia on mahdollisuus saada.
Alkuperäinen kirjoittaja Uskollinen vaemo:Täällä palstalla usein peräänkuulutetaan miehen omaa vastuuta pettämisestä ja olen siinä ihan samaa mieltä; pettäjä on itse syyllinen, turha raivota sille toiselle naiselle.
Höpö höpö. Tietenjkin pettävä mies on syyllinen tekoonsa. Mutta eihän se mitenkään poista sitä että jos on varatun miehen kanssa tieten, niin MYÖS HÄN ON SYYLLINEN TUOHON TEKOON.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sulla, Isämies on tietysti oikeus mielipiteeseesi "kaikki pettävät joskus", mutta minä olen tästä asiasta eri mieltä.
Minä rakastan miestäni niin paljon, etten koskaan satuta häntä pettämällä, edes sen George Clooneyn tai vaikka itse Bratt Pittin kanssa. Ja tämä on pätenyt jo 20 vuotta! =)
Ehkä se on tosiaan joillakin geeneissä, veri vetää petturuuteen, mene ja tiedä!
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ongelma vaan voi olla se, että vain yksi osapuoli kokee suhteessa olevan jotakin vikaa. Ei kuitenkaan puhu kumppanilleen, joka luulee kaiken olevan hyvin. Sitten viannäkijä menee ja pettää, ja pettäminen tuleekin toiselle täytenä yllätyksenä. Mites se luokitellaan, jos toinen luulee kaiken olevan hyvin, eikä tiedä että mitään korjausliikkeitä edes tarvitaan?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ongelma vaan voi olla se, että vain yksi osapuoli kokee suhteessa olevan jotakin vikaa. Ei kuitenkaan puhu kumppanilleen, joka luulee kaiken olevan hyvin. Sitten viannäkijä menee ja pettää, ja pettäminen tuleekin toiselle täytenä yllätyksenä. Mites se luokitellaan, jos toinen luulee kaiken olevan hyvin, eikä tiedä että mitään korjausliikkeitä edes tarvitaan?
Näin minäkin luulen asian usein olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:No toi selitys on ihan paskaa,haluavat toista p***** ja sen takii pettävät.haluavat seikkailla. EI toi en tiedä miksi ole selitys...
Mutta mitä mieltä olet, onko silloin parisuhteessa pakosta joku vika, jos ukko vaan haluaa panna kaikkea mikä liikkuu? Tai edes yhden kerran seikkailun vuoksi tai muuten vaan kännissä, kun tilaisuus tulee tarjolle?
ei ole välttämättä mitään vikaa,Äijä on vaan Sika joka panee kaikkea mahdollista! Ja sellaisia ei pidä ees katella! Ne jotka pettää kerran pettää aina
Täyttä paskaa tuo väite
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei välttämättä suhteessa ole vikaa
Jos siinä pettäjässä on "vikaa"
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Miten voi toinen osapuoli ummistaa niin silmänsä siltä tosiasialta, että toinen ei ole onnellinen? Eikö se näy mitenkään arjessa ja kanssakäymisessä?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ongelma vaan voi olla se, että vain yksi osapuoli kokee suhteessa olevan jotakin vikaa. Ei kuitenkaan puhu kumppanilleen, joka luulee kaiken olevan hyvin. Sitten viannäkijä menee ja pettää, ja pettäminen tuleekin toiselle täytenä yllätyksenä. Mites se luokitellaan, jos toinen luulee kaiken olevan hyvin, eikä tiedä että mitään korjausliikkeitä edes tarvitaan?
Näin minäkin luulen asian usein olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mä kuvittelisin että kukaan ei lähde lämpöisestä sängystä