onko synnytts lähentymässä? Muilla ollu näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ootus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ootus

Vieras
mulla on alapää jotenki leveentyny tai kasvanu :O syvempi ja jotenki isompi, ei ennen oo ollu. voiko tarkottaa et ois synnytys lähellä? ja ei kai voi olla turvotusta ku ei vaivaa tää mitenkää muuten? siis istumaan pystyn normaalisti ym. niin jos ois alapäässä vaan turvotusta niin ei kai se isommalta tuntus ja ei vaivais?

Niin, siis alapää on kasvanu jotenki isoksi. pestessä tunsin ettei alapää oo enää normaalin kokonen, vaan tuntui jotenki syvältä ja isolta. häpyhuulet toosi kaukana toisistaan.

mulla on nyt viikkoja 30 ja alapää tuntuu ja näyttää paljon isommalta ja jotenkin avonaisemmalta... tämä kaiketi johtuu siitä, että vaavi on kääntynyt alaspäin ja kiinnittynyt jo tonne lantioon jolloin painaa..

sama homma oli esikoisen kanssa, hänkin kiinnittyi hyvin varhain syvälle lantioon ja siksi myös alpää "turposi". synntys käynnistyi kuitenkin ihan ajallaan, eli mulla ei ainakaan ennakoinut ennenaikaisuutta...

Alkuperäinen kirjoittaja ups:
mulla on nyt viikkoja 30 ja alapää tuntuu ja näyttää paljon isommalta ja jotenkin avonaisemmalta... tämä kaiketi johtuu siitä, että vaavi on kääntynyt alaspäin ja kiinnittynyt jo tonne lantioon jolloin painaa..

sama homma oli esikoisen kanssa, hänkin kiinnittyi hyvin varhain syvälle lantioon ja siksi myös alpää "turposi". synntys käynnistyi kuitenkin ihan ajallaan, eli mulla ei ainakaan ennakoinut ennenaikaisuutta...

mullaki on kääntyny vauva jo viikkoja sitte alaspäin ja viikkoja on yli 35 ja nyt vasta huomasin tän

Ei mulla kyllä ollut kummankaan raskauden aikana moista tuntemusta. Tosin en kovin tarkkaan värkkiäni tutkinutkaan, mutten huomannut mitään erikoista esim. pestessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ups:

mullaki on kääntyny vauva jo viikkoja sitte alaspäin ja viikkoja on yli 35 ja nyt vasta huomasin tän

joop, ihan normaalia siis... oon käsittäny että varsinkin jos kohtu alhaalla ja taaksepäin niin tämä "vaiva" tulee eniten esille...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mulla kyllä ollut kummankaan raskauden aikana moista tuntemusta. Tosin en kovin tarkkaan värkkiäni tutkinutkaan, mutten huomannut mitään erikoista esim. pestessä.

no kuule ihan tiedoksi etten oo itekkään mitenkää tutkinu, ei oo tarvinu. ihan normaali pesussa vaan huomasin eli selvästi kasvanu ja huomaa.. normaali pesuja itekki varmaan teit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kuule ihan tiedoksi etten oo itekkään mitenkää tutkinu, ei oo tarvinu. ihan normaali pesussa vaan huomasin eli selvästi kasvanu ja huomaa.. normaali pesuja itekki varmaan teit.

No niinhän mä sanoinkin, etten pestessä huomannut mitään. Ja sanoin, etten tutkinut, koska jotkut tekee kuulemma niin. En oikein tajua, mistä vedit herneet nenään, kun noin äkäisesti vastasit?

Yhteistyössä