Onko tää ihan normaalia, hääkutsusta asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nokun mä oon kaasokin vielä kaiken lisäksi :ashamed: morsiamesta vaan ei oo pahemmin mitään kuulunut...pitäiskö mun soittaa ja kysyä et haluaako se edes meitä sinne häihin? tai jos haluaa perua tän kaaso jutun kun ei mua oo mihinkää tarvittu, sillä on toinenkin kaaso...

En tajua yhtään. Siis olet kaaso, mutta et missään yhteyksissä morsiamen kanssa? Oletko itse ottanut viime aikoina yhteyksiä morsiameen? Kysynyt, missä asioissa voisit auttaa?

Jos morsian on samanlainen tohlo taivaanrannan maalari ja uneksija kuin minä niin en ihmettele vaikka paniikissa väsäis kutsuja ihan viime hetkellä.... "Perk... miten mä unohdin?!?!?".

Soita ja tarjoa apuasi?

No tää on vähä monimutkanen juttu tää kaaso hommakin...kun ennen oltii lähespäivittäin tekemisissä, sitten löys tän uuden miehen ja "unohti" suurimman osan vanhoista kavereistaan mullekkaan ei löytynyt aikaa on myös meidän tytön kummi (ja joo harmittaa ) sitten yhtäkkiä soitti ja pyys kaasoksi, oli ollu puhe et ne menee naimisiin ja et ne kutsuu vaan sukua et eli jos ei ois pyytäny kaasoksi nii ei olis kutsuakaa tulossa...
Sit pari kertaa olin mukana kun kävi etsii kenkiä tms ja toisella kertaa oli tää toinenkin kaaso mukana, no mulle ei oikee ollu mitää hommia ja lupasin et mietin runoja kutsuihin ja morsian lupas ilmottaa hääpäivän kun soittaa kirkkoon/papille... sit ei kuulunu mitään ja mä jääräpäänä ajattelin et kyllä se on morsiamen homma pitää kaaso edes sen verran ajantasalla et tietäs päivän ja annoin olla...sit tää toinen kaaso soitti mulle ja kerto millon on polttarit ja alettii miettii niihin ohjelmaa no mä olin jo sillepäivää sopinut menon jota en saanu peruttua ja toiselle kaasolle ei käyny muu päivä joten polttaritkin jäi väliin sillon tää kaaso sano et morsian tekee itse ne kortit eli ei niit mun runoja tarvita...ois ollu ihan kiva jos sekin ois kerrottu ettei turhaan ois travinu tehdä niitä ja miettiä... et joo tämmöstä... kehtaako täs vaihees enää sanoa et mitä mulla tekee kaasona, kysyin sitä jo aiemmin morsiamelta ja sano et mun pitää siel häissä seistä siel edessä sit...

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Jos morsian on samanlainen tohlo taivaanrannan maalari ja uneksija kuin minä niin en ihmettele vaikka paniikissa väsäis kutsuja ihan viime hetkellä.... "Perk... miten mä unohdin?!?!?".

Soita ja tarjoa apuasi?

Niin se toinen kaaso sano et ne haluu tehä sen miehen kaa kaksin kutsut et on sit yllätys minkänäköset on, eli paha auttaa moisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:

Soita ja tarjoa apuasi?

Niin se toinen kaaso sano et ne haluu tehä sen miehen kaa kaksin kutsut et on sit yllätys minkänäköset on, eli paha auttaa moisessa.

Siis täh? Ihme jengiä... Yrittääkö se toinen kaaso ryssiä koko homman?

Muoks. mul meni hetki, nyt vasta tajusin mitä sanoitkaan :ashamed: Eli siis morsian ryssii itse häänsä alusta alkaen. No, oma moka jos apu ei kelpaa...

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:

Soita ja tarjoa apuasi?

Siis täh? Ihme jengiä... Yrittääkö se toinen kaaso ryssiä koko homman?

ei kai kun on sen sulhasen sisko...asuu niiden naapuris nii kai sen kans o helppo kaikki sopia onhan se tosi vaikee soittaa ja kertoo edes se hääpäivä ajoissa hyvä etten ollut jo sopinut menoa tuollekkin päivää...

Eikö tämä juttu ollut jo pari päivää sitten? Vai onko tosiaan yleistäkin, että hääkutsut tulevat pari viikkoa ennen häitä ja kaaso on se joka tietää koko asiasta vähiten?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tämä juttu ollut jo pari päivää sitten? Vai onko tosiaan yleistäkin, että hääkutsut tulevat pari viikkoa ennen häitä ja kaaso on se joka tietää koko asiasta vähiten?

no se olin minä harmaana :ashamed: mut sillon sano kaikki et 2viikkoo on ihan normaali aika ennen häitä kun kutsu tulee...

Luulen, että morsian on loukkaantunut kun et mennyt mukaan polttareihin. Typerästi kyllä päätetty päivä niin, ettei edes molemmat kaasot pääse mukaan, mutta itsekin kyllä loukkaantuisin jos kaaso ei polttareihini tulisi. Pitäisi vähintään olla pää kainalossa sairaalassa...

Ehkä morsian on ajatellut, ettei sinua kiinnosta koko homma, koska et myöskään ole kovin aktiivinen ollut kyselemään ja osallistumaan.

Minä sain hääkutsun 2 VIIKON VAROITUS AJALLA! Ei turhan kiirettä pitänyt hääpari.Kiva oli etsiä tuollaisella varoitus ajalla itselleni ja muksulle asut häihin..

Soitin nyt morsiamelle ja kyselin pistikö kutsun postiin...vastaus oli "ainiin joo...no mä tuon sen teille kohta" ja sitten piti äkkiä lopettaa puhelu vaikka mulla ois kyllä vielä olu kysyttävää, miten pidät yhteyttä ihmiseen joka ei ehdi puhuun puhelimessakaan kuin pari sanaa... |O

Yhteistyössä