T
tunteiden sekasolmu
Vieras
Eli erosta on sellaset 10-11kk aikaa,jätetty toisen takia. Onko tällänen nyt sit normaalia vai kuuluko asiaan,olen ihastunut moneen mieheen jotkut ihastumiset menneet ohi yhtä nopeesti kuin ovat alkaneetkin mutta sitten on näitä jotka pysyy ja pysyyy. Nytkin on sellaset 3 miestä kuin tulee mieleen ja jos nään ni loppupäivän ajattelen sitä.Aina vaan et kaikki tyypit ei ole muhun ihastuneita,tai näin nyt oletan.Yks on sellanen jonka tajusin ajat sit pelimieheksi mut tajusin nyt et se on ja pysyy pelimiehenä,toisen kans oli säpinää yks yö ja ihastuinkin siihen(vaikkei pitänyt) kerroin miehelle myöhemmin et tykästyin suhun mut mies ei kuulemma nyt tiedä mitä haluaa(niin varmaan joo),aina kuitenkin katselee kun vastaan tulee.Sitten on tää kolmas,sen kanssa ei ole ollut mitään peliä,ollaan juteltu niin huppelissa kuin selvinpäin,oikeestaan en ole siihen ihastunut mitä noihin kahteen muuhun mut jotenkin aina odotan et tulis vastaan vaikka kaupassa et voisin moikata ja kysyy et mitäs kuuluu.
Niin et onko tää normaalia vai yritänkö mä alitajuisesti väkisin etsiä itelleni miestä?
Osaako kukaan kotipsykologi analysoida tätä mulle?
Niin et onko tää normaalia vai yritänkö mä alitajuisesti väkisin etsiä itelleni miestä?
Osaako kukaan kotipsykologi analysoida tätä mulle?