T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä luulet, että mies välittää ventovieraiden mielipiteistä? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Totuutta kaunistelematta: mies pettää! Miksi muuten se sinaua hetkauttaisi? Jollain tasolla se on pettänyt sinun luottamuksen. Puhtaat ei oo jauhot pussissa. Valitettavaa että näitä miehiä on ja piisaa, ja naisiakin!
Nyt vakava keskustelunpaikka, älä alistu, äläkä anna anteeksi, puhumatta kaikkea halki!! Näytä miehelle tämä ketju! Näkee mitä mieltä olemme pääpiirteissään asiasta!
Jaksamista, ole nainen nyt vahva!
Alkuperäinen kirjoittaja marianna:mies ei vastannut viestiin, mutta myönsi kyllä että on haun jättänyt. mun pää on niin sekasin enkä haluua nyt mitään haukkuja.
No päätin et koitetaan vielä ja mennään pariterapiaan ihan noiden lasten takia. Mä oon niin huono äiti että tiedän että en niiden kanssa pärjäisi vaan musta tulis joku hullu joka vaan hakkais niitä. Oon nyt miettinyt et pitäiskö tää toinen laittaa kesken kun on vielä näin alussa, et ei sen tarvis tulla tälläseen perheeseen mikä lahoomis pisteessä. Mies kyl haluu pitää, mut luulen et jos erotaan niin lapset jää sit isälleen vauva ajan jälkeen tää toinenkin.
Koitetaan nyt tätä pariterapiaa ensin et voinko mitenkään saada luottamuksen takasin. Onko kellään kokemuksia pariterapiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Elä hyvä ihminen jää tuohon. Minun mies jää kerta toisensa jälkeen kiinni, siitäkin huolimatta, että on alkanut oppia jo peittelemään jälkiään melko hyvin. 15 vuotta nöyryytystä takana. Ja suhteen syy on vain ne lapset. Pariterapiaakin on kokeiltu, ja tulos on aina sama. Nyt, kun olet raskaana tarvitsisit miehen tukea, mutta ei... Mies tukee sinua nöyryyttämällä. Uskon, että ei miehet sitä kiusala tee vaan hakevat kokemuksia. Ei ne naiset olet niille minkään arvoisia, mutta on meidän naisten valinta, haluammeko tyytyä vain puolikkaaseen mieheen???
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Oletko nyt kyyninen kun sanot et lapset isälleen jäis jos eroatte????????
Hei, ihan tosi ajttele nyt lastasi ihan ekana ja te ratkaisut hänen parastaan ajatellen. Onko miehesi hyvä isä lapsellenne kuitenkin?
Ja tässä kriisitilanteessa huomioithan lapsesi turvallisuuden tunteen ja huomatuksi tulemisen...pelottaa kun olet niin paljon tietsikalla, kuka huomioi sen ajan lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja marianna:mies ei vastannut viestiin, mutta myönsi kyllä että on haun jättänyt. mun pää on niin sekasin enkä haluua nyt mitään haukkuja.
No päätin et koitetaan vielä ja mennään pariterapiaan ihan noiden lasten takia. Mä oon niin huono äiti että tiedän että en niiden kanssa pärjäisi vaan musta tulis joku hullu joka vaan hakkais niitä. Oon nyt miettinyt et pitäiskö tää toinen laittaa kesken kun on vielä näin alussa, et ei sen tarvis tulla tälläseen perheeseen mikä lahoomis pisteessä. Mies kyl haluu pitää, mut luulen et jos erotaan niin lapset jää sit isälleen vauva ajan jälkeen tää toinenkin.
Koitetaan nyt tätä pariterapiaa ensin et voinko mitenkään saada luottamuksen takasin. Onko kellään kokemuksia pariterapiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Mitenkäs tää tarina sitten päättyikään???