onko tää nyt pettämistä vai mitä mies touhuaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
mies jäi yöks ylitöihin ja nyt nukkuu, ei siis olla vielä puhuttu. Mä pyörin täällä ku hyrrä ja ootan koska mies herää, oon ihan hermoromahduksen partaalla. Onneks on nyt tää sairasloma niin saan asian puhuttua ennen ku lähtee taas töihin. Oli kyllä sulkenut koneen kun tullut töistä, en sit tiedä huomasko et sen mese on päällä vai luuliko sitä mun meseks.

Annatko sä miehen nukkua tollasessa tilanteessa? :o Sekö teillä nyt määrää vai? :$

Jaa ...vai ylitöihin.HAH!!!Kyllä ne miesten ylityöt tiedetään.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
laittaman treffi-ilmoituksen jossa etsi seksiseuraa.Jotenkin näin meni:
Oletko menossa silja europalle ...(silloin ja silloin).
Tarjolla olisi kivalle naiselle tanssia ja upeaa seksiä.Olen varattu 35-vuotias mies joten olisi luvassa turvallista ja taivaallista seksiä ja kaikkea muuta kivaa.
Sitten oli mieheni s-postiosoite.

Siis miten löysit? Ihan vain seuraamalla eri palstoja vai sattumalta vai mitä? Pitääkö tässä nyt alkaa päivystää kaikkia mahdollisia treffipalstoja?

Sattumalta löysin...selasin missä oli käyty meidän koneelta.

Siis oikeasti, mies on nyt lynkatty ja viety saunan taakse jo aika monta kertaa ilman että häneltä on kysytty mitään... Tiedän, uskon ja olen varma että moni mies pettää, mutta ei kait nyt sentään kaikki miehet? Ja jos mesettää niin mitä sitten? Siis oikeasti... jos on naimisissa niin siinäkö se elämä sitten on? Ei saa puhua eikä keskustella kenenkään toiseen sukupuoleen kuuluvan kanssa?? Kyllä elämään kuuluu muutkin ihmiset kuin pelkkä ihana ja rakas aviopuoliso. Ja jos ei mitään sukupuoli.yhdyntää ole tapahtunut, niin mitä sitten?? On tämä maailma ihmeelliseksi mennyt jos ei saa edes mies naisen kanssa keskustella... hohhoijaa...

Ja jos on laittaa seuranhakuilmoituksen niin mitä siinä oikeasti lukee? Aika moni menee baariinkin ja keskustelee ilman että tarkoitus on mennä heti nurkan taakse hässimään... Jos seuranhakuilmoituksessa luvataan ja haetaan seksiä, niin se on sitten jo ihan eri asia, sitä en hyväksy...

Siis ei nyt ihan vielä tuomita sitä miestä, annetaan nyt hänellekin mahdollisuus kertoa...En hyväksy pettämistä, mutta onko sitä edes???

Alkuperäinen kirjoittaja Helsingin Äiti:
Siis oikeasti, mies on nyt lynkatty ja viety saunan taakse jo aika monta kertaa ilman että häneltä on kysytty mitään... Tiedän, uskon ja olen varma että moni mies pettää, mutta ei kait nyt sentään kaikki miehet? Ja jos mesettää niin mitä sitten? Siis oikeasti... jos on naimisissa niin siinäkö se elämä sitten on? Ei saa puhua eikä keskustella kenenkään toiseen sukupuoleen kuuluvan kanssa?? Kyllä elämään kuuluu muutkin ihmiset kuin pelkkä ihana ja rakas aviopuoliso. Ja jos ei mitään sukupuoli.yhdyntää ole tapahtunut, niin mitä sitten?? On tämä maailma ihmeelliseksi mennyt jos ei saa edes mies naisen kanssa keskustella... hohhoijaa...

Ja jos on laittaa seuranhakuilmoituksen niin mitä siinä oikeasti lukee? Aika moni menee baariinkin ja keskustelee ilman että tarkoitus on mennä heti nurkan taakse hässimään... Jos seuranhakuilmoituksessa luvataan ja haetaan seksiä, niin se on sitten jo ihan eri asia, sitä en hyväksy...

Siis ei nyt ihan vielä tuomita sitä miestä, annetaan nyt hänellekin mahdollisuus kertoa...En hyväksy pettämistä, mutta onko sitä edes???

no ap:lle ei käy että 55 naista on mesessä sormella niin sinä et ole mikään häntä mollaamaan..taidat itse olla yksi sellaisista naisista;)

no ap:lle ei käy että 55 naista on mesessä sormella niin sinä et ole mikään häntä mollaamaan..taidat itse olla yksi sellaisista naisista;)
[/quote]

HÖPÖ HÖPÖ! Mun ei tarvitse millään "sormella" käydä, hölmöilet sinä siellä! Mutta ei me nyt voida miehiä ilman sanaa jättää! Vai mikä kotinatsi sinä olet?? :o

HÖPÖ HÖPÖ! Mun ei tarvitse millään "sormella" käydä, hölmöilet sinä siellä! Mutta ei me nyt voida miehiä ilman sanaa jättää! Vai mikä kotinatsi sinä olet?? :o
[/quote]

Mieshän oli "ylitöissä" ja nukkuu, eikä näinollen voi sanoa mitään. Kyllä normaali mies ei nukkuisi tuossa tilanteessa vaan olisi jo selitys käynnissä.

[/quote]

ehkä sitten olen kotinatsi,mutta ei se ole normaalin parisuhteen perusta että miehellä on tuollaista menoa...vai voitko muuta väittää?:)ukko vaan nukkuu eikä muka ole tajunnut että mese on päällä.ja voin sanoa että jos mies täällä kirjoittaisi että apua,naisella on 55 miehen nimeä mesessä ja yksi sanoi vetelevänsä esinahkaa edes takaisin ja vaimo töissä jne.niin kyllä yhtälailla raahaisin jo naista sinne saunan taakse!

Alkuperäinen kirjoittaja oliivi:
Teille, jotka epäilette tätä provoksi ja luulette, että ei voi olla mahdollista nuo 55 kirjekaveria :

Menkääpä huviksenne suomi24:n seksichattiin viideksi minuutiksi. Jo sen aikana 20 miestä yrittää jututtaa teitä ja lähes jokainen kysyy, onko meseä.
Eli miesten tyyli tämä. He ottavat naisen meseen ja ehkä kerran juttelevat seksistä, naiset sormettavat, mies vetää handyyn, mesekamera on päällä lähes poikkeuksetta.
Olisikohan ap:n miehelläkin jokin tällainen toimintatapa? Ei mitään fyysistä pettämistä eikä edes tiedä naisten oikeita nimiä välttämättä. Ja juttelukerrat saattavat jäädä yhteen, joten joka yö hommataan uusi tyyppi sinne meseen näyttämään sitä ruusuketta jalkovälissä.

Hyi shagelsen, jos mun mies tommoi tekis, niin kyllä ihan pettämiseksi lukisin. :$

No väitinkö, ettei olisi pettämistä, ainakin joidenkin mielestä? Jokaisessa parisuhteessahan määritellään omat rajat.
Valaisin vaan esimerkin, mistä voi tulla noin iso määrä naisia meseen. Ne miehet yleensä haluaa vaan tätä vebcam-seuraa, eikä mitään muuta. Lisäksi terapeuttisesti jutellaan seksistä, omasta parisuhteesta ja yleensä siis sen toimimattomuudesta. Ollaan nimettömiä.

Toki on mahdollista, että joku naikkonen tuntuukin sitten niiiiin ihanalta, että häntä tavataankin ja todella toivon, että ap:n mies ei ole vielä sille asteelle edennyt.

Teille, jotka epäilette tätä provoksi ja luulette, että ei voi olla mahdollista nuo 55 kirjekaveria :

Menkääpä huviksenne suomi24:n seksichattiin viideksi minuutiksi. Jo sen aikana 20 miestä yrittää jututtaa teitä ja lähes jokainen kysyy, onko meseä.
Eli miesten tyyli tämä. He ottavat naisen meseen ja ehkä kerran juttelevat seksistä, naiset sormettavat, mies vetää handyyn, mesekamera on päällä lähes poikkeuksetta.
Olisikohan ap:n miehelläkin jokin tällainen toimintatapa? Ei mitään fyysistä pettämistä eikä edes tiedä naisten oikeita nimiä välttämättä. Ja juttelukerrat saattavat jäädä yhteen, joten joka yö hommataan uusi tyyppi sinne meseen näyttämään sitä ruusuketta jalkovälissä.

Hyi shagelsen, jos mun mies tommoi tekis, niin kyllä ihan pettämiseksi lukisin. :$

No väitinkö, ettei olisi pettämistä, ainakin joidenkin mielestä? Jokaisessa parisuhteessahan määritellään omat rajat.
Valaisin vaan esimerkin, mistä voi tulla noin iso määrä naisia meseen. Ne miehet yleensä haluaa vaan tätä vebcam-seuraa, eikä mitään muuta. Lisäksi terapeuttisesti jutellaan seksistä, omasta parisuhteesta ja yleensä siis sen toimimattomuudesta. Ollaan nimettömiä.

Toki on mahdollista, että joku naikkonen tuntuukin sitten niiiiin ihanalta, että häntä tavataankin ja todella toivon, että ap:n mies ei ole vielä sille asteelle edennyt.

Minä kyllä suuttuisin miehelle ihan yhtälailla, oli sitten kyseessä kännisekoilu, vebbikameranainen tai kiihkeä salasuhde. Kamalaa, että nuin tehdään.

niinhän se keskutelu meni kuin aavistin, mies ei osaa sanoo mitään ja mä vaan itken ja raivoon... ei siis osannut millään tavalla selittää asiaa, kuulemma vaan kattelee treffi palsoilla mitä silellä jutellaan ja ei kuulemma puhu niitten naisten kaa vaan pitää niitä muuten vaan meselistalla, OLIPA TAAS SELITYKSET, ei tosta saa mitään selvää. mä en jaksanut enää kattella tota sen puhumista vaan lähdin meneen, tulin kotiin nyt takas hakeen mulle ja likalle vaatteita kun mennään kaverille yöks, jos ukon paska sit tajuis et en vaan kattele tommosta.

Alkuperäinen kirjoittaja aukase silmäs:
mies jäi yöks ylitöihin ja nyt nukkuu, ei siis olla vielä puhuttu. Mä pyörin täällä ku hyrrä ja ootan koska mies herää, oon ihan hermoromahduksen partaalla. Onneks on nyt tää sairasloma niin saan asian puhuttua ennen ku lähtee taas töihin. Oli kyllä sulkenut koneen kun tullut töistä, en sit tiedä huomasko et sen mese on päällä vai luuliko sitä mun meseks.

Annatko sä miehen nukkua tollasessa tilanteessa? :o Sekö teillä nyt määrää vai? :$

Jaa ...vai ylitöihin.HAH!!!Kyllä ne miesten ylityöt tiedetään.

siis kyllä mies voi ihan oikeastikkin olla ylitöissä.. miksi ei voisi?

meillä miehen työpaikassa on käytäntö että jokaisen palkkalaskelman mukana tulee työtunti lista johon pitää merkitä monesta moneen on töissä ollut.

Juuri tommosen takia mun ex-avomies on tosiaan EX. Hällä oli monen kymmenen naisen puhelinnumerot kännykässään ja vielä sika soitteli / tekstitteli yöt heille. Se oli viimeinen pisara siinä meressä!

no johan oli taas selitykset! :o :o aika urpo äijä jos luulee vielä että voi valehdella päin naamaa ja pitää sua niin tyhmänä että uskot mihin se sulle sepittää. järkikin jo sanoo että mies on tehny jotain väärää. olis nyt edes sen verran mies että myöntäis. :headwall: pieni tauko voi tehä hyvää että mies saa rauhassa miettiä asioita. eiköhän se kohta tajuu kuinka paljon se voi menettää. :hug:

Niin ja jäikö ylitöihin oikeasti vai "ylitöihin"??

ota ap huomioon se, että mies on voinu ihan selvästi keksiä tuonkin selityksen sulle jo valmiiks. sähän menit ilmiantamaan ittes sille yhelle mesekaverille joka oli sormella... luuletko ettei se ämmä ois kertonu siitä sun miehelle? että sä olet ollu sun miehes meselinjoilla ja esiintyny hänenä? sun ois pitäny viedä tää loppuun asti ja kunnolla, eli missään vaiheessa ET OLIS SAANU paljastaa että et olekaan miehesi vaan oisit vedättäny, kysyny että tavattaisko? ja kaikkea muuta siihen liittyvää. ei se enää sinne meseen mitään kirjota kun kerta siitä jäi kiinni jo nyt. oisit jatkanu pari viikkoa niin oisit saanu sitte lokiin ihan selviä todisteitaki.

näin mä toimin exän kohdalla kun seetanan paska narahti pettämisestä! ja kiitos hänen, en tule ikinä luottamaan miehiin täysin.

:hug: sulle.

AP:lle voimia. Minä yrittäisin vielä jutella miehen kanssa. Tuo vaikuttaa jo riippuvuudelta ja riippuvuudet on yleensä parannettavissa. Jos vaan rakastat miestä ja mies sinua niin korjatkaa asiat kuntoon. :hug:

Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskurista:( Hakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Lähetin sille sitten tekstiviestin palvelun kautta, ja koitan vedättää miestä. En tiedä kuinka pitkälle homman veis, niin että saa "kunnolla" rysän päältä kiinni.

Yhteistyössä