onko tää plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäisi riittää ihan parin tunnin pissa. Eikös niissä testitikkujen ohjeissakin sanota ettei periaatteessa tarvitse varta vasten pidättää?Ja että voi tehdä missä vaiheessa päivää vaan?

Saakeli kun ukko luottaa tuohon testiin jonka eilen tein. Ei siks tuonu mulla raskaustestiä. Vaivaa niin pirusti nuo haamuviivat. Onko vai ei. Kauheen raivarin sain, kun ei voinu testiä tuua argh.

Olisko tuo raivari sitä alkuvaiheen hormonimyrskyä..? Kyllä minäkin uskon että jos on haamuviiva tullut niin voit -ainakin puoliksi ja salaa- alkaa iloita vauvasta masussasi. Miehesi taitaa olla tosi iloinen ja varma asiasta? Tosi hienoa! Onnea teille!

Alkuperäinen kirjoittaja noinkohan...:
Olisko tuo raivari sitä alkuvaiheen hormonimyrskyä..? Kyllä minäkin uskon että jos on haamuviiva tullut niin voit -ainakin puoliksi ja salaa- alkaa iloita vauvasta masussasi. Miehesi taitaa olla tosi iloinen ja varma asiasta? Tosi hienoa! Onnea teille!

?

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.*:
Alkuperäinen kirjoittaja noinkohan...:

?

Niin en tiiä. Kiitos!

Mulla näytti haaleaa plussaa pari tuntia pissaamisesta, mutta nega se oikeasti oli. CleraBluen silloin tein. Luottaisin vaan siihen mikä heti tulee 10 min sisään. Joillain testit ei vaan toimi, joten sitten labraan. Kun tuli oikeasti plussa, niin selkeä plussa se olikin.

Nyt rv 19 :)

Mä myös olen saanut ClearBluella ns. roskishaamun. Tulikin melko nopeasti testiajan jälkeen, enkä ollut raskaana. Eli se testi tuntuisi erityisesti tekevän sen paljon puhutun kemiallisen reaktion sen sallitun 10 min. jälkeen. Eli uutta testiä vaan, peukkuja siis alkuperäiselle vielä!

Samaa mieltä minäkin, ettei niihin testiajan jälkeen tulleille "haamuille" kannata antaa painoarvoa. Ovat usein niitä vääriä plussia = kemiallinen reaktio kun tikku kuivuu tms. Niitä sain itsekin kaksi ja näyttivät tositosi haaleilta viivoilta, kuitenkin niin haaleilta että piti ihan tihrustella. Tästä pari viikkoa myöhemmin sain haamun joka tuli testiajan kuluessa. Viikko siitä tuli vasta kunnon plussa.

Joko ap pääsit testailemaan?

Uskon kyllä, että jos raskaana olisit niin testi sen jo näyttäisi. Osta siis apteekin oma tai clear blue ja testaa vaikka heti niin tiedät. Eikä tarvii olla aamupissi, mutta muista se että vaikutusajan jälkeen testiä ei kannata enää vilkuilla juuri kemiallisen reaktion takia. Plussaonnea :) ps. ekassa kuvassa jonka laitoit näin minäkin hyvin hyvin haalean toisen viivan.

No saisit muilla testeillä paljon selkeämmän tuloksen, esim. just Apteekin oma tai Clearblue.
Missä ajassa toi haamu tuli? Haamuhan siinä näkyy mutta ootko jo monta päivää arponut noita testejä? Pitäis kyllä vahvistuakin aika nopeasti. Toi testi näyttää vähän oudolta kun on kokonaan noin värjääntynyt.

Yhteistyössä