Onko tää ruokamyrkytystä vai mitä? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari harmaana...

Vieras
Lauantaina söin raakaa parsakaalia ja maha meni tajuttoman kipeeks... Yöllä meinas oksennus lentää...
Sunnuntaina vieläkin maha kipee, siitä asti ajoittain huonoa oloa...

Mutta mulla on semmonenkin tilanne että toinen lapsi on toiveissa.
Nyt päiviä ovulaatiosta 8-10pvä...

Kysymys kuuluuki tuliko mulle joku ruokamyrkytys vai/ja alkoko raskausoireet jo tuollon? *raapii päätä*
Alavatsaakin jomottelee ja munasarjoja etenkin...

Mulla on kerran ollut ruokamyrkytys joka alkoi tunti pilaantuneen ruuan syönnistä. Ensin tuli paha olo ja oksentelin niin kauan kun maha oli tyhjä siitä ruuasta. Ettei sulla se pakosta ole.

[QUOTE="mafalda";22425932]No ei kait nyt raaka parsakaali ihan yleisin ruokamyrkytyksen aiheuttaja ole! Taitaa olla niin kova toive raskaudesta, että olet jo valeraskaana!![/QUOTE]

tiiä siitä... Samanlaisia oireita vain oli esikoisestaki jo melko samassa vaiheessa :P

varsinki raakana voi laittaa mahan sekasin...

Missäs vaiheessa raskausoireita yleensä alkaa tulla. Itellä ei kokemusta niin en osaa sanoa mut jos monta päivää ollu niin oisko ne voinu nyt alkaa?

[QUOTE="vieras";22426188]Kasviksissa on kyllä tosi usein pöpöjä, mm. listeriaa. Onko kuumetta, lämpöä..?[/QUOTE]

siis ku ei ole lämpöä ei sitten yhtään... ja se kova mahakipu meni ohi päivässä... ajoittainen kuvotus vaan jäi nyt neljättä päivää

Yhteistyössä